1,396 göst.
(176 puan) tarafından

Kızlar kimsenin bilmesini istemediğiniz takintilariniz var mı merak ettim ..yada komik takıntı da olur ? Mesela ben yüz havlumu kimse ile kullanmam eşimle bile.. sonra yüzüme kimsenin dokunmasını istemem ( eşim hariç ) :D liste kabarık benim :D

48 Cevaplar

+1 oy
(6,364 puan) tarafından

Koku takintim var san irim giydiğin kıyafeti üzerinden çıkan kıyafeti makinadan çıkardığı kıyafetleri defalarca korkuyorum.. o yumuşatıcı kokusu beni mest ediyor :))

(176 puan) tarafından
Evet bende her temizlik sonrası mis gibi oda parfümü sıkardim ama artık bebeğim var kendim bile parfüm kullanmiyorm bu yüzden
(1,267 puan) tarafından
Benim çok takıntım var parfüme karşı napcam bilmiyorum fresh kokuları seviyorum ağır sevmiyorum. Hamile olunca nefes alırken biraz tuhaf oluyorum sadcee okadar
(176 puan) tarafından
Hmm bence dikkat etmelisin canım kullanmanı tavsiye etmem
(1,267 puan) tarafından
Haklısın tatlım valla ama.işte alışkanlık olmus
(954 puan) tarafından
Bende de var kız bu koklamak takıntısı. Başkalarını bile kokluyroum :):) komşular bilir huyumu alistilar artık :)
0 oy
tarafından

Bende esimle olsa ayni bardaktan su icemem :) cafeye gttm mi de yanimda su tasirim cok tuhaf bi kokuusu var sanki yada bana hep glyo kcuklgmden beri tkntm

tarafından
Ama tabi esime soyleyemyorm ayri sylesem kirlir dye ben kendm halledym gormeden:)
(176 puan) tarafından
Ayy alınabilir ama evet ama işte oda takıntı elimde olmuyor ki
(1,396 puan) tarafından
İlişkiye girince tiksinti olmuyor mu kiz vala merak ettim yanlış anlamada aynı bardağı kullanmayınca;)
tarafından
Ya kucuklukten kalma bu  biyere gtmstm bardak pis ve kokuyodu  o gunden beri  cafeye gtsem ble ynmda  su tasirim  cafenn bardklarndan icmem kendi kullndgm bardgi ble yikarm oyle kullnrm tkrr  esimle ilgli baska bsyden tisknmem.yani bu benm.kcuklkten olan bsy:)
(1,396 puan) tarafından
Hee anladim cnm aman eşinden tiksinmwde bardak sorun değil ;)
0 oy
(114 puan) tarafından

havlu konusu bende de var .bende kullanamam.cignenmis sakizi bi yerde gorursem ellerim uyusur 

(176 puan) tarafından
Sakız hee hmm
0 oy
(282 puan) tarafından

Sakız çiğneyen çekirdek yiyen insandan rahatsız olurum . her insana sarılıp öpmek istemem :)

(176 puan) tarafından
Bende yanımda biri çekirdek yese sesten rahatsız olurum ama ben de yersem keyf alırım :D
(282 puan) tarafından
Bende aynıyım ben yiyince sorun yok ama karşımda biri yerse sinirleniyorum :)
(176 puan) tarafından
Aynen yaa :))
0 oy
(427 puan) tarafından

Bende direk obsesifin kendisi var :D aklina ne geliyorsa hepsini takinti yapabilirim ve cogunu yapiyorumda :/

(176 puan) tarafından
:D klâsik erkek lafları
(427 puan) tarafından
Almazsada almasin kendim alirim yenisini koyarim yerine psikolojimden onemli değil ya :D çünkü mumkun degil bir daha kullanamam hatta obur kap kacaklara degdi diye onları bile atarim o derece
(176 puan) tarafından
Sadece kayınvalidene karşı mı böyle?
(427 puan) tarafından
Hayır pis oldugunu hissettigim bütün kisilere karsi oyle suan ondan ornek verdim sadece onun ozellikle onlarca pisliklerine gozumle sahit oldugum icin ona karsi ayri bir zaafim var ama tabi Allahtan artik evime gelmiyor da kafam rahat bayadir :D
(176 puan) tarafından
Ohh iyi bari :)
0 oy
(40 puan) tarafından

