285 göst.
(1,566 puan) tarafından
Selam kızlar dün internette evde yapabileceğim  kolay battaniye varmı diye araştırırken  alize puffy diye bir iplikle karşılaştım hazır ilmekli elle yapılan çok basit bişeye benziyor yapan var mı aranızda?

10 Cevaplar

+3 oy
(621 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Ben aldım ondan :D size komik gelicek belki ama eşim yaptı bitirdi :D ben yapmak istiyorum oğluma ellerimle battaniye dedim al madem yap dedim adam 3 gü e bitirdi her işden geldiğinde yaptı :D benden becerikli çıktı can eşim ☺❤❤❤❤ oğlum büyüdüğünde baban yaptı deyince oğlum ne der acaba hahahh :D

(621 puan) tarafından
5 ip aldık canım tam yetiyor çok basit yapımı internetten bak başlangıcını gerisi geliyo zaten... benim kocişyapıp bitirdiğine göre sen hayli hayli yaparsın :D :D
(124 puan) tarafından
Oh maşallah eşine valla. Bende çok beğeniyorum o örneği hatta kendime de bi şal yapayım ondan diyorum ana oğul takım oluruz :) Güle güle kullanın inşallah
(621 puan) tarafından
Valla maşallahı var gerçekten dün de kızına çoraptan bebek yaptı harika oldu herkes çok beğendi :) benden marifetli, anan senş yanlış doğurmuş diyorum mutfakta da beceriklidr hahah :D içinden geliyor demekki. Yap canım ya çok basit ve çook yumuşak yaa oğluşum doğsun kullanmk için sabırsızlanıyorum❤❤❤❤❤
(124 puan) tarafından
Düz örgü mü yaptınız netten baktım baklava dilimi vurgu vs var çok. Bu pazar yada pazartesi ipi alıcam inşallah bir fe küf yaparım çok köpürtüyotmuş
(621 puan) tarafından
Düz yaptık canım biz, düz için de videolar var. Lif bende yapmak istiyordum ip tam tamına yetti bi lif için tekrar ip almadım artık.
+1 oy
(4,654 puan) tarafından

Ben yaptım canım ilmek atarak gibi örülüyor.

Youtubeden ipliğin ismini yaz modeller çıkar. Öyle kolay orersin. 

Çok sıcak tutuyor  Eşim bize de ör diyor kendimizede yapacam 

(1,566 puan) tarafından
Kaç ilmekle başladın kaç yumak gitti biraz bilgi verebilirmisin canım
(4,654 puan) tarafından
50 ilmekle basladim canım. YouTube den bakarsan kolay olur. 5-6 yumak gitmişti yanılmıyorsam
+1 oy
(50 puan) tarafından

Bizde yaptık canım çok basit evet Biz 50.ilmekle.başladık

(1,566 puan) tarafından
Bende 50 ile yaparım çok güzek duruyor  internette
+2 oy
(118 puan) tarafından

50 ilmekle basliyorsun 5 tane ip gidiyor yutube den izlerlersen daha iyi anlarsin bebek bataniyesi icin 5 tane gidiyor 

(1,566 puan) tarafından
Bi bakıym canım resimlerden çok hoşuma gitti
(118 puan) tarafından
Bak canim cok guzel duruyor bnde yapicam bakalim hayirlisi
+1 oy
(67 puan) tarafından

Kızlar yumağı çok pahalı değil mi puffy nin

(1,566 puan) tarafından
Ne kadar canım
(199 puan) tarafından
7 tl kadar bisi canim:)
(1,566 puan) tarafından
5 yumak gidiyormuş 35 40 tl tutsa yine iyi kız almaya kalksak daha pahalı
(385 puan) tarafından
Ben 8.5 a aldım 5 ip gitti bence 7 cok uygun
(199 puan) tarafından
Aynnen gecen ablam almis benim oglana battiniye örmek icin 5 yumak 35 tutmus baskasina yaptrmaya kalksan 100ün altinda deil ve cok kullanisli oluyolar
(1,566 puan) tarafından
Çok heveslendim  :) hemen alıp yapasım geldi
(199 puan) tarafından
Vala canim bulabilrsen o ipten yap cok kullanisli bende bere ve boyunluk yapcam o ipten:)
(67 puan) tarafından
Aa 7diyse gerçekten uygunmuş. Bnde yapıcam inşallah
+1 oy
(385 puan) tarafından
Bende yaptım canım 52 ilmekle başladım 5 ip gitti tam kare oldu hasır modelini yaptım tek renkle cok hoş oldu herkes çok beğendi hatta görümcem ertesi günü ip aldı kendide yaptı :)))  
(1,566 puan) tarafından
Hemen yapasım geldi ya :) yarın yada pazar hemen ip almam lazım
+1 oy
(2,799 puan) tarafından
Oğluma halası ördü çok güzel oldu :)
(1,566 puan) tarafından
Herkes çok güzel diyor  bende yaparım kesin :)
+1 oy
(72 puan) tarafından

Tamda bu akşam başladım yapmaya 5 yumakla tam bir kare batta iye çıkıyo yumuş yumuş bide ben çok sevdim. Sabah otursan akşamı biter pıt pıt

(1,566 puan) tarafından
Bugün bulabilirsem alıp başlayacagım :)
+1 oy
(43 puan) tarafından

Bende dun aldim 8 bucuk tl  bugun bitecek cok kolay ve cabuk oruluyo netten baktim modele  bitince guzl olcak gibi gorunuyo 

(2,213 puan) tarafından
Kac ip aldin
(43 puan) tarafından
5 yumak gitti kare battaniye oldu 50 ilmekten basladim
0 oy
(2,213 puan) tarafından

Ay ondan bende yapicam ama yapabilir miyim diye merak diyorum bide çok pahali o ipler dogumumda yaza denk geliyor biledim yaza kullanılır mi çok hevesim var 

(1,566 puan) tarafından
Benimkide  yaza denk geliyor  mayıs sonu ama kışın kullanılır bence :) 5 6 olunca
(2,968 puan) tarafından
Yazın kışı da var canım :) biraz büyük yap kışın kullan
(2,213 puan) tarafından
Temmuzda benim de valla ya bide ilk bebisim hevesim içimde kalmasın yaz kış örterim ben onu :))
(1,566 puan) tarafından
Yani canım yapılan şey kötü olmaz güzel olur biz yapalım yinede :)
(2,968 puan) tarafından
Benimki mayıs sonu inşallah :) ama Yinede yapacam hatta aynı iplikten bebek pandufu dahi yapılıyor battaniye yi becerirsem onu dahi yapicam :)
(1,566 puan) tarafından
Aynen canım iplik çok hoş duruyor

İlgili sorular

5 cevap 250 göst.
27, Nisan, 27 Bebeğim♡⚘ Eylül ❣ (313 puan) tarafından soruldu
11 cevap 303 göst.
6 gün önce Mrvnr (1,931 puan) tarafından soruldu
5 cevap 151 göst.
3, Eylül, 3 Kubradn (80 puan) tarafından soruldu
13 cevap 352 göst.
27, Şubat, 27 misafir tarafından soruldu
14 cevap 312 göst.
27, Şubat, 27 Gamze☆Göksum (1,376 puan) tarafından soruldu
5 cevap 158 göst.
2, Ocak, 2 ceylin34 (54 puan) tarafından soruldu

27,973 soru

260,759 cevap

470,564 yorum

3,127 kullanıcı

Kategoriler

...