1,515 göst.
(29 puan) tarafından

Bn aralık ayında esımı bır kızşa konusurken gordum ve kus gittim hamıle oldumu blmyordum kızımı aldım gıtım esım suclu oldu halde bna msjda hakret edı sovdu uste bastrdı onu yprken hıc kızını dusunmems bn annme gttım ve esim bı arkdsyla buluşmuş koluna faca atmış demıskı bn bır kız ıcın esımı kızımı en degerlı varlıklarmı kaybetım test yptım bı czgı sılık cıktı yok dedım atım kayınpederım gldı bnı zorla gtrdı bnde gldm esım hla bnle konuşmuyo bnde konusmdm sonra barstk ve hamıle oldumu pgrendım esımde sewndı bn yapmaz bıda derken 8 aydr konusup bulusuyolrms meger bna engellı oldunu gostryodu ama o kıza fake hesap acıp konusmslar bn bu hesabı yakldgmda ıse bna arkdslrla actık olesıne dıye soledı ınandm sonra msjlrı yakldm buluslm aynı yere gel diye bulusmuslar kızda blyo ewlı ıkı cocugu var bnı tanyo okdar tehtıt edım hoc fyda edmems bu seferde ykldım fotolrı attım ymın edıyo bn dgln dıye yuzsuz gıbı yln soluyo sonunda dedım annene solycm yzma dedım dokuldu bnım fılan dye sonra o hesabı aldım kızdan sfreyı dgstrdım esıme yzdım sovdum oda sovdu ve bn bısey dedım oda bna sen neden sewstn dedı bn onu okudum yzmadım bıda bişey kıza onun soledı o msjı atım nasıl yalan soluyo ıftra atmsn bn ypmdm fıln dye bkle polısı aryprum bu msjlrı gostryorum omur boyu hpsde gcr hytıını dedım hata yptım dedı fılan bn o msjı gordum esıme baktıkca o kızın yuzu glyo gozumun onune esıme yaklsmyrum sewyordum delı gıbı gozum kaplı aılemı bırakıp geldim esım ıcın dunyanın en guzel hediyesını verdım ıkı kız ewlat bn esıme hep ogrendımde yumsk dawrndm yapmış bıda ypmz dusuncesyle ama o yuz buldu zaten bıda goruse yıne bısey dmz diye yptı sımdı o kızla konuşmuyor ama bsklryla konusuyo npyım sızce akıl verin artık ölmek istiyorum yasama hewesım bitti sevgim bitti npyım :((((

Reklam


18 Cevaplar

0 oy
(4,571 puan) tarafından

Kendini neden bu kadar değersizlestiriyorsun ki ? Önce sen kendine değer geziceksin önce sen kendine diceksin tek olucam diye bunları bukadar yaşamayı defalarca yalanlarla aldatılmak hiç bir kimse haketmez.. ve sen bunu kabullenir hala eşinle durmaya devam edersen devamıda gelir.. artık kendine saygısı kalmayan kendini sevmeyen bitine dönüşürsün..  ve o şekilde emin ol evlatların ici nde saygı değer bir anneden ziyade ezik bir anne olursun.. bence zoru başarabilirsin sen bir kadınsın ve 2 evladın için herşeyi yapabilicek guçtesin şuanda bukadar ekinde delil varken boşanıp eşini surundurmek nafaka almak en mantiklisi.. adamin adam olmaya niyeti yok boyle giderse seninde kadinligini senide senden alir.. kendin icin birseyler yapmaya bir an evvel başlamani oneririm..

(29 puan) tarafından
Ya gitcek yerim yok aılem desen ole bn zaten o aıleden kurtulmak icin acele edım yoksa ewlnmezdım sukurkı tesellı kızlarım var:(
(4,571 puan) tarafından
O kızlarına güzel bir gelecek sunmak için eminim elinden daha fazlası gelir sen as linda çok güzel yanlız başına ayakta durabilirsin bunu bence eşininde girmesi gerek yanlız başına bir hiç olduğunu düşündüğünde emin ol yaptıklarının devamı gelir.. senin kesinlikle güçlü olup güçlü durman lazım eşinin karsinda
Reklam


