660 göst.
(184 puan) tarafından

Şaka yaptım kızlar :D ama bi an öyle sandım az önce.  Ben odadaydım eşim telefonla konusuyor sandım eşimde beni odada duymuyorum sanıyor.  Eşimin iphone u var siri diye bi işlemi var bilirsiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim diyo program. Sirinin sesi geldi bende kadın sesi diye koştum kapının ordan dinliyorum baktim siriye ses gönderiyor. Siri ekran görüntüsü al dedi. Tekrar siri ekran görüntüsü al diyorum sana dedi. Sonra zaten bi booka yararsan şaşardım dedi. Kapıda bir kahkaha attım 2 saat oturup güldük. Sizde gülün diye anlattım :D bunu yazarken bile suan kahkaha atıyoruz ya :)

13 Cevaplar

0 oy
(803 puan) tarafından
İlahi emi :) Allah iyiliginizi versin
(184 puan) tarafından
Hahaha nasıl duydun ben duymazsın sandım diyor karı sesi duyunca öbür dünyadan bile duyarım seni dedim kahkaha atıyoruz ya :)
0 oy
(1,593 puan) tarafından
Haha bugün herkes kul payı kurtuluyor aldatılmaktan :)) 
(184 puan) tarafından
Allah göstermesin benimki öyle birşey yapsın valla ben onu çalışamaz hale getirir bırakır giderim:)
(1,593 puan) tarafından
Valla sonu mezar olurrrrrr ;\
(184 puan) tarafından
Öldürmem süründururum. Asla evlenip çalışamaz duruma getiririm :)
(1,593 puan) tarafından
Haha sende az ******** değilsin hee:))
(184 puan) tarafından
Umarım o noktalama işaretlerinde ağır hakaret yoktur. Hahahah :)
(1,593 puan) tarafından
Hahaha onu ancak ben bilirim :))
(1,593 puan) tarafından
Şaka şaka p.iskopat dedim :))
(184 puan) tarafından
:) birazcık var sanırım
0 oy
(760 puan) tarafından
Allah seni ne yapamsin benimde öyle bi durum oldu valla sırı aşkımı ara dedi o hangisi dedi ben şok oldum meğersem eski numaramı silmemiş ona diyor sırı 
(184 puan) tarafından
Onun aynısını videoda izlemiş bana yapmıştı bende siri öküzü ara dedim eşimi aradı beni öküz diye mi kaydettin demişti hahahah of ya :)
(760 puan) tarafından
Ohaaa kız valla telefonu kafamda kırardı hahahahaha
(184 puan) tarafından
Hahahha :) adam alıştı bana
0 oy
(194 puan) tarafından
Allah iyiligini versin emi vslla iyi guldum ha :)))
(184 puan) tarafından
:) ben hele yarıldım şimdi postumu okudum yine kahkaha attım ya
(194 puan) tarafından
Sıkıldikca oku valla  ** abaslik kotuydu dedim yinemi ama sonu guzel di :)))))
(184 puan) tarafından
Başlıkla trol yapayım dedim aldatma hikayesi olunca herkes okuyor çünkü:)
0 oy
(1,531 puan) tarafından
Aslen nerelisn canım :) 

O an keske video alsaydin
(184 puan) tarafından
:) ünlü olma hayalim çok vardı ya neydim ne oldum :)
(95 puan) tarafından
:)))  prenses annesiiii :))) en guzel hayal o olsa gerek
(184 puan) tarafından
:) neyse bizde gözlerimizi kapatır hayal kurarak uyuya kalırız:)
(95 puan) tarafından
Dene bakalim kuzum belki ruyanda gorursun :*
(184 puan) tarafından
Anca rüyamda görürüm zaten :)
0 oy
(97 puan) tarafından

Ay benim ki de  bi ara siri ye taktı en sonunda saydırdı sildi:angel:

