112 göst.
(35 puan) tarafından
Kızlar aşırı derecede selülit olmaya başladı bende yaa ne yapsam geçer

5 Cevaplar

0 oy
(1,363 puan) tarafından
Bende şurda beklim benimde olmaya başladı 
0 oy
(861 puan) tarafından
Cagla sikel yapiyordu videosu vardi nette canim. Kahveyle strec filmle falan netten bak istersen bi.
(35 puan) tarafından
Tamam canım sağol
0 oy
(2,449 puan) tarafından
Kesin net çözüm veriyorum Sana sabah sıcak suyun içine 10 damla limon 1 cay kaşığı bal ekle kupa olabilir ilimasini bekle öyle iç bu cok etkili selüliti  parçalıyor resmen ve 1 yemek kaşığı zeytinyağı 1 tatlı kaşığı ardıç yağını karıştır sur 30 dk bekler yaz ayı zaten şort  giyersin bunu hergun yap ama sonra yika kese ile bu dediklerimi yap 1 ay sonra %50 2.ayin sonunda da %100 gidecek 
(2,169 puan) tarafından
Canım bende diyete girdim birakmazsam iyi tanımlı ama benim baldır bacak falan zayiflayinca kötü bir görünüm oluyor gevsiyor senin bildiğin bir egzersiz varmı sıkılaatirmak icin
(2,449 puan) tarafından
Yere yat bacaklarını yarim çekerek bisiklet hareketi yap canim .anlatabildim mi tam olarak . Birde sırt üstü yatıp dizinin altına plates lastiği takip aç kapa bacaklarını cok sıkıkaştırıyor
(2,169 puan) tarafından
Aslında bende bi egzersiz aleti var yıllar önce aldım hiç kullanmadim küçük onla yapsam nasıl olur acaba foto alabilirsem atayim
(2,449 puan) tarafından
Bakayim canım nasıl o
0 oy
(2,169 puan) tarafından

image

Bbu canim 12 karakter 

(2,177 puan) tarafından
A bundan bndede var  karin icin ise yarar bu  back icin bilemedim.
(2,169 puan) tarafından
Aynen karında almış başını gitmiş ise yararlı mi göbek icinnfalan canim
0 oy
(170 puan) tarafından
Haftada iki üç kez 45 dk falan yürü yada spor aleti kullan öyle bir geçiyoki birde bol su içebilirsen yüzün gözünde açılır cilde iyi geliyor :) 

İlgili sorular

3 cevap 97 göst.
28, Haziran, 28 Elfisya (2 puan) tarafından soruldu
10 cevap 739 göst.
19, Haziran, 19 misafir tarafından soruldu
5 cevap 287 göst.
25, Kasım, 2018 Güzel düşün (174 puan) tarafından soruldu
20 cevap 147 göst.
31, Ağustos, 31 Zeynur1001 (97 puan) tarafından soruldu

27,210 soru

254,546 cevap

458,386 yorum

3,069 kullanıcı

Kategoriler

...