0 oy
(7 puan) tarafından

Sen niye öluyorsun güçlü ol kızların için kendi ayaklarının üzerinde dur

(29 puan) tarafından
Esımı cok seviyorumdum ve hıcbırınu hakedmedım sevgimin karslıgı bu değil :(
(7 puan) tarafından
Her sevginin karşılığı malesef sevilmek olmuyor keske herkes sizin gibi sevse de hayat öyle değil.ölümü asla dusunmeyin kızlarıniz için
(29 puan) tarafından
Ya bna okdar ıyı dawrnyokı sewıyo sanyorum sewıyo gıbı  bna sarılmdan uyuymyo bnı opmeden uyuyamyor boynumu kokluyolar saclrımı kokluyor boynumdan opuyor dusnuyorum sewmeyn bunlrı yprmı o bna sarıldıkca optukce o kızdamı bole optu onda mı bole sarıldı dusuncesı ckmyp kfmdan o optgu zmn ağlıyorum bzn onada bole sarıldı optu dıye:(
(7 puan) tarafından
Belki düşündüğünüz gibi değildir o kadın uydurmuştur
(29 puan) tarafından
Mesajlrı okudum bıde bu kız salam degıl esımde onun ıcın konusmus zaten kendı soledı
(7 puan) tarafından
Umarım çözersiniz ne deyim Allah yardımcınız olsun
0 oy
tarafından
Dayanması zor ama.kızların varsa biraz daha sabretmeyi dene bence.boşansan nolcak daha ii si mi gelecek sanki . Eşinin yaşı kaçtı.hevestir gelip geçer belki dua et
(29 puan) tarafından
20yasında suan askere gdecek
tarafından
yanlış anlama ama kocan daha çocuk aklında asla ve asla 20 yaşındaki bi adamla  evlnmezdim kendim 18 yaşındayım eşim 32 ve acayip sabırlı ve düşünceli bence yaş çok önemli şu anda onun aklı 10 metre havada kafasını inene kadar aklı sen çekersin valla doğruya doğru şimdi bence bekle askerden gelsin belki değerini anlar
tarafından
düzenlendi
Size gore 20 yasinda evlenilmez olabilir belki
Bize gorede bayan 19 yasindayken 32 yasinda adamla evlenilmez adam cok agir olur 19 yasindaki bayan heyrcanli hareketli olur sorun da bu olur yani..
Bayan zaten uzgun sizde 20 yaşında adamla evlenilmez diyosunuz evlenmis artik olmus bitmis bizi ilgilendirmez .
tarafından
canim esin gercekten kucuk akli bir karis havadadir bunlarin sebebi yasinin kucuk olmasi ve iki cocugu var o hazir degilmis evli iki cocuk babasi olacak akla sagip degil cahillikler yapmis  ileride duzelir bence askere gitsin gelsin mutlaka akli yerine oturur malesef erken yasta evliliklerde boyle sorunlar cok oluyor erkek askerligini yapmadan evlenmemeli
(29 puan) tarafından
Dogru soylemsn canım tsk:)
tarafından
20 yaşında mi. O çocuk resmen. Yaptıkları normal o zaman. Kalkmissin çocukla evkenmissin Allah'ım ya Allah yardımcın olsun
0 oy
(32 puan) tarafından

Böyle bi kocadan hayır gelmez  bir defa yapan yine yapacaktır,  evlatların var evet ama ömür boyu şüphe içinde yaşayacaksın, eğer imkanın varsa ayrıl. 

0 oy
tarafından

of ya allah yardım etsin inşallah sana zor aynı şey benimde başıma geldi kızla eşim miş gibi konuştum dedim nerdesin yanına gelicem falan dedim sonra bu kızı bir dövdüm ki ibreti alem olsun diye bir dahamı ayaklarıma kapandı hayatımda ilk defa birini dövdüm oda ölümüne ydi yani

tarafından
Oh olsn ellerine saglk haketms ama
(29 puan) tarafından
Iyı yapmsn bn koyde oturuyorum suhuta otrsaydım bnde yaprdım
0 oy
tarafından

Allah senin ve cocuklarin icn hangi kapi hayrlysa onu acsn kardesm 

(29 puan) tarafından
Amın canım ınsallah :(
0 oy
tarafından

HİÇ KİMSE İCİN CANİNDAN OLMAYİ DÜŞÜNME HİC KİMSE İÇİN ÖLMEYİ DSNME KMSE SENDEN DEĞERLİ DEĞİL UNUTMA BNU AYRİL VE HAYAT KUR KNDNE İYİ KOTU BİR HAYAT KMSE SANA GECEN Bİ SANİYENİ DAİ VEREMEZ UNTMA

(29 puan) tarafından
Oyle de yasım kucuk daha 19 yasındayım
tarafından
canim ayrilmak kolay degil ayrilmayi falan dusunme sakin iki cocugun var esin de kucuk cahil askere gitsin gelsin evliligin oturmamis daha sabret cocuklarin icin affet iki kizin var hayat hic kolay degil ailen de arkanda degilse bu isler ayril demekle olmuyor arada cocuklar var onlari dusun ve esini de cahilliginden yapti diye dusun o simdi kizlarla gezecek tozacak yasta evli coluk cocuk sahibi olacak yasta degil erkekler gec olgunlasiyor cocuklarinla ilgilen insallah bunlari asarsiniz duzelir insallah
(29 puan) tarafından
Saol canım ınsallag ya:(
0 oy
tarafından

Bacim.imtahanin agir bende birseyler yasadim lakin yuvami bozmadim şimdi  nasil yapisik bana ama cok cektim hallada gozum ustunde lakin ustunde degilmis gibi yapiyorum deger vermiyorum canim cicim askimlar kaldirdim baltimki ben pesine dustukce sevdikce kendini hir pok sanip adam oluyor bende ilgimi alakami kestim.bosanicam havasi verdim degerimi kendime verdim.ona degil simdi yuvamiz bozulcak diye korkuyor biz en buyuk hatayi fazla simartarak deger vererek yaptik sen ailesini topla konus evden esin gitsin  sen degil birnunu surt sakin birdaha yapmaz diyerek gecistirme eger seni sevip yuvasinin bozulcagindan korkuyorsa bir afam burnu surter lakin sevmiyorsa zati kurtuldum.diye sevinir cok dua et ve okut yuvani kendini esini rabbim yaninda olsun

(29 puan) tarafından
Sımdı jyı dawrnyo ama blemıyorum
0 oy
tarafından

Silkin ve kendine gel . Elinde bu kadar delil varken kendini ucuruma biye itiyosun kuzum sen ya. Onceden varmiydi ki hayatinda. Sanki ölmüş kabul et ve elindeki delileri kullan. Nafakani al yipranma payini al. Eviniz kensi uzerineyse bunlari al. Bu elindeki deliller bu ise yariycak atma. Cocuklarinla yeni bi hayat kur. Buyudulermide ise girersin.bir defa aldatmissa bidaha bidaha arkasi gelmiycek . Butun inanclarini yipratmasina seni heder etmesine izin verme. Ailenede soyle bu durumu iui kotu basinda olmalari bile yeter nafakani falan aldiktan sonra

(29 puan) tarafından
Denedım ama olmadı gıttım ama yapamdım :(
tarafından
Cok uzuldum empati yapiyorum canim sıkılıyo.  Bu nasil bi insanlik ya. Cok seviyosun onsuz olamam diyosun. Katlanabilecekmisin omur boyu aldatmasina canimm kendince bi karar vermelisin. Cekerim diyosan bu seni bir sure sonra cikmaza sokacak. Her lafuna katlanilir kizmasina katlanilir ama aldatilmak baska bisey ne diycegimi bilemiyorum. Mubarek gunlerde rabbim cocuklarinin yuzune baksin hayirli yollara cikarsin seni
(29 puan) tarafından
Amin ıns nasıl bır duygu yasayan anlar cok kotu allh kımseye yastmsn bunlar kıymet alemetı zınalar cogaldı ortalık yerde yplyo artık
tarafından
Evet rabbim.islah etsin ya
(29 puan) tarafından
Amın cümlemizı
0 oy
(6 puan) tarafından

Canım ne yaptın merak ettim akşamdan belli seni

(29 puan) tarafından
Ya hıcbsey dogumuma 1 ay kaldı
0 oy
tarafından

ALLAH yardımcın olsun güzelim aldatılmak zor mevzu yaşayan bilir amaşunu unutma  yaşın küçük iki çocukla tek başına daha yıpranırsın ailende arkanda olmayınca  eşinin yaşıda küçük askere gitsin gelsin sabreyle askerde bir çok şeyi daha iyi anlar sabrda selamet vardır çok düşünüp kendini yıpratma hamilesin bunu unutma yavrunda etkileniyo sen üzüldükçe

(29 puan) tarafından
Allah sabır verır ınsallh sabreden herzman basarndr
0 oy
tarafından

Ayni şeyleri yaşadım ve eşimin annesi erkektir dedi çıktı çok kolay bir şekilde aynı şekilde şuan hamile olduğum için ve sevgisi olmadığını bildiğim halde  sürüp giden bir evliliğim var bende cikmazlardayim ney nasıl olacak bilmiyorum herşey erkek için normal o yüzden kadın olmak zor ama evlenip kadın olmak da daha bir zormuş erkeğe kendini asla inandiramazsin bu hayatta rabbim sana da çıkar bir kapı göstersin inşallah dua edelim birbirimiz için 

(29 puan) tarafından
Tek degılmsım hc ıyı bır sey degıl konusuyoken esım bana soguk konusmaz dokunmazdı allaha şukur o orospdan kurtuldu bana okdar baglandkı ıse gdyo gelince hemen opuyo sarlyo benımle vakit gecryo onceden gelıp yatrdı sabah erken kalkar gece 12 3 4 ewe gelırdı insallah duzelr allah kımseye yastmasım ewlı oldunu bılıpte konusan o orspularında allah bildiği gıbı yapsın mesaj yazrken elı ayagı kırılıversın insallah ınsan ıcıne cıkıcak yuz bulmasın arsız kopeklerr
tarafından
İnşallah canım ama  benim umudum yok eşime karşı asla
(29 puan) tarafından
Sewerkmı ewlendınız yoksa gprucu usulumu kac yasındasın sen canım kac yıllık ewlsın
tarafından
Görücü usulü evlendim iki sene 5 ay oldu 23 yaşındayım
(29 puan) tarafından
Benımde 2 sene 6 ay oldu İkinci kızıma hamlyım ve 19 yasındayım
tarafından
19 yaşında ikinci çocuk Allah bağışlasın canım keşke biraz bekleseydin..
(29 puan) tarafından
Duzelır dıye umut edım aynı oldu
tarafından
Düzelir inşallah canım çok zor hemde çok zor iki çocuk birde inşallah düzelir dua et edelim inşallah
0 oy
(5,366 puan) tarafından

olmek çözüm mü sence iki evladini aileni perisan ettiginde kurtulmusmu olacaksin canim. alicaksin iki yavrunu bbabanin evine gideceksin is bulup calisacaksin ayaklarinin ustunde duracaksin. baba rvine gidemem dersen oturup cekeceksin soylenmeyeceksin çünkü degismez esin. babamlar sahip cikmaz diye dusunme inan arkanda dururlar. Allah yardimcin olsun

tarafından
İnan  öyle insanlar için ne kendini öldürmeye ne zarar vermeye zerre değmez eşin e bak kndine Bn nasıl böyle bişey yaptım die zarar veriyor mu gene yapıor sen aciz değilsin çok daha güçlüsün birkere cidden harama bulaşmıişsa ağzını sürtmesi için dik duruşunu göster ne öyle zayıf mı şın gbi davranıyorsun onda düşünce olsa bnm de karım kızlarım var onlar böyle Bi durum yaşasa lar ben ne yaparım der gene yapmazlar yazık günah kimse için kendinden vazgeçme ve ailen hakkında kötü konuşma sen bu fırsat ı kocana da verdiğin için o emin ol bu kadar rahat alien kötü bile olsa ki hiç bir anne baba kötü olamaz eşine arkamda kapı gbi ailem var ve en azından Bn güçlüyüm tek başıma sen olmadan dha çok tutunabilirim hayata demesi ni bill
0 oy
tarafından

canım kusura bakma ama  seni asla sevmiyor o adam sevse eğer bi Adam böyle yapmazdı kendini ezdirme derim çünkü o böyle gelmiş böyle gidecek

0 oy
tarafından

Bak canım yapacak bişey kalmamış sen ona kendinden daha çok güvenirken onun öyle yaptığı iğrençliģe şahit olman berbat bişey sen aileni tekrar bir araya getirmen için elinden geleni yapmışsın eşin haketmemiş sana kalan tek şey tek başına ayakların üzerinde o olmadan bile hayatı sürdürebildiğini göstermen ailene git ve kendini toparla en önemliside hiç bunları yaşamamışsın gibi hayatına devam et kafana takarsan asla ayakta duramazsın ve tekrar yanlış şeyler yapabilirsin  kendin için olmasada çocukların için yap en azından dediklerimi ve eşinden en kısa sürede boşan ha en önemliside ailenden kurtulman için evlenmişsin ama nekadar aileni sevmesende uzak durmak istesende hiç kimse ailen kadar deģerli deģil aileni göze aldığın adam ADAM DEĞİL o yüzden iyi düşün kafanı çalıştır ailenle beraber ol 


0 oy
(78 puan) tarafından
Sen bunu yazalı 3 ay olmuş yeni gördüm. InsaAllah şimdi daha iyisindir. Yaşadıkların için çok üzgünüm. Diliyorum çok daha iyi olacaksın.Belli ki yaşın daha küçük. Birsuru güzel şey yapmak için çok zamanın var.Seni üzen biriyle birlikte ömür tüketmek mantıklı değil ailen yanında değilse ve iki evlâdın varsa kendine yapabileceklerin icin zaman ver bir sure icin bu adama sabret.Olabileceklerin en iyisi bu adamın bu süre içinde düzelmesi. Ama sen mantıklı bi plan oturt kafanda istikrarla ilerle . Okulunu bitirmediysen bitir..Kendini geliştir. Ben 9 sene önce kanser teşhisi aldım 0 zaman 25 yaşındaydım bekardım.Bu teşhisi almak benim hayatımda çok şeyi değiştirdi meselâ hayata bakış açımı..Tedavim henüz bitmeden bi kursa kayıt oldum bilgisayar isletmenligi sertifikami aldım.Sonrasinda girisimcilik grafikerlik hasta kabul kurslarini bitirdim Liseyi bitirmedigimden açıköğretime kaydımı oldum bitirdim.Ehliyetimi aldım.Universite sınavına girdim istanbul üniversitesi sosyoloji bölümