186 göst.
(4 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

kizlar biraz acik olacak ama kusura bakmayin ben buranin eski uyelerindenim.sifrem olmadigi icn yeni.isim.actim. 


9 aylik oglim var .dogumdan sonra  her ay 3. 4 5 gun erken olarak hayz oldum. iliskide prezervatif kullaniyoruz gecen ay disari cikti givi oldu. o ayda mide bulantim bas donmem cok vardi.  normalde ayin 3 unde hayiz olmustum  erken yani ayin 1 rinde hayiz olmam gerekirken  gecikti yine tam 3 cunde oldum  ozamn korkmustum  hamileyim diye. bu ayda 4 gun gecti hayiz olmadim erkeni hesab edersek 7 gun gecmis oldu. simdi sorum 9 aydir duzenli gelen hayiz emzirmeden dolayi duznsiz olurmu? yoksa gecen ayda hamileydimde hayizmi gordum ustune? bi fikriniz varmi ya:(


not: bu soruyu sabah sordum yalnislikla sildim oyzuden tekrar soruyorum 


Reklam


4 Cevaplar

0 oy
(235 puan) tarafından
Şüpheliniyorsan kan tahlili yaptır gel acilden
(4 puan) tarafından
valla cesaret edemiykrum bir umut normaldir diyen biri varmi diye bekliyorum:( bugn test alicam yarin belki yaptirirm.ama ne bilim hayiz oldun yani bu ay hicbirsye olmadi gecen aydan hsmile kalip hayizmi oldum acaba diyorum..
Reklam


0 oy
(2,312 puan) tarafından
Valla emzirdigin surece duzensizlik normal. Bende gecen ay 7 gun geciktim heh dedim kesin hamileyim sonra baktim olmusum bi ay digerini tutmuyor 
(4 puan) tarafından
ama ne bilim 9 ay duzenli oldu bu ay boyle ondan sasirdim
(2,312 puan) tarafından
Benim de mesela 3 ay hic sasmadi sonra ki aylar iki uc gun gecikerek oldu simdi son uc aydir yine duzenli
(4 puan) tarafından
hee anladim ozman benimkide oyledir insalalh
0 oy
(1,149 puan) tarafından
En korktuğum şey inşallah beni de bir gün bu soruları sorarken görmezsiniz. Her neyse en doğru cevap için kan testi yaptıracan. 
(4 puan) tarafından
insallah ha:( bakalim yarin test yapicam ne olcak
(128 puan) tarafından
ben kullanici ismimi degistirdim canim . dun ikindi vakti test yaotim silik cikti  hormonlardanmi oyle oldu yoksa hamileyimim bilmiyoruk bi kac gun daha bekliycdm.. Allah gonlume razi eyslesin:(
(1,149 puan) tarafından
Amin canım inşallah hayırlısı olur
0 oy
(45 puan) tarafından
İdrar testindede çıkar idrar testi yap
(4 puan) tarafından
yarin yapicam ins bakalim
(128 puan) tarafından
ben oglusum kullanici ismimi degistirdim canim.dun ikindi vakti test yaptim cok silok cikti ama hormonlardanmi boyle cikti bebekmi.kucuk bilemiyorum..
(45 puan) tarafından
Cok silik çıktıysa gebelik yeni canım o yuzden
(128 puan) tarafından
ayy oylemi dersin ya:( belki hayiz hormonum cikmistir ondan silk cikmistir olamazmi:(
(45 puan) tarafından
Ben öyle bir şey hiç duymadım canım yaa  gebelikten ç kar bi kan tahlili yaptr bemimde 7 aylık oğlum var ve 4 aylık hamileyim napacam nasıl bakcm bilmiyorum :(
(128 puan) tarafından
ayy canim ya Allah yardimcin olsun.. biraz daha beklemk iatiykrum oyle yapicam ya :( bir umutt...
(45 puan) tarafından
Amin canım hayıtlısı olsun
Reklam

İlgili sorular

2 cevap 125 göst.
15, Eylül, 15 Güzel Deha (164 puan) tarafından soruldu
6 cevap 250 göst.
31, Mayıs, 31 ElifNur61 (36 puan) tarafından soruldu
15 cevap 637 göst.
16, Mart, 16 ElifNur61 (36 puan) tarafından soruldu
10 cevap 1,026 göst.
3, Mart, 3 Seda çolak (18 puan) tarafından soruldu
7 cevap 634 göst.
3, Mart, 3 Aslıhan (208 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,593 soru

342,785 cevap

609,442 yorum

3,745 kullanıcı

Kategoriler

...