1,978 göst.
(1,501 puan) tarafından

Merhaba arkadaslar bir konuda yardiminiza ihtiyacim var. Sizlerde bebeginizin odasini kim aldi. Kizin ailesi aliyormus bazi yerlerde sizde durum ne ?

28 Cevaplar

+6 oy
(4,759 puan) tarafından
Bebeğin kendi annesi babası alır içlerinden gelip almak isteyen olursa alır ama iki tarafta almak zorunda diil canım 
(222 puan) tarafından
Valla bence de en güzeli bu
+1 oy
(512 puan) tarafından

Bizde onu o alır bunu bu alır diye bişi yok kim ne istiyorsa onu alır benim abim büyüyen beşik aldı bı yeğenim var beşik benden dedi yatağını kenarligibi cibinligini nevresim takımı aldı iki üç takım da kıyafet aldı annem yorgan yastık yaptırdı battaniye yelek felan ordu kayınvalidem bizimle oturduğu için ve ek geliri olmadığı için bişi yapamadılar 

(1,501 puan) tarafından
En guzeli imece usulu olmus kimseye cok yuk olmadan
+1 oy
(1,567 puan) tarafından
Bu adet kötü biraz ya Anne  baban seni evlendrsin  okutsun bilmem ne yapsın sonra sen çocuk yap birde bunları almak zorunda kalsın bence böyle bir zorunluluk olmamalı ya kendi popona  güveniyorSan öyle yapacaksın çocuğu aileler ne almak isterse hediye onu alsınlar  sonra aileler herseye çok karışıyor olayları oluyor karışır tabi sen birey olmuşsun aileden hala birseyler beklemeye devam ediyorsun 
+1 oy
(478 puan) tarafından
Kendim aldım. Onu o alır bunu o alır filan hikaye bence.
+1 oy
(1,542 puan) tarafından

Bu ne ya bebek odasını eşim aldı ben babama kayınbabama güvenerek mi çocuk dogur cam yeter ya kimseden bir beklentim yok asla olamaz iki gün sonra başıma kalacaklar belki eşiniz alsın eşiniz ! 

0 oy
(1,883 puan) tarafından

Bizde kız annesi beşik alır ama kahınbabam bebek arabası ve anneyanı beşiğini kendi alacak almak sştediği için. Benim annemde oda takımı alorken 1000 lira para vercek beşik almadığı için 

(1,501 puan) tarafından
Anladim canim komple oda olarak degilde besik yani sizde adet
(1,883 puan) tarafından
Aynen bizde öyle
(1,501 puan) tarafından
Tamam canim cok sagol
0 oy
(529 puan) tarafından

Benimde annengil aldı canım. Kaynanam taaaa nişanda evde anneme sormuş odayi kim alıyor sizde diye. :))) Bi evlenek bı bebek olsun öyle sor 

Çatlamış zor tutmuş kendini. 

(1,501 puan) tarafından
Seninki kendini saglama almis canim :)
(225 puan) tarafından
Geleceğe yatırım yapmış kadın yaa anlamıyorum bazı insanlar yeminle tuhaf
(529 puan) tarafından
Tuhaf gerçekten :)))
0 oy
(1,396 puan) tarafından

Bizde beşiği kıyafetleri ayakkabı örgü işleri yelek patik felan hepsi kiz annesine  düşer. Kaynanam hiç bişey almadı. Puset ve ana kucagi hediye geldi bebek arabası ablamın di i verdi. 

0 oy
(618 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Bebeğin anne babası alır .Almak isteyen taraf olursa alır tabi ama sonuçta bu düğün değil ama bizim burda kız annesi beşik alır .annemgil beşik aldı ve bebeğimin tüm eşyalarını aldı kaynanamgil de bir çöp bile almadi

0 oy
(389 puan) tarafından

Bizde beşiği içini felan kız annesi alır ilk elbiselerini felan. Erkek tarafı da alsa alır bence onların da torunu sonuçta.

