402 göst.
(1,123 puan) tarafından

Kizlar hayatiniz yasantilariniz nasil yani nasil bir hayatiniz var benim esim iflas etti evimiz kira bir suru borcu var hep bi sikinti var maddi ama manevi huzur umuz daha onemli oda sukur var kaynanam vefat etti kayin babam kapimizi calmaz ailem yanimda hep ozellikle babam borcumuzu odeyelim diye adam bana 4 katli evini satti verdi ama annemin dilini susturamyorum ogullarinin evi yokmus benim esim evini yemis yani damat evi yedi diyo soran solursa 

Reklam

15 Cevaplar

+1 oy
(730 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Zerre baba sevgisi almamış..

Üvey kardeşlerin miras hirsindan kanlanmis gözlerinin bakışlarıyla büyümüş sahip çıkılamamış ..

Annesi kendine göre mükemmel bir anne ama birde bana sor..

Eşim... 

2 yaşında bir kızım var bütün dünyam o ♡

(4 puan) tarafından
Canım benimde bir buçuk yaşında bir kızım var üç yaşında bir oğlum var cocuklarimin kıyafete çok ihtiyacı var kızına olmayanları benim kızıma göndermek ister misiniz çok lazım kıyafet gerçekten
(730 puan) tarafından
Işteyim ama 1 buçuk ay sonra yine doğum yapicam ve yine kızım olacak ben ona kullanmayı düşünmüştüm canim
(4 puan) tarafından
Hmm anladım cnm sagol yine de
Reklam

+1 oy
(93 puan) tarafından

Allah sabır versin canım gerçekten çok zor ama Allah sevdiklerimizin acısını göstermesin en zoru o sanırım. 

Biraz zor senin acından ama annen de bi taraftan haklı kardeşlerinin hakkını sen yemiş oluyorsun, durumunu düzeltebilirsen öder misin kardeşlerinin hakkını işte bunu iyi tartıp konusmalisin annenle, eşin neden iflas etti bir de bu önemli sorumsuzluk mu yoksa elinden geleni yaptığı halde olmadi mi. Yani sorumsuzluk karşılığında 4 katlı ev satildiysa annen haklı.

(1,123 puan) tarafından
Canim esim odeme tabiki yapiyo aileme 140 binliradan 80 binlara kaldi oduyo tabiki odemez olurmu hic hak yermiyim hic iflasa gelince 4 kardes ortakti canim cok cabaladi ama olmadi
(93 puan) tarafından
Allah yardımcınız olsun cnm ne diyeyim annen de biraz konuşup susar ins anne olunca ne diyebilirsin ki
+1 oy
(110 puan) tarafından

Benım evliliğim cok ıyı cok şükür esım her konuda destekcımdr bız kacarak evlendgmz ıcın benm öz babam benı sevmıyor yardm etmeyı bırak bendn istedı kac defa para eşım saolsn bsey demedı lazmdr verelm demstı vermstk alskanlk halıne getrdı bı daha vermedm annem ıse dunya tatlısı ya esımı oz evladından ayırmaz o kadar cok sevıyor hc brımzn derdı bıtmez kaynanam benı sevmıyor bes bellı ama kayın babam oyle degl benı cok sever ılk gelınım bu arada kaynım buyuk ama bekar işte

(1,123 puan) tarafından
Sevindim canim senin adina
+1 oy
tarafından
Gecmis olsun canim, baban evi size hibe mi etti? Baban 4 katida verecek kadar emin demek damadindan, bu zamanda kimse bunu yapmaz.  Annen, durumunuzun duzelmeyecegini düşünüp öyle söylüyordur, düzelip alma gibi işleriniz duzelse konuşmaz sanırım. Nazi gecip sana soylese anlarimda, insanlara demesi üzücü, sizin caniniz sag olsun, hepsi gelir geçer.

