0 oy
783 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Hangisi sizce kizlar?

26 Cevaplar

0 oy
(5,613 puan) tarafından
Asyaaaaaa....
-Reklam-
0 oy
tarafından
Öykü guzel geldi suan
0 oy
(1,061 puan) tarafından
Benim kızımın adı ASYA
0 oy
(171 puan) tarafından
Bende Asya diyorum
tarafından
Hortlatmışın kız jfjf
(171 puan) tarafından
Ben mi hahhajjj
tarafından
:Dd baya olmuştu ama neyse haha
0 oy
(7,140 puan) tarafından
Asya cok daha hoş
0 oy
(10 puan) tarafından
İkiside güzel ama ağırlık Asya dan yana :))

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 1,281 göst.
3 Nisan 2022 Aile & Aşk kategorisinde UmayUmayy (253 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 357 göst.
24 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Edakundakci (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 5,801 göst.
24 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Edakundakci (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,037 göst.

Kategoriler


1,512,160 soru

24,665,709 cevap

366,966 kullanıcı

...