Mesela herşeyi koklarım önce :)

(40 puan) tarafından
Eşim seni ava kötürmek lazım der hep ne koklayıp duruyorsun herşeyi der resmen hastalık
(176 puan) tarafından
Haa eşin biliyor mu peki başka?
(40 puan) tarafından
Aynen yapacak bişey yok:)
(71 puan) tarafından
Bendede o var ya esimde diyo boyle yaparsan hasta olursun her seye takilma boyle;)
(40 puan) tarafından
Öyle vallahi
0 oy
tarafından

Kimsenin bilmesini istemedigm seyi burda bu kadar insana soyleyecem yoooook yaaaa :D

tarafından
Evet komik ama sinir bozucu sanki hersy ters gidicek givi hic bisiye adapte olamam valla
(176 puan) tarafından
İlginç miş ben uyanınca bir yerlere çarpmadigima dua ederim kaldı ki sağ mı sol mu düşüncem :D
tarafından
:D bide bebek oldu gece sersemligiyle bile kafama takiliyo
(176 puan) tarafından
Oda fenaaa :D
tarafından
Ya yolda 3 kisi yan yana yuruyosaniz ama senin haricinde diger 2si uyumlu yürümüyosa :))
0 oy
(2,602 puan) tarafından

sakızdan nefret ederim bide çorap takintim var kendi giydiğim çorabı bile zoraki ellerim 

(176 puan) tarafından
Bende başkasının corabina degemem
0 oy
(156 puan) tarafından

Yemek yenilince ağız şapırdatılmasından çok rahatsız olurum.Kendi yemeğimi yiyemem.Bunu yapan kişi yakın tanıdığım biriyse O kişiyi uyarmadan edemem:)) yok eğer ilk defa tanıştığım bi arkadaşsa ona diyemeyeceğim için, o yemek bitene kadar Çin işkencesi yaşarım:D

(176 puan) tarafından
Evet bu sözü geceye not bırakalım :D
(454 puan) tarafından
Ah cnm.. Eşim ya.. Onla ayni sofrada inan yemek yenmez. Cok iyiyz cok mutluyz ama yemek yerken degil :):) cok kavga ediyrm bu yuzden. Adam bi baska yiyor ya :)
(156 puan) tarafından
Hay Allahım hayrını versin canım:))) gece gece güldürdün beni. Bu arada benimki de arada ağzını şapırdatıyor. Dik dik bakıyorum ona. Anlamayınca ağzını şapırdatıyorsun diyorum. Biraz kırılıyor ama napabilirim. Öyle de ben yiyemiyorum.
(454 puan) tarafından
Tam bir iskence ya :) agzina kaşikla vurrum smdi diyorm. Cnm ayri yesek olmazmi diyor. Savunmasina bak bide sen agzini kapatp yerse dilini damagını ısıracak gibi hissediyor cok korkuyorms ruh hastasi :)
(156 puan) tarafından
Ahhaha:)))dilini ısırmaktan niye korkuyor ki yıllardır öyle yemeye alışmışsa demek ki.
0 oy
(1,568 puan) tarafından

Herseyi koklarim  yemekleri bile yaparken tadının güzel olup olmadığı tarifin tutup tutmadigni ordan anlarim 

Gördüğüm karşılaştığım insanlarla opusmekten tokalqsmaktan sarilmaktan  hoslanmam  

Birisi yanımdan gecince koklarim parfüm koKusu benim için çok önemli ter kokuyor sa bir.daha o.insanla görüşmek bile istemem hatta yüzune bir dus almasını söylerim nazikçe 