Esim de abileri ile ortakti ev haric butun malları gitti, iflas ettiler. 9 yil oldu, esim tek basina sıfırdan basladi, bir cok borc kaldi, bizde annemlerden altin almıştık, annemlerden alip baska borç kapatmistik,4 yil odeyemedik, anneme herzaman odeyemedigimiz icin mahcuplugumu dile getirirdim, annem olursa olur olmazsa sikmayin caninizi derdi ALLAH razi olsun. 6 yilda kendimizi toparladik cok şükür, insanin en degerli varlığı, sağlığı ve huzuru, Rabbim saglik huzur versin canim
(1,123 puan) tarafından
Bwnim esimde kardesleri ile ortakti babam hibe etmedi evi bana etse ben kabul etmem cunku kardeslerimin hakki var etsem zatwn hayrini gormemki ki zaten esim 140milyar di 80 binlira kaldi borcumuz oduyo esim ama annem bir gun verdiysem kizima verdim yediyse kizim yedi demedi hic unutmam annem bir arkadasini 20 yil sonra goruyo ve diyo damat evi yedi esim o gun kendine beddua etti bu duruma dustugu icin cunku esim tam 500 milyar borctan ayrilmisti
tarafından
Allah yardimciniz olsun canim, hibe etti dememde ki neden annen oyle söylediği icin, daha odemeyez diye düşünüyor demek, gerek size manevi anlamda destek olmasi lazim. Allah bu zamanda kimseye muhtac etmesin :(
(1,123 puan) tarafından
Amin canim esim kol saati satiyo ve disariya da pazarliyo 10 12 bin kazanci oluyo 2 ayda bir disari gider ev kirasi 3 cocuk bborcu bide babama olan ev borcu yetmiyo yetistigi yere kadar babama 60 binlira odeme yapmis mesela pay pay demekki odenebiliyomus Allahin yardimi ile
tarafından
Elbette canim, misal günde 10 tl de verse insan bir şekilde bitiyor, onemli olan çalışıp çabalayıp elinden geldigince ödemek, bunu gören annen insallah soylediklerine pisman olur, Allah yardimcin olsun, uzme kendini, borc yigidin kamçısıdır.
(1,123 puan) tarafından
:))ya iste ben evin tek kiziyim ya belkide annemden manevi destek bekliyorum yoksa napicaz herkesin hakkini bunun bide oteki dunyasi var 60 bine yakin para odemis esim hepsi gelip geciyo odeniyo amannnn neyse
+2 oy
(852 puan) tarafından

Bence burda hiç.bişey anlatmayın sonra bişey paylaşınca başa kalkıyırlar. Aynı fikirde olunca şakşakşak, farklı fikirde oluncz linç ediliyorız. Sonra da eltim şöyle yaptı, görümcdm böyle yaptı diyip duruyorlar, sizin gbi ikiyüzlülere az bile diyesim geşiyor..

(1,622 puan) tarafından
Hayrdir noldu ya
(852 puan) tarafından
Boşver canım aramızda çok kendini , haddini bilmez var.
tarafından
Burayi kafana cok takiyorsun, tabii fikirlere saygi duyulur, soylenenlere de. Bu sekilde kendini yıpratmış olursun, bos ver isteyen istedigini soylesin, sen actigin posttan dolayi canin sıkıldı, insanoglu haser beser, akilllarima binbir turlu sey gelir, postunda ne için, neden dolayi, acaba olursa napmam gerek gibi soozlere de yer verseydin kimse o sekilde çıkışmazdı. Bir cok postta o oluyor, kiz kaynim bizde kalcak diyor, ee kalsin abisinin evi diyorum, size gelmeyecek kime gidecek. Daha sonra sonra yaziyor, esimin uvey kardesi, saglam ayak degil vesaire sonra beni topa tutyorlar :) Ben takmiyorum valla
(852 puan) tarafından
Yok ne kafama takıcam arada bir giriyorum ve karşılatığım şeylere yorum yapıyorum hepsi bu , tanımıyorum sonuçta kimseyi zaten ilgilenmem gereken tatlış mı tatlış kızım var :*
tarafından
Iyi canim yorumunu görünce orda kaldın sandim, bozma guzel keyfini minik tosbigi optum canim :)
tarafından
Haha burda çok haklısın işte aslında bende yaptım bu hatayi kalktım ve anlattım keşke demiyeydim pişman oldum bu her yerde geçerli kimseye sır vermek iyi değil asla ilk defa yaptım ve pişman oldum kocani bile atmiycan valla asla
(1,123 puan) tarafından
Takilma canim boyle seylere boa ver soylwyen soylesin
+1 oy
(1,799 puan) tarafından

Allah yadımcın olsun inşallah hayatın yoluna girerde annene olan ev borcunu ödersin iyi hoş kızına güzel destek olmuş ama bunun lafını bu şekilde yapmasa sonuöta kimse istemezdi annesinin evini saatırıp borç ödemeyi. Biz çok şükür kendi yağımızda kavruluyoz az bi miktar düğün borcumuz var kaynanamlarla aile binasındayız kira derdimiz yok kendi ailem uzak ama hep destekler araba alcaz geri dönüş beklemeden maddi destek olcaklar benim bi abim var hep der annem sizden başka kimim var olan param abinle senin der ona yapacagım yardım kadar seninde hakkın var der. 

