144 göst.
(1,334 puan) tarafından
Bebeğim 3aylik sürekli sağa sola bakma peşinde 7dk emdi başka emmek istemiyor 7dk da doyar mi ya.Perdelerle lambalara bakıp duruyor emsin diye savaş veriyorum .ayakta durmak istiyor etrafa bakmak için omzuna da alınca omzunu yalıyor ama.memeyi emmiyor doymasa ağlar degilmi

9 Cevaplar

0 oy
(1,080 puan) tarafından
Bizim kuzenin bebeği oyladı gözlerine şapkasını indirirdi öyle süt verirdi meraklı melahat olacak kızın hahaha 
(1,334 puan) tarafından
Şapka takınca gözünün önüne geldiği zaman ağlıyor ki;) Surkeli sağa sola bakma peşinde yatırınca kendini kaldırmaya çalışıyor sırtını kaldırıyor kaldır beni diye
(1,080 puan) tarafından
Yaaaa yerim onuuuu o popişini ısırım kedilere atarım annesi bak sabıkalı 9 ay içeride yatmış  biriyle uğraşılmaz hahahahaah sabah sabah kenime geldim
(1,334 puan) tarafından
Hahaha bu nasıl bir sevmektir;)
0 oy
(745 puan) tarafından

Acıkınca aglar emer merak etme. 8 aylik oldu hala mücadele veriyorum:D gozleri net görüyor attık annesi çevreyi tanıyor evde dolaşır bol bol özellikle ayna karşısına götür kendini görünce sevinir <3

(1,334 puan) tarafından
Ayakta emziriyorum kız buna rağmen ikide birde memeyi bırakıyor bir sağa bir sola bakıyor belini kaldırıyor beni kaldır diye
0 oy
(746 puan) tarafından

artik çene kaslari kuvvetli annesi cok cok cekiyo 5dakikads bile doyabilirmis bu aylarda merak etme acikinca aglar . bizimkide merakli teyze gibi milleti suzme derdinde:D

(1,334 puan) tarafından
Aynen o kadar meraklı ki TV de ki haberlere falan bakıyor orda insanlar var ya TV ye bakmasını istemediğim için bari cizgifilm açık renkli ona baksın diyorum ona asla bakmıyor perdeler lambalar ve TV deki insanlar bunların pesinde
(746 puan) tarafından
benimki surekli kucakta durmak istiyodu valla artik ne bel kaldi ne kol o yuzden oyun halisi aldim tv karşısına koyuyorum en azindan on dakika dinleniyorum tv yanlis ama mecbur kaliyo insan ve evet reklamlari daha cok seviyolar çünkü surekli degisen birsey var:)
(1,334 puan) tarafından
Oyun halisinda bazen duruyor evet.ayakta emzirmek ten koluma kramp giriyor artik
0 oy
(78 puan) tarafından
Canım bizde yaşadık onu meme reddi yapıyolar arada böyle dönem dönem olurmuş:) o acıkınca emer zaten sen stres yaparsan hiç emmez sagi solu keşfediyorlar:) 
(1,334 puan) tarafından
Aç kalır diye korkuyorum ya oyun peşinde sürekli
0 oy
(301 puan) tarafından
Bizimki 4 aylık hala öyle :) bi uykudan yeni uyanınca çok emer. Doymasa ağlar zaten etrafı keşfetmesi daha önemli :)
(1,334 puan) tarafından
Ne bilim 7dk az gibi sanki gecelri sadece 5dk emiyor zaten
(301 puan) tarafından
Çok cekiyodur canım gece 15 dakika emer bizimki de
0 oy
(3,450 puan) tarafından
7 dk iyimiş benim 5 dk bile almıyor kız öyle meraklı ki. 1 dk emecek kafasını kaldırıp etrafa bakacak. Tekrar alacak memeyi emzirene kadar ter döküyorum resmen
(1,334 puan) tarafından
Ay Allah yardımcın olsun doyuyor mu peki ya ne yapıyorsun canım
(3,450 puan) tarafından
Doymuyor bende 30 dk bi emziriyorum doyana kadar napim. Bazen istemiyor zorla ağzına sokuyorum tadını aldı mi emiyor
0 oy
(1,773 puan) tarafından

Emmeme problemi bende de var. Meme de ağlayıp duruyor.

Bende hiç zorlamıyorum. Sonradan acıkınca öyle bir emiyor ki. 
(1,334 puan) tarafından
Hahahah emmeme değil de canım sürekli etrafa bakmak sürekli beni kaldır etrafa bakacağım peşinde
0 oy
tarafından
beninki 53 gunlukk Allahim verdigim kucadeleyi bi gorsen seninki yine 7 dakika emio bizim oda yokk hele babasi bisey desin gigsumde mirildanmaya baslioo o emerken ne onun ustu kalio ne benimm
(1,334 puan) tarafından
Hahahahaha seninki şimdiden başlamış canım Allah yardımcın olsun
tarafından
tek sukrettigim kilo alimi.iyi :)
(1,334 puan) tarafından
Peki kaç saatte bir emziriyorsum canim
tarafından
kendisi isteyince veriorumm canimmm yoksa cok verirsem kusuoo
0 oy
(2,602 puan) tarafından
7 dk iyimis benimki en fazla 5 dk emerdi  :)
(1,334 puan) tarafından
Hahah kaç saatte bir emzirridin canim
(2,602 puan) tarafından
Ben saat tutmazdim ne zaman istese verirdim bazen iki saate yakin olurdu bazen yarim saatte bir gogsumde olmak isterdi. Şimdi 11 aylik oldu genel olarak 2 saatte bir emiyo :)

İlgili sorular

2 cevap 203 göst.
3 cevap 209 göst.

56,251 soru

1,555,766 cevap

5,049 kullanıcı

Kategoriler

...