282 göst.
(2,059 puan) tarafından

image

Hanımlar buna benzer ama daha uygun bulabileceğim bu tarz elbise nerde bulabilirim acaba yardımcı olur musunuz 

Reklam

7 Cevaplar

0 oy
(1,751 puan) tarafından
Bende moda selviden bi sipariş verdim inşallah gelecek gelirse sevinirim  yanliz o elbise çok güzel ama başka site bilmiyom vallahi 
(2,059 puan) tarafından
Resmini atar misin peki rica etsme
(1,751 puan) tarafından
Hangisinin canim
(1,751 puan) tarafından
Senin gösterdiğin elbiseye çok güzel dedim
(2,059 puan) tarafından
Sen elbise siparis verdim dedin yaa
(1,751 puan) tarafından
Evet verdim halan gelmedi ama resmini çekmeyi unutum bi saatir ariyom bulamiyom napsam acaba
(2,059 puan) tarafından
Gelince çeker mısın rica etsem
(717 puan) tarafından
Moda selvimden mı versin cnm uygulamaya gir ordan profiline gir siparişlerim diyor ona bak ordan gözükür verdiğin kıyafet
(1,751 puan) tarafından
Hmmmm  saogl canim 'ya
Reklam

0 oy
(4,523 puan) tarafından
Kot kumaşlar hep böyle pahalı farklı bir kumaş aynı model daha uygun fiyatlı olabilir olmadı kumaşını kendin al diktir terziye 
0 oy
(1,974 puan) tarafından
Ben aynısını modanisadan aldım 110 lira ya kot elbiseler pahalı biraz
(2,059 puan) tarafından
Modanisa ya baktım ama bulamadım
0 oy
(55 puan) tarafından
Patirti var orayada baksana canim guzel seyler var 
0 oy
(1,974 puan) tarafından

image

bu kuzum modanisadan aldığım belki stokta kalmamış olabilir
(2,059 puan) tarafından
Güzelmiş bu ya bende kot elbise giymeye karar verdim ama bulamadım
(1,974 puan) tarafından
Bende bakıyım senin için canım bulursam yazarım sana
(2,059 puan) tarafından
Tamam canım haber bekliyorum
(1,974 puan) tarafından
Kuzum sefamervede var 99 lira pazarium da var 89 lira onlara bak bir
(1,974 puan) tarafından
Salopet kot elbise diye arama yap kuzum
(2,059 puan) tarafından
Tamam canım teşekkür ederim
0 oy
(283 puan) tarafından

image

çok benzemese de o tarz bise belki beğenirsin
(2,059 puan) tarafından
Hangi site bu bide güvenilir mı
(283 puan) tarafından
Pazarium evet iyi bi site post açıp sor istersen alisveris yapan var mı
0 oy
(1,701 puan) tarafından
cok hosmus canım elbise yaa ben siteden pek sipariş vermem elbise falan acaba olur mu olmaz mı hep bi şüphe icerisindeyim 
Reklam

İlgili sorular

4 cevap 192 göst.
29, Haziran, 29 ∆ .MİHRİBANSV. ∆ (766 puan) tarafından soruldu
7 cevap 136 göst.
14 cevap 585 göst.
1, Mayıs, 1 EmelYsfMelek (38 puan) tarafından soruldu
12 cevap 270 göst.
4, Aralık, 4 açelya☺️ (941 puan) tarafından soruldu
26 cevap 527 göst.
16 cevap 375 göst.
13, Kasım, 13 ❤❤ hry❤❤ (3,243 puan) tarafından soruldu
Reklam

40,093 soru

384,352 cevap

688,529 yorum

4,019 kullanıcı

Kategoriler

...