(1,123 puan) tarafından
Ve benim esim 500 milyar borcu vardi ilk battiklarinda kardesleriyle ortakti odeye odeye biraz dusurdu
+1 oy
tarafından
yeniden gösterildi

Allaha şükür bir sıkıntımız yok borclar harici maaşın yarıdan fazlasi borca gidiyor eşim uzman çavuş bi tek benim dalgalı ruh hallerim yüzünden adam canından bezdi 

+1 oy
(2,403 puan) tarafından

iyiyiz cok sukur. eşimin borcu var oda yavaştan ödeniyor bazen bise istemeye cekiniyorum ama napalim nasibımız kadarını yiyoruz. Allah seninde yardımcın olsun canim

(1,123 puan) tarafından
Hamd olsun haline halime canimAllah daha iyi yapsin insallh
+1 oy
(307 puan) tarafından

Allah yardomciniz olsun canım benim evliligim maşallah iyi 5 senedir esimle birlikteyiz bir senedir de evluyiz daha yeni bebeğimiz oldu eşim kasap annesi babası ayrı babası İstanbul da annesi bursa da oturuyor her ikisi de evlenmiş zamanında üvey kardeşleri var babası hic bir konuda destek olmuyor bize canım biz evlenmeye kalktik yasimiz küçük diye babası laf yaptı eşimi sürekli istanbula çağırıyor orda dükkânları var aile boyu kasaplar yani gel iste sana dükkân açalım burda otur burada yasa bende gitmek istemiyorum esimde anlayışla karşılıyor kayinvalidem çok kurnaz yapar yapar isin içinden ben yapmadım diye siyriliverir arkadaş gibiyiz çok severim kafa dengi biri ama herşeyi hemen yanlış anlar o yüzden esimden başka kimsem yok diyebilirim herşeyi birbirimize sorarak hareket ederiz bi kıyafet alocaksa bile ikimize olucak şekilde alır mesela kayinvalodem beni ezmeye çalışır eşim hemen karşısına geçer söylenir kayinvalodemin sülalesi beni çok sever 19 yaşındayım 5 senedir ailenin içindeyim kimseye bi zararim bi kotulugum olmuyor bende onları çok severim böyle yani 

(1,123 puan) tarafından
ALLAH DAIM ETSIN CANIM
+1 oy
(2,513 puan) tarafından

Bizde kirada oturuyoruz esimlede cok sukur ki aramiz iyi ama tam bi bas belasi abisi oldugu icin borcun icinden bizde cikamiyoruz haberimiz yokken kefil olmus esim ona oda islerini batirdi iyice terketti sehri kefil borcu 95 milyar esim oduyor suanda 45ini verdik 50sinide yazin ortasinda istiyorms adam arabamizda kefil oldugu yere gitti Allahtan gine iyi kotu bi araba aldk bunada cok sukur bizede sagolsun benim ailem cok yardim ediyor dedemler felan yagimizi eksik etmezler annem elim hic bos gondermez onlarinda durumlari pek iyi sayilmaz ama giyecegimi yiyecegimi bir cok seyi karsiliyorlar esimin ailesininde durumu yok babasi vefat etmis zaten annesiyle bekar erkek kardesi var annesi surekli hastalaniyor abisini kafasina taktigi icin yaanii dunya boyle bi yer imtihan hepsi Allah kaldiramiyacagimiz yükler vermesin inşallaah.

(1,123 puan) tarafından
Amin canin aynen oyle
+1 oy
(1,578 puan) tarafından

Valla bizdede durumlar pek iyi degil he esim herseye yetiyor cok sukur bugunumize.ama bizde herseyi desteksiz kendimiz yaptik kimsenin bi ignesi yok evimde. Senin adinada uzuldum kotu bi durum umarim toparlanirsnz annen oyle konusmya devam edicektir oda sonucta kendi evlatlarini dusunuyor ama baskalarina atlamasi kotu tabii. Bence uzulmeyin Allah buyuk bi kapi kapatir bin kapi acar derker .

(1,123 puan) tarafından
Amin canim insallah oduyo cenim esim evlerinin borcunu 80 binlara kaldi 140 binliradan
(1,578 puan) tarafından
E evin borcunuda oduyorsa annen ne diye konusuyor . Kimse uyarmiyormu
(1,123 puan) tarafından
Uyariyo canim basta ben ne kadar tiraji komik degilmi artik takmaz oldum bir yerde annem dir atamdir
(1,123 puan) tarafından
Toplu odemedigi icin canim evin parasi çar çur oldu diyo
(1,578 puan) tarafından
Aman bosver oduyorsaniz hic takma bile
(1,123 puan) tarafından
Aynen oduyoruz benim vijdanim rahat kimsenin hakki bende kalmiyo cunku insallahda sonuna kadar oderiz
+1 oy
tarafından

Biz yeni ayrı ettik 4 buçuk ay falan oldu. 4 ay eşim inşaatta çalışti. Eşim hukuk mezunu avukat olmak istemedi KPSS ye girdi memur olarak atandı gardiyan şuan. Bn ise ev hanımı 37 haftalık hamile. Bnde halkla ilişkiler mezunuyum. Şuan calismiyurm iki yıl sonra inşallah KPSS puanımla. 

