156 göst.
tarafından

Birazdan ikinci ay asilarimiz yapilacak uc taneymis off nasil dayancak oglusum ben nasil dayancam koca igneyi sapliyolar bacagina bebenin :( icim gitti aglamistim ilk asida :(

5 Cevaplar

0 oy
(461 puan) tarafından

:))) dayaniyosun mecbur annesi.

Bende zor tutuyorum aglak bı yapım yoktur ama salya sümük ağlıyor benimkisi. Bide dudağını büzüyor iyice bı fena oluyorum

Zaten genelde 2-3 tane aşı vurular bundan sonra  o üç aşı iki backtan 1 koldan oluyor ve anında beklemeden vuruyorlar . Ben bikere kayinpederimi sokmustum oğlumun başında dursun diye ama yinede için icimi yedi. Onların sağlığı için deyip dayancaz. İşkence gibi düşünme

tarafından
Sagligi icin olmasa dayanilmaz zaten yaptirdik geldik emdi de uyuyo :) bizimki o iki bacak bi koldan olandi iste ucu birden
0 oy
(1,249 puan) tarafından

Ayy sizi çok iyi anlıyorum. 2. Ay asisinda çok kötü oluyo. Benim kızım en çok 2. Ay asisinda ağladı. Bende onunla birlikte agladim. Bu ay aşımız yok bizim çok şükür. 

tarafından
Simdi geldik cok aglamadi allahtan hemen sakinlesti eve geldik emzirdim uyudu :)
(1,249 puan) tarafından
Iyi bari canım. Benimkisi çok ağlamıştı. 4 aylık aşısında çok az agladi ama. Bu ay rahatız. Bidahakide 6. Ay aşısı. Ona daha var çok şükür. O çok kötüymüş galiba.
tarafından
Benimki sabah sakindi 15-20 dk uyudu uyandigindan beri durmuyo ayakta gezsekte emsede sallasamda mizirdanip duruyo yoruldum yeminle agriyo heralde
0 oy
(7,861 puan) tarafından

Hiç bakamıyorum asi yapılırken :/ içim gidiyo resmen.. oradaki kadında beni iyice tanıdı sen tutamıyodunn bebeği asi yapılırken diyip gelip tutuyo 

tarafından
Aaaa ben baskasina hic birakamam aglasamda tuttum
(7,861 puan) tarafından
Ben bakamıyorum kuzum çok fena oluyorum eşim varsa eşim tutuyo kendime de asi vurulurken kan alınırken kapatırım gözlerimi kollarımı uzarım bakamam hiç.. tutarken allah korusun kötü olup bırakırım bebeği aniden diye korkuyorum dayanamıyorum:(
tarafından
Oda dogru cok kotu oluyosan
0 oy
(3,402 puan) tarafından

Ben hiç dayanamam herhalde. Bebiş saha doğmadı ama her aşı da kocamı da alıp gidecem :) O baş eder 

tarafından
Bende esimle gidiyorum denk gelince vu sefer isteydi :)
0 oy
tarafından

Ne asiymis ya geldigimizde uyumustu 15 dk surdu snra bi kalkti hala agliyo miz miz durduramiyorum cani yaniyo galiba

İlgili sorular

10 cevap 111 göst.
23, Aralık, 2019 FatmaÇokAnne (114 puan) tarafından soruldu
4 cevap 21 göst.
5 gün önce MelikeArslan (154 puan) tarafından soruldu
4 cevap 40 göst.
24, Temmuz, 24 ❤craving❤ (3,926 puan) tarafından soruldu
35 cevap 646 göst.

98,329 soru

2,511,356 cevap

7,925 kullanıcı

...