Sosyal mesafe çok önemlidir benim için 

KarsilaSinca insanların tırnak ve dislerine  ve saçlarına bakarım 

Toplu taşıma kullanmak zorunda kalınca biri öksürür yada hapsurursa  en az 30 saniye nefes almam ve hemen yer degsitirirm 

Giydigim  bir kıyafeti 2. Kez asla giymem  yikamadan süre farketmez asla 

Günde 2 kez iç çamaşır ve çorap degistirim  

Günlük duş alırım yaz ayı günde 2 kez ve ben bir hemsireym ve de Başak burcuym bunlar sadece 1 kaçi :))))

(176 puan) tarafından
Senin listede uzunmus :)
tarafından
Insanlarla tokalasma dışında bende boyleyim :) yazmaya üşendim valla, ben balik burcuyum
0 oy
tarafından
Dışarda yemek yedigim yerlerin kaşık catal bicaklarini silmeden kullanamiyorum, bardagida suyla çalkalayıp dudak kisimlarini silip o sekilde kullanirim, esim disinda kalabalik varsa caktirmadan yapiyorum 
tarafından
Bu yuzden disarda yemek yememeye ozen gösteriyorum, bu yasima geldim dışarıda hic cay kahve icmisligim yok :(
(176 puan) tarafından
İnşallah geçer diyelim :)
tarafından
Insallah canim zor valla, birde ben umre yapmak istiyorum bu yil nasip olursa gitcem, herkes sen cok zorlanirsin diyor. Bu beni daha da üzüyor
(176 puan) tarafından
O güzel toprakların maneviyatın da geçer İnşallah:) Rabbim bizlere de nasip etsin
tarafından
Aminn, hepimize nasip olur insaallah
0 oy
(3,942 puan) tarafından
Karsimdaki kisinin cignedigi sakiz bni cok sinirlendirir. Bide simetri takintim var hersey düzgün olacak yoksa rahat edemem. Sabah kalktigimda evi temizlerim sonra karnimi doyururum 
(176 puan) tarafından
Peki simetri takıntı her ortam da düzeltir mısın?
(3,942 puan) tarafından
Düzeltirim canim düzeltemezsem gözüm orda kalir ilk firsatta düzeltirim
(176 puan) tarafından
Tabi aklın orda kalır yoksa :)
(3,942 puan) tarafından
Aynen canim ama iyi bisey degil
0 oy
(476 puan) tarafından

Olmaz mi cok var ama aklima gelen bas ortumun yere degmesi yada uzerine baska kiyafet konulmasi cok sinir oluyorum ha bide kahvltida yanima aldgm ekmegi baskasinin bolmesini hic sevmem

(176 puan) tarafından
Ekmek benim ince cizgim diyorsun :)
0 oy
(247 puan) tarafından

Hiç kimsenin yaptığı yemeği yiyemiyorum çok kötü bir durum kaynama gitsem ac bile olsam tokum diyorum kimsenin bardakta leke görsem veya koku alsam su bile içemiyorum hemen elimde yıkıyorum kime gidersem gidiyim daha birsürü de iste çok kötü bi takıntı 

(176 puan) tarafından
Sadece kendi yaptığın yemek mi ?
(247 puan) tarafından
Evet cnm sadece kendi yaptığım bilmiyorum nedenini ama yiyemiyorum çok ac olursam bi kaç kaşık okadar hazır küçük sulardan alıyorum bol bol su içiyorum gittiğim,zaman biyeri yada annemin köydeki evi yada kayınvalideme gittiğimde bulaşıkları ben yıkıyorum onlarda yemek yapıp onlarla yiyorum piskolojikmen rahat yiyemiyorum yada hiç yemiyorum gittiğim zaman bastan assagi temizlik yapıyorum 5 aylik kızım bu huyum yüzünden köye gitmiyorum temizlik yapılcak bide kızımı her yere yatıramam temizlemeden pinpirikliyim galba
(176 puan) tarafından
Hmm evet :) biraz pimpirik sanırım
0 oy
(454 puan) tarafından

