215 göst.
(28 puan) tarafından

38 günlük oğlum var 3 gündür bi türlü gazını çıkartamadı sürekli ağlıyo saatlerdir uyumuyo hastaneye getirdim fayda etmedi sağlık ocağına getirdim oda fayda etmedi yardım etmiyorlar gazı için çok uykusuzum odayı toplamaya fırsatım bile kalmıyo eşimin ailesinde iş yapmıyo etmiyo diye eşime çıkışıyolar uyumaya fırsat bulamazken onların öyle yapması benim damarıma gidiyor napıcağımı şaşırdım çocuk hiç durmuyor sap simplex damlası kullanıyorum o bile fayda etmiyo kafayı yicem çocuğun uykusu var ama o sancı uyutmuyo karnı sert masaj yapıyorum iyi kötü çıkıyo ama o bile fayda etmiyo çocuk gene uyuyamıyo

Reklam

11 Cevaplar

0 oy
(123 puan) tarafından

İki ayağını bacaktan tutun korkmadan burnuna kadar değdirin ayaklarını. Müthiş gaz çıkarıyorlar o zaman

Reklam

0 oy
tarafından
Erkeklr kizlara gore daha narin hassas oluyorlar, yediklerine biraz dikkat et, gaz yapilacak seyleri bie kaşık dahi yesen yapar, o yuzden 2,5 3 aydan sonra yavas yavas yiyebilirsin. rezene kaynayip her ogun birer cay bardagi ic  altta kalan biraz cayi da bir cay kasigi ile iki kasik ogluna ver, dizlerini kir, karinn kısmına biraz baski yap o sekilde de rahatliyor biraz. Kaynanalar ne kadar anlayissiz insanlar oyle, elbirligi ile yapın sanki ellerine yapisacak, sen pek fazla takmamaya çalış, esinde goruyor durumunu, ALLAH kolaylik versin canim. 
tarafından
Allah yardimcin olsun kuzm gerckten zor durum
tarafından
Hayir gorumcem diyildi kaynanamin ablasiydi kadin ne kadar dedi cocugu yedirsin getirmesin ama kaynanam dediyini dedi. Zaten benim esime is yaptirdigim hic bir zaman gorulmedi gecen yerimizi toparladi o kadar sevinmistimki:)) hic yapmadigi icin:))) kizinin 1bucuk yasli cocugu var kizim nasil yoruluyor diyip geziyor. Ben 2kucuk cocukla yorulmuyorum ama. Bide gorumcem 12yas buyuk benden
tarafından
valla ben copu indirmeye dahi zaman bulamiyordum esim aksam yada sabah verip artırıyordum, kaynanam da soylenirdi oğluma cop attiriyor diye.cogu zaman kahvaltiyi hazırladı, mecburiyetten. Oturursak yaptirsak hak vrcem.kulaklarini tika bos ver canim esinle huzurunu bu sepeten bozmayin, Allah yar ve yardimcin olsun
tarafından
Esim zaten diyor ne is varsa de yardim ediyim kaynanam soyleniyor bende bisey demiyirum ama cok yoruluyorum gercekten tum gun sezeryanimdan 2ay bile gecmedi yaram da sizliyor. Annem gel diyor ona da esim izin vermiyor
tarafından
Kaynananin gozu göremeyecek sekilde esine söyle yardim edilecek şeyleri, takma söylediklerini uzme kendini
0 oy
(2,384 puan) tarafından

sac kurutma makinasını karnina tut saat yönünde masaj yap canim

0 oy
(158 puan) tarafından
0 oy
(136 puan) tarafından

Canım zinco kullanıyorum iyi geliyo. Ayrıca ev senin iş senin onlar yapacakları yerde senden bekliyorlar bide. Boşver evin dağınıkligina bakacak olanlar hiç  gelmesin kasma küçücük bebegin var kim ne derse desin. Zor zamanlar ama günden güne duzeliyolar inşallah sabret gazli dönemi geçince rahatliycaksin

0 oy
(409 puan) tarafından

Kiraz cekirdegi torbasi duymustum gaz sorunu olan bebekler icin al bi dene istersen

0 oy
(2,011 puan) tarafından

Basta yiyip ictiklerine dikkat ederek gaz olma riskini minimuma indirmeye calis gazi varsa ayaklarini karnina dogru yuzune dogru bastir spor yaptir uzat katla devamli zaten esnek oluyorlar korkma hic bide ben kizima sey yapardim bir cay kasigi kimyonu yarim cay bardagi suya katip ccezvede 1 2 taşım kaynatirdim soğuyunca cay kasigi ile sabah ve aksam verirdim cok iyi gelirdi

0 oy
(2,224 puan) tarafından

Canm benim bebegimde öyleydi sabahlara kadar aglardi bütün aile başımıza toplanırdi zinko masaj ne varsa yaptım olmadı saglik ocağına goturdum bi damla yazdı sonra çok şükür Kendine geldi adi nurse halveys içindeki pipetle kiloSuna göre veriyorsun bir ay kullanım süresi var senin bebegin 38 günlük insalllah onada olur  saglik ocağına götür sor ne diyecek

(28 puan) tarafından
Götürdüm masaj yap diyor başka bilet demiyo
0 oy
(520 puan) tarafından

Kimyon tohumu canım sen demle iç sütüne geçsin bebeğime iyi gelir arkaslarim yapıyo öyle çok faydasını gormuslrr

(28 puan) tarafından
Kimyon katıyorum yemeğe olurmuki
(520 puan) tarafından
Onunda kat tabi heryemegine iyi gelir ama kimyon tohumu da al aktardan çayını yap iç
0 oy
(6,043 puan) tarafından

canim hastanede bisey yapmadılar mi bbenim kiziminda ggazdan bagirsaklari tikanmisti midesine basinc yaoiyordu lavman yaptilar hastanede o zaman cok rahatladi. ayaklarina sicak corap giydir sicak havlu ile midesini sar

(6,043 puan) tarafından
birde corekotu kaynat bir cay kasigi ver bebise
(28 puan) tarafından
Hastanede hiç bişey yapmadılar baktı karnına onada ben bak diyince baktı gazı var dedi gönderdi
0 oy
(942 puan) tarafından

Tam bi saattir çocuğum kakasini yapamıyor diye karnı taş gibi olmuş sıkıyor  kendini ayaklarını gerip katlıyorum o zaman hem gazını çıkarıyor hem kakasini yapıyor... 1 aylık bebek  asla gece uyanıp ta tuvalete giden biri değilim bebeğim sayesinde bende 2   3 defa gidiyorum ana oğul sırayla ihtiyacımızı gideriyoruz ;))

(28 puan) tarafından
Onu yapıyoruz yine çıkmıyo
Reklam

İlgili sorular

5 cevap 117 göst.
12, Ekim, 12 Bebeğim♡⚘ Eylül ❣ (620 puan) tarafından soruldu
9 cevap 124 göst.
20, Ağustos, 20 Ebru❣Selim (277 puan) tarafından soruldu
8 cevap 118 göst.
15, Temmuz, 15 Ebru❣Selim (277 puan) tarafından soruldu
4 cevap 225 göst.
19, Şubat, 19 Rüzgar'ın Annesi❣ (840 puan) tarafından soruldu
3 cevap 87 göst.
2 cevap 61 göst.
24, Mayıs, 24 AlpÇınar♡ (261 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,023 soru

378,819 cevap

678,117 yorum

3,945 kullanıcı

Kategoriler

...