139 göst.
(453 puan) tarafından
Armut siyah erik ve seftali aticam bebgim icin buzluga  buz posetine doldurucam pure gibi yapip ama nasil oluyo bilen varmi kaynaticakmiyim azcik yoksa baya baya haslicakmiyim 

6 Cevaplar

0 oy
(609 puan) tarafından
Normal dogra posetle at canim cikarinca gecirirsin blendirdan yada komposto olarak nasil yaparsan biz oyle yapiyoduk 
(453 puan) tarafından
Oyle atarim olmazsa ama pisip pure olunca daha iyi oluyomus galiba
(31 puan) tarafından
Benim.bebeğin de 6 ayı kış a denk geliyor .öyle koysak  çıkarıp pure haline getirip verebilirmiyiz
(453 puan) tarafından
Pure yapmadan atarsam buzlukta ne kadar saklayabilirim acaba bilginiz varmi
(31 puan) tarafından
Ben şeftali koymuştum bi kez buzlu ga çıkardım eridi gitti canım inan bende bilmiyorum
0 oy
(444 puan) tarafından
Kabuğunu soy dilimle dolaba koy öylesi daha iyi. Hatta bugün annemle onun muhabbeti geçti. Annemde öyle koy dedi :)
(453 puan) tarafından
Pure yapip atinca daha iyi oluyomus galiba oyle diyodu gecen gun birisi o yuzden oyle atmaya cesaret edemedim
0 oy
(1,080 puan) tarafından
Ben dün yaptım canım ay şeklinde doğradim hepsini kaynattim renzi öteki türlü kararıyor sonra blenderden  gecirip  elekten gecirtim tekrar sogutup doldurdum  huniyle seftali murdum erigi yaptım şimdilik 
(453 puan) tarafından
Canim cok fazla bicak kullanmissin vitamini öldürüyo diye bicaksiz halledicem ben. Bide cam rende alicam en yakin zamanda. Buzlukta zaten baya gider vitamini ama olsun
(453 puan) tarafından
Armut seftali siyah erik aldim bende azckta kayisi alirim gorursem. Baska da almam ya 4 ay sonra kullanmaya baslicam 6 ay saklaniomus galiba 2 ay kullanabilcem yani anlicagin
0 oy
(243 puan) tarafından
Normal dograyip at  ben kirazlarimi seftalilerimi   oyl yaptim kisindameyve suyu  gibi posasiyla yemeklerin yanina falanda koyuyrm cokta guzel oluyor
0 oy
(1,170 puan) tarafından
En iyisi mevsimindeki meyveleri kullanmak bende aklıma geldi ama atmadım kışında guzel meyveler var onlardan yaparım yaz meyvelerinide seneye artık ama sadece kayısıyı cekirdeklerini cıkarip attım kayısının rengi tadı bozulmuyo 
0 oy
(408 puan) tarafından
Ben onlari yikadim dogradim buzdolabi posetine koydumustm smdide cikartip kompost yapiyorum 
önce (68 puan) tarafından
kaçar adet koydun cnm
önce (408 puan) tarafından
Adetine gore yapmadm elime geleni koyuyordum erikten yarm kilo varsa atiyordm seftaliyide 4 kilo almistm hepsini dogradim 4 5 poset kadar cikarttim
önce (68 puan) tarafından
ee kullanmak istediğin zaman hepsini çıkarmak zorunda kaliyosun hepsini yedirmek zorundasın degilmi

İlgili sorular

4 cevap 269 göst.
1 gün önce Elifiminannesi❤ (68 puan) tarafından soruldu
3 cevap 224 göst.
3 gün önce rabianur252 (4 puan) tarafından soruldu
15 cevap 551 göst.
6, Eylül, 6 Pınar (225 puan) tarafından soruldu
11 cevap 477 göst.
2, Eylül, 2 Gizem (46 puan) tarafından soruldu
13 cevap 238 göst.
5, Ağustos, 5 ♡♡Burcu♡♡ (176 puan) tarafından soruldu
4 cevap 213 göst.
25, Temmuz, 25 Berivan (1,130 puan) tarafından soruldu

28,362 soru

262,353 cevap

473,443 yorum

3,152 kullanıcı

Kategoriler

...