431 göst.
(3,982 puan) tarafından

Ağzımın içinde alt deneyle üst çenenin birleştiği yer dün çok fena ağrıyordu bende en arkada dış cikicak zannediyordum akşam Parol içip yattım şimdi kalktım Allah'ım çenemi açamıyorum yutkunamiyorum boğazım bile şişmiş yok böyle bir ağrı dış için en etkili ilaç doktorunuzun size önerdiği oğlum var emziriyorum ona göre bir tedavi yöntemi söyleyin nolur. :( 

Hastaneye gidemiyorum sinirden catliyorum stn arabayı kayinbabam aldı ne zaman biseye ihtiyacim olsa adam el koyuyor arabaya ya catliycam aldığı zaman da vermiyor yani hastaneye gidemiyorum malesef o yüzden acil biseylee onerin bana :(
Reklam


15 Cevaplar

0 oy
(259 puan) tarafından
Gecmis olsun bacim Biraz tuzlu su yap gar gara yap indirir biraz 
Reklam


0 oy
(2,248 puan) tarafından
Ay o cok zor ya ben 1 hafta agzimi acamadim yemek yiyemedim.20lik disim cikiyor diye düşündüm  simdi hafifledi ama cok az var ağrısı ben de ancak parol icebildim o da fayda etmemisti zaten. Cok gecmis olsun canim
0 oy
(27 puan) tarafından
20 lik gömülü dişin olabilir bence birinden yardım. İşte yada kayinbabani anlat canım sağlık isi bu.Doktor mutlaka acını dindirecek bir ilaç bulur geçmiş olsun 
0 oy
tarafından
doktora git canimm oyle olmazz.ki o en azindan emzirenler icin agri.kesiciyle antibiyotik verir
0 oy
(3,232 puan) tarafından
Evde karanfil var mı 
0 oy
(940 puan) tarafından
Canm gemen sirke bir kasik da olsa ic cok faydasi var icemezsen garagara yap ben iki gun yaptim bademcigimden eser kalmamisti agrim bile dinmisti
0 oy
(3,303 puan) tarafından

Hastaneye gitsen  bile bisey yapamazlar . Yapsalar bile yani antibiyotik verirlerse sakin içme ben oyle bi hata yaptım çocuğum 1 hafta hiç durmaksızın  ağladı biraz disini  sık.  Benim de diş  etim şiş  iltihap olmuş dışardan bakıldığında suratim şiş belli yani mecburen  bekliyorum 

Geçmiş olsun 
0 oy
(1,418 puan) tarafından
Karanfil yagi sursen iyi gelir 
0 oy
(1,079 puan) tarafından
Ben olsaydim binerdim bi taksiye giderdim madem arabam elime gecmiyo bende taksilere yedirirdim kocamin parasini
0 oy
(202 puan) tarafından
20lik dislerse normal bendede oyle olmustu 
0 oy
(1,382 puan) tarafından
İltihaplanmis canim sirke ve 2 3dis sarimsk beraber kaynat gargara yap biraz uyusur dilin ama hemen gecirir
0 oy
(588 puan) tarafından
Ağrıyan yere karanfil koy çiğne uyuşturuyor biraz.

Yapmak doğru değil ama 4 gun ağladım ben ağrıdan. İltihap olmus. 3 kutu mu ne antibiyotikle ancak geçmişti. Neyse o ağrılı zamaninda dişçiyle konuştum ne içebilirim parol geçirmiyor dedim. Yani sen bilirsin ama sonucta kanser ilacı gibi bir sey degil apranaks majezik gibi bi şey içme konusunda söyledi bunu. Eğer dolapta sütün varsa ilac üç cocuga onceden sagdigin sütü ver .bu da olabilir. Geçmiş olsun. 
0 oy
(218 puan) tarafından
Canım ya 20lik dış çıkartıyorsun yada bruksizm yani gece uykuda dis sıkma ben co yaşadım hergun çenemin ağrısıyla.uyanirdim sakak kemiği ağzını.acinca tak ederdi en son kitlendi ağzımı.acamadim dış doktorum dış sık.aktan ödem.olusmus demişti ve bana gece plağı versi bida genelde gündüz psikolojik sorular nedeniyle.olan birşey gündüz sikintini gece dişinden alıyorsun sıkarak geçmiş.olsun 
0 oy
(343 puan) tarafından
Elma sirkesiyle sürekli gargara yap ama o kadar şiddetliyse canım dr gitmen şazım en etkili yöntem bu...
0 oy
(393 puan) tarafından
Sislik mi aft mi canm eger aft sa karbonat derim 
Reklam

İlgili sorular

3 cevap 84 göst.
11, Ağustos, 11 meraklı taze:) (594 puan) tarafından soruldu
4 cevap 97 göst.
23, Temmuz, 23 Gülll (24 puan) tarafından soruldu
9 cevap 322 göst.
15, Temmuz, 15 Oğluşannesi (44 puan) tarafından soruldu
9 cevap 456 göst.
7 cevap 333 göst.
8, Aralık, 2018 Tuğçe Önal (66 puan) tarafından soruldu
9 cevap 204 göst.
3, Temmuz, 3 misafir tarafından soruldu
Reklam

36,509 soru

351,413 cevap

624,964 yorum

3,795 kullanıcı

Kategoriler

...