(184 puan) tarafından
Bu Manyak kendi kendine kızıyor siriye zaten bi booka yarasan şaşardım dedi ben yarıldım ya :)
(97 puan) tarafından
Allahım ya :)
(184 puan) tarafından
:) 12 karakter
0 oy
(767 puan) tarafından
Pudingi bitti mi :))) 
(184 puan) tarafından
Şuan gerçekten aglayarak yiyorum :)
(767 puan) tarafından
Hahaha :)))) mutfağın da anası ağladı ama olsun afiyetle ye
(184 puan) tarafından
:) valla bıraktım buram buram kakoo tadı var midem kaldırmadı
0 oy
(3,195 puan) tarafından
Yelloz siri ")) 
(184 puan) tarafından
FBI den tanıdığım olsa sizden kan aldırır yine de onu açtırirdim köpeeek diyeydin :)
(3,195 puan) tarafından
Hahahah aynen illa cirkefleseyim istiyorlar ")) recep içerik gibi şimdi bu konuştuklarımız müşteri memnuniyeti için kaydediliyor mu deyip ana avrat düz gidecen "D
(184 puan) tarafından
:) bugüne kadar kayıt altına alma gibi bisey olmasaydı ben giderdim şahsen :) şey geldi aklıma arkadaşlarım eşimle beraber korku evine gittik işte eşim arkadaslarim korkuyor bilmeceleri cozemiyo ordan oraya zipliyorlar korkudan bende küfürler ediyorum ama duy varya bildiğin ana avrat bacı gardas saydırıyorum neyse çıktık adam diyor ki abla ya onlar nasıl kufurlerdi allah aşkına bi an bana düz gidiyorsun sandım dedi meğerse kamera kayittaymis videomuz vardı :) rezil olmuştum:)
(3,195 puan) tarafından
Hahahahahahahahah  ")) ay ne güldüm ya
(184 puan) tarafından
Ya sen bide bana sor:)
0 oy
(1,894 puan) tarafından

Adamlar nefes alsa supheleniyoruz artik:D

(184 puan) tarafından
E öyle olmak gerekiyor ipleri bi kaçırdın mi dahada dizginleyemeyiz:) nefes bile almasın gerekirse :)
0 oy
(329 puan) tarafından

Bak bu iyiydi cnm. uyumayan oğlumu uyutmaya çalışırken güldürdün beni :D  

(184 puan) tarafından
:) bizde o kahkahalardan sonra uyuyan kızımı uyandırdk çok güldük ama ya :)
0 oy
(1,491 puan) tarafından

Ya ciddi ciddi bu adamlara acimaaaaya basladim nen:D olurda bu kadarda olmaz shekerim rahat birakin accik yhaa

(184 puan) tarafından
Yok yavru o hatayı asla yapmam bi kere rahat bıraktın mı devamını getiremezsin o ipin ucu kaçarsa olmaz bidaha :) erkekler rahata gelemez alışırsa pişman oluruz :)
0 oy
(556 puan) tarafından

Konu aldatma olunca görülme oranida bi okadar artıyo bizim hamurumuzda var ya merak:D:D:D

(184 puan) tarafından
Hahaha :) ben dedim trol yapayım aldatma hikayesi olunca hemen koşarlar:) meraklı melehatlariz:)
(556 puan) tarafından
Dimi:DHuyumuz kurusun doğamızda var:)))
(184 puan) tarafından
:) kadın = merak :) matematiği bile cozerim ama kadınları ben bile çözemiyorum:)
0 oy
(772 puan) tarafından
Allah iyiliğini versin :)))) benim de eşim geçen işten geldi asansör kapısının sesi geldi kapıyı açtım biliyor ya orda oldugumu hemen tlfnu kulağına koyuyor tamam canım eve geldim sonra konuşuruz demez mi bende santeller attı tabi kimle konuşuyordun dedim al bak dedi bi baktım son aramalarda en son benle konuşmuş bakman son hatunumla konuşmuşum demez mi 
(184 puan) tarafından
Hahaha :) adamlar işi biliyor aynısını benimki de yapıyor odaya geçip telefon la aşkım arama demiyomuyum sana evdeyim karı evde diyo koşuyorum yanına kandirdim diyo ses kaydını açmış bende kim lan o diye bağırıyorum al bak sesini dinle şimdi çirkef karı diyo :)

İlgili sorular

13 cevap 652 göst.
23, Mayıs, 23 Ozanın annesi (117 puan) tarafından soruldu
7 cevap 583 göst.
8, Ekim, 2018 diyarsen42 (79 puan) tarafından soruldu
18 cevap 799 göst.
9, Kasım, 2018 Sena (3 puan) tarafından soruldu
12 cevap 490 göst.
20, Mart, 20 Nedime Karalar (1,632 puan) tarafından soruldu
14 cevap 667 göst.
2, Şubat, 2 Bebegimherseyim (378 puan) tarafından soruldu
15 cevap 635 göst.
14, Temmuz, 14 Yaprak yaprak (6 puan) tarafından soruldu

28,132 soru

262,448 cevap

473,939 yorum

3,131 kullanıcı

Kategoriler

...