383 göst.
(227 puan) tarafından

Kızlar bu kaç gündür gözlerimi kapatıp uykuya daldı ama sanki elim ayağım kocamanmis sanki boşlukta yatiyormusum gibi hissediyorum gözümü açıyorum kapatınca tekrar aynı şeyi yaşıyorum böyle bişey yasağının mi hiç kafama takıldı 

5 Cevaplar

0 oy
(401 puan) tarafından

Arada benimde oluyo sanki kollarım 50 kilo gibi agirlik hissediyorum..cok yorgun oldugum zamanlarda oluyo genelde ama cok rahatsiz edici bi durum

(227 puan) tarafından
Yok ağır gibi değil böyle kocaman hissediyorum deliriyorum diye düşünüyorum artk
0 oy
(171 puan) tarafından

Aaa ne güzel tarif etmişsin bendede oluyo bazen uykulu uykulu ağlayasım geliyo o histen yatamadığım için ve o durum midemi bulandırıyo. Sanki çok ateşim çıkmışda kabus görüyormuşm gibi

0 oy
tarafından

Ben ateşli yken  oluyor bende herseyi kocaman hiss ediyorum garip biseyler oluyor:)) demek yalniz diyilmisim:) & 

0 oy
(1,025 puan) tarafından

Dün gece oldu bana :) ellerim ayaklarımdan ziyade yastık yorgan veya etrafımdaki başka şeylerde öyle gibi geliyo :)

(227 puan) tarafından
Aynen ya çok garip
0 oy
tarafından

Aynen öyle degisik bir boşluk ve hafiflik bendede oluyor tarif edilmez ama ne demek istediğini anladım))

(227 puan) tarafından
Tek bende olmuyor yani

İlgili sorular

39 cevap 562 göst.
13 cevap 419 göst.
8, Kasım, 2019 ❤Muhammedin Annesi❤ (355 puan) tarafından soruldu
28 cevap 485 göst.
16, Temmuz, 2019 misafir tarafından soruldu
30 cevap 1,261 göst.
8 cevap 314 göst.
21, Şubat, 2019 misafir tarafından soruldu
23 cevap 551 göst.
10, Ocak, 2019 ❣Zeynebimin Annesi❣ (1,007 puan) tarafından soruldu

49,392 soru

492,433 cevap

866,011 yorum

4,668 kullanıcı

Kategoriler

...