Kiradayiz taksitler var geçinip gidiyorz. Kaynanam var ama yok gibi :)) bu sıralar çok sinir bozucu kendimle uğraşıyorum valla ona takamam şimdi :) böyle inişli çıkışlı ara da eşimle dalaşiriz :) 

Kaçarak evlendim bnde 22 yaşındayım eşimin ve ailesinin hiç bir şeyi yok mal mülk olsn kayinpederim iflas etti hepsini varını yoğunu sattı biraz da yedi .. oğullarına bsy bırakmadı kendide pişman ama yapck bsy yok. Memleketleri Erzurum ama Rize'de yaşıyoruz 

(1,123 puan) tarafından
ALLAH GONLUNE GORE VERSIN CANIM
+1 oy
(245 puan) tarafından

Hakli bi bakima.. eşin babani basinin uzerinde tasisin. Satmak yerine o evlerden birine gecip kiradan kurtulsaydiniz keske.. Bu zamanda ev sahibi olmak çok zorken sizde var olan satilmis.. Uzulmekte hakli anneniz.

(1,123 puan) tarafından
Babam gibi baba yok bu zamanda cok haklisin canim ama borclandigin sahsi olursa huzur olmuyo onemli olan kirada olmak degil ki huzurlu olmak zatwn annem haksiz demiyorum sadece anlayis gostermedi hic diyorum
+1 oy
(249 puan) tarafından

Cnm annende sanırım sana karşı eli açık biri değil bi anne den böyle dedin allah annemden bin kere razı olsun ben kaçarak evlendim 5 yıl oldu 2 yıla kadar bir çöpüm bile yoktu annem sağ olsun A dan Z herşeyi aldı bitek yatak odamı ben aldım çalışırken eşimle bir kere olsun ben yaptım hepsini demiyor dediği tek fal burcuyuda yerleştirdim sonunda damat iyi sağlam bi ise girsin ayrı eve gitcem çocuğu sefil olmasın ben yine destek çıkıyorum diyor ben bunları giderken bırakıcam hepsi burcunun hakkı diyor 30 bin tl borca girdi bir kere olsun kızsa bile dile getirmedi çok ayıp etmiş annen babana helal olsun gercekten her baba yapmaz yok der çocuklarımın der satmaz damadı için ne gelirse genelde babalardan geliyor kızlarına açık açık diyim benim babam kayıp 4 yıldır bilmiyorum belki annem bu yüzden yapıyor belki babamın yokluğunu aralamaya çalışıyor bilmiyorum ama allah bin kere razı olsun 

(1,123 puan) tarafından
Babam bana cok duskun evin tek kiziyim 3 abim var ama benim bildigim tek sey Allah kimseyi dusurmesin babam halen derki kizim kocani sıkıstirma olursa verir pay pay verir ki benin esim de babam ne zamab sıkışsa hemen yardim eder para yollar kesinlekle magdur etmez ama babam bir baska tabiki kizim kocanin elinde para yok isteyecegim para benim para olsa dahi isteyemiyorum cunku adamda para yok yoksa da caniniz saolsun der
(249 puan) tarafından
Aynen cnm aynen aslında annen çok yanlış yapıyor asıl kızların ihtiyacı var eve kocasına bakmasın evi olsun demesi gerek borç sonuçta buda ödüyormusta yani bu lafı etmenin manası yok yani 5 aylik kızım var eşime diyorum oda diyor ne gerek var bende oğlan olursa ona gerek yok asıl o çalışır yapar kız yarın birgün evlendiğinde kocasına edilmez evim var diye çekip gelir yani onu düşün diyorum hep oda artık öyle düşünüyor mantıken  baban gerçekten eli öpülesi insan herkez onun yaptığını yapmaz
+1 oy
(229 puan) tarafından

Ne güzel bir babaymis o can kurban

Reklam

İlgili sorular

42 cevap 447 göst.
27 cevap 218 göst.
10, Kasım, 10 İkimelekannesi❤️❤️ (2,190 puan) tarafından soruldu
4 cevap 78 göst.
6 cevap 225 göst.
31, Mayıs, 31 Prensannesi (304 puan) tarafından soruldu
13 cevap 228 göst.
28 cevap 206 göst.
Reklam

39,420 soru

384,009 cevap

687,558 yorum

3,974 kullanıcı

Kategoriler

...