1 agız sapırtisi. 2 dis gıcırdatmasi. 3 her kokuyu alirim ne olsa. 4 kendi ayagimin altina bile dokunamam. 5 el sakasi deli oluyorm. Hepside basimdaa var ne yazkki :(

(176 puan) tarafından
Diş gıcırdatma ıyyyy çok rahatsız edici :D
0 oy
(433 puan) tarafından

Havlu konusunda bende çok hassasım, tuvalet terliği kapısının kulpu asla ıslak olmayacak midem bulanır, eşim hariç kimseyle aynı bardakta su içemem, kimsenin yastığına başımı koyamam.. Bunlar geldi şimdilik aklıma :D

(433 puan) tarafından
Ha birde eşimle uyurken nefesine takılı kalırım aynı anda nefes alıp vermeye çalışıyorum deli gibi bu olmazsa uyuyamam buyüzden çoğu zaman arkamı dönüp uyuyorum
(176 puan) tarafından
:D uykulu uykulu birde onunla uğraş ışın yoksa
(433 puan) tarafından
Aynen ha çok sıkıntı :D hayırlısı bakalım :)
0 oy
(2,161 puan) tarafından

Benim çok var kimsenin bilmediği 

Mesela tuvalet kapı kulplari elimi degdirirsem yeniden yikarim başkasının sabunu elimi yikayamam 

Ağız sapirdatmak hopurdetmek burnunu ekleyen tuvaletten sonra elini yikamayan birini yakaladimmi yemeğini yemem bir başkasının terligini giydigim zaman ter basar bebek altı degistirenlerin özellikle kısır salata gibi şeyleri yiyemem bunlar sadece aklıma gelenler   

(176 puan) tarafından
Hmm sabun konusuda ilginç
0 oy
(242 puan) tarafından

Başkasının evinde yemek yiyemem temiz mi pis mi diye cok düşünürüm.  Zorla nezaketen iki parca yerim ama kusacak gbi olurum. 

Bi misafir de bana geldiğinde bazen bisey soyar kabuklarını lavabonun icine atar sonra toplar ya cok tiskinirim ben tabak icinde soyup direk cope atarım. Ve disardan gelen insanin yemeğimi  yaparken mudahale etmesine sinir olurum. 

Kisaca temizlik hastaligi desek doğru olur :) 

(176 puan) tarafından
:D evettt genel olarak
0 oy
(1,530 puan) tarafından

Benim yolda yurudrken mesela bi agac yapragini koparmak ostedim koparmam gerek yoksa ne kadar yurusemde geri doner kopartirim mutlaka. 

Yada kareli renkli taslara basarak yururum tasmadan :D

Mesela yattigim yerdeki carsaf kivrilirsa ve ayagima gelirse kalkip duzeltmeden uyuyamam :D

Bi esya gozume batiyosa ait olmadgi yerdeyse o ordan kalkmadan oturamam sinirden :D 

Daha illaki varda birsuru aklima gelmiyor simdi

(176 puan) tarafından
Çarşaf deyince aklıma geldi de bende yatcakken ışıkları kapatırım yatınca da kapalı mı acaba diye hemen kalkıp evi kontrol ederim :)
(1,530 puan) tarafından
Ahh bu takintilarimizz :D
0 oy
(20 puan) tarafından

Temiz elbiseleri tekrardan yıkamak  bir yere gidicksm 1 gün öncedrn gardoptan çıkarır yıkar öyle giyerim 

(176 puan) tarafından
Yaaa değişik mis
(20 puan) tarafından
Hemde çok ya nefret ediyorum bu huyumdan

İlgili sorular

6 cevap 200 göst.
1, Şubat, 1 Ayazııım (119 puan) tarafından soruldu

56,695 soru

1,561,881 cevap

5,073 kullanıcı

Kategoriler

...