0 oy
(114 puan) tarafından

babasi alir nettt.ne erkek tarfindan beklerim ne annemlerden .hee almak isterler birsey demem .mesela benim bebgimun herseyini babasi aldi .oyle bunlari benim annmler bunlari senin annenler diye birsey olmadi

0 oy
tarafından

Odayi bilmem ama besigi ve bebege  kiyafet mendil sampuan bez gibi seyletlri alip bohca yapar bizde kiz taraf. Kaynanada sadece kiyafet esya ihtiyaci neyse oda oyle alir

0 oy
(1,530 puan) tarafından

Ne alaka canim ya durumu iyi olan alir aileler almak zorunda degil cocuk kiminse o alsin. Ailelerin durumu iyiyse icinden gelirse alir . 

0 oy
(313 puan) tarafından

Bizde oğlan tarafi alır bebek esyalarini

0 oy
(3,382 puan) tarafından

Kim almak isterse o alır erkek tarafı kız tarafı mı var. Biz de annem dedi ben alırım ben kabul etmedim. Eşimle beraber gittik aldık. Bebeğin herşeyini kendimiz alıcaz öyle karar verdik. Çünkü eşimin ailesi yapmıyor hiç bişi bu yüzden kendi aileme de yaptırmıyorum. 

0 oy
(282 puan) tarafından

Ben o görüşe katılmıyorum kız evi oğlan evi mi var düğün mü yapılıyo torunları sonuçta kim ne yaparsa herkes kendi değerini belirler 

0 oy
(1,051 puan) tarafından

Takim dgl ama besik alir bizde canm

0 oy
(408 puan) tarafından

Bizdede kiz tarafi alir ilk bbegin temel ihtiyaclarini. Ama benim babam 2 tane cocuk okutuyor yapamaz. Allah razi olsun yinede varliklari yeter. Zaten benim bebegim kimse biraey yapmak zorunda degil :) Bizim durumumuz iyi Allaha sukut hicbirseyin eksikligini cekmiyorum herseyini yapabilirim cocugumun o yuzden ben yapicam herseyini 32+1 oldum simdi basliycam almaya gereken seyleri.

0 oy
(1,369 puan) tarafından

Valla kaynanam  kizin ailesi alir dedi ama ben eşime aldırıyorum. Annem zaten bebeğimin bütün kıyafetlerini  aldı ben bi çorap dahi almadim.

0 oy
tarafından

Bizde kiz tarafi alir sagolsun canim babam begendigimi aldi :) ama bizde maddi acidan biraz sikintidayiz yiksa esim adet falan dinlemezdi herseyimi kendimiz yapardik cokta net alincak kurali yok iclerinden gelmese kndimiz bi sekildenalcaktik

0 oy
(922 puan) tarafından

Ya buda yeni moda eskiden bebek odası mi vardı oyun uğraş çıkarıyorlar .  Bizde kızın annesi beşik alır kıyafet alır . . Takısını da takar oldu bitti

0 oy
(7,125 puan) tarafından

Anne baba alır:)

0 oy
(43 puan) tarafından

Ailenin durumu iyise kiz tarafi aliyo benim annem aldi elinde vardi yaparim dedi elinde olmasa zaten aldirmazdim kendim yapabilcim kadarini yapardim 

0 oy
(225 puan) tarafından

 Hiç kimse almadı canım :)))

0 oy
(720 puan) tarafından

Biz anne babası olarak kendimiz aldık canım:)) 

0 oy
(130 puan) tarafından

Valla ben öyle bir adet duymadım oda kuruyorsun anne baba olarak destek olmak isteyen olur mesela ben odasını şuan kuramıyorum beşik alacaktım ama amcası ben alıcam dedi o alacak.  Kayınvalidem örgü işlerinden anlamaz hazır olanları o alıyor içinden geldiğinde annemde örgü işlerini yapıyor.  Kısaca kim ne yapmak isterse onu yapar.  Oda kurarken ilerde destek olmak isteyen gelir destek olur zaten ama bana kız tarafı şunu aldı erkek tarafı şunu alsın kısmı saçma geliyor . Valla ben kendi adıma kimsenin hevesini kırmadım . Ama herkesin yöresi başka tabi

0 oy
(717 puan) tarafından

Benim annem yaptı biz yap demeden kendi yaptı

0 oy
(3,072 puan) tarafından
Bebek odası değil de beşiği kız evi alır burda adet 

İlgili sorular

3 cevap 79 göst.
25, Mart, 25 feyza palut (164 puan) tarafından soruldu

66,600 soru

1,835,824 cevap

5,744 kullanıcı

...