0 oy
1,247 göst.
Diğer kategorisinde (7 puan) tarafından
İkinciye hamileyim. İnşallah bi kızım daha olacak. İsim olarak Aybige düşündük ama kim sorsa söylesek herkes yanlış söylüyor. Aybüke, Aybike diyorlar hep :) O yüzden vazgeçtik. Önerebileceğiniz güzel, anlamlı isimler var mı? 

28 Cevaplar

0 oy
(14,278 puan) tarafından
Kızımın adı yağmur beril ;) 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ahsen ❤️ Bal kızımın ismi
(7 puan) tarafından
Allah bağışlasın :)
tarafından
Allah razı olsun canm ❤️
0 oy
(432 puan) tarafından
Ay Miray olsun kızımın adı Miray Su ve  isimler kişiliği çok etkiliyor maşallah ismi gibi güzel ve asil isim seçtiğin de kişilik özelliğine de bak canım 
(7 puan) tarafından
Evet haklısın kişilik özelliği de önemli
0 oy
(1,334 puan) tarafından
Eslina ... kizcemin di ☺️
(7 puan) tarafından
Anlamını bilmiyorum, bakmalıyım :)
0 oy
(65,019 puan) tarafından
İlk kizinin ismi ne uyumlu olmali
(7 puan) tarafından
Gökçe :)
(65,019 puan) tarafından
Baska yorumda ayca demistim ☺️
0 oy
(2,493 puan) tarafından
Aybige eski dilde kullanılışı :) kızımın adı Aybüke çok severek koydum bence vazgeçmeyin :)
(7 puan) tarafından
Aybige daha hoş geliyor bana nedense :)
(2,493 puan) tarafından
İlk hali elbette daha güzel ama şimdiki Türkçe'ye uygulanış hali de güzel :)
0 oy
(1,698 puan) tarafından
Adelina kızım olaydı koyacaktım oğlum oldı
(7 puan) tarafından
İlk defa duydum :)
(1,698 puan) tarafından
Benim çok hoşuma gidiyor
0 oy
(486 puan) tarafından
Aybige yazmışsın ya yanlış yazmissindir diye Aybüke diye okudum bende:) 
(7 puan) tarafından
O zaman kesinlikle koymamalıyım :)
(486 puan) tarafından
Aynen ilk duyan kesin ikinci defa sorcak ne diye:)

İlgili sorular

+1 oy
15 cevap 1,040 göst.
0 oy
8 cevap 1,077 göst.
0 oy
2 cevap 288 göst.
8 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Sumosss14 (9 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 548 göst.
27 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Chocolate (3 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,700 soru

24,672,689 cevap

367,353 kullanıcı

...