140 göst.
önce (861 puan) tarafından
33 haftalik gebeyim bugun bebegim gun boyu bes alti kere kasildi. Sag tarafa toplandı. Bende de gaz vardi surekli normal mi sizce. Gaz oldugu icin mi kasildi acaba bilemedim.

4 Cevaplar

0 oy
önce (340 puan) tarafından
İş yaptın mı yoruldun mu canım? Ben de biraz dikiş işleri yapınca yere oturuyorum eğiliyorum hafif hemen kasılıyor. Biraz yürüsem hemen kasılıyor. Sende de öyle mi acaba yoksa oturduğun yerde mi oluyor 
önce (861 puan) tarafından
Yürüyünce  falan oluyor uzun oturunca oluyor canim. Iki gundur hareketsizim biraz her gun yürüyüş  yapardjm hareketsiz oldugum icin olabilir mi acaba
önce (340 puan) tarafından
Olabilir canım Bi doktoruna danış istersen diğer randevunda
önce (861 puan) tarafından
10 gunum var canim soracagim ama bir sorunsa bu durum daha erken gideyim diye sordum
0 oy
önce (573 puan) tarafından
Ayni haftadayiz bnde butun gun boyleydim cok az hareket etti surekli kasiliyor :/
önce (861 puan) tarafından
Evet yaa benimde oyle oldu normal de  cok hareketliydi bugün  hareketleri de azaldi kasildi surekli
önce (573 puan) tarafından
Valla bebek buyudugu icin hareketide azaliyormus bnde tedirgin oldum taki hickirik tutuncaya kadar bebegi simdi surekli hareketli dgl arada bi yani
önce (861 puan) tarafından
Bebegi mi hickirik tutuyor canim seni mi
önce (573 puan) tarafından
Bebegi canim hickiriyoya pit pit atiyo kalp gbi  yarin nst gidecem doktorum cagirmisti 15 gun sonra nst diye
önce (861 puan) tarafından
Ben de dikkat edeyim:) belki benim bebegim de hickiriyordur
önce (573 puan) tarafından
Seriyo gbi oluyo karnin dikkat et gorursun :)
önce (861 puan) tarafından
:)tamam ederim sagol:))
0 oy
önce (139 puan) tarafından
Aynı haftadayız canım bende öyleyim taş gibi oluyor karnım kontrole gittiğimde soracağım 
önce (861 puan) tarafından
Su an uc kisiyiz bu durumu yasayan normal  o zaman yaa kontrol gunumun gelmesini bekleyim  demi
önce (139 puan) tarafından
Hareketleri varsa bekle kuzum kendini çok yorma dinlen uzun süre oturma hareket et
önce (861 puan) tarafından
Hareket ediyor ama cok etmiyor. Bi de oyle su ya da nisan  gelme gibi seyler olmadi her sey normal sadece kasilmalar var
0 oy
önce (45 puan) tarafından
Hiç bişrycik olmaz bence bendede cok kasılma oluyo ama 40 haftallıken doğdu
önce (861 puan) tarafından
Netten baktim 28 haftalarda baslarmis zaten arada oluyor ama bugun fazla oldu biraz ondan korktum.
önce (45 puan) tarafından
Bişeycik olmaz annesi büyüyor :) ondan
önce (861 puan) tarafından
Aynen buyuyor da erken dogum falan diye okudum bir kaç  sitede bir iki dr rahim doguma hazirlaniyor normal demis  yinede rahat etmemisti  icim ama benimle ayni haftadaki kizlar da yasiyorlarmis bu kasilmalari:)

İlgili sorular

3 cevap 212 göst.
19, Ağustos, 19 Ozanın annesi (117 puan) tarafından soruldu
4 cevap 190 göst.
7, Ağustos, 7 delikodeliko (59 puan) tarafından soruldu
3 cevap 95 göst.
17 cevap 532 göst.
6 cevap 323 göst.
18, Temmuz, 18 Fatoş❤Muhammet❤Bişar (747 puan) tarafından soruldu
1 cevap 198 göst.
9, Temmuz, 9 gkcen.52 (3 puan) tarafından soruldu

27,180 soru

254,245 cevap

457,743 yorum

3,069 kullanıcı

Kategoriler

...