Bende severim. Kahvaltıda kocamı ise gönderir daha yarim saat masanin başında çay içerim akşamda aynı şekilde. Türklerin milli içeceğidir çay
Benim de çayla aram yok. Herkes sevecek diye bir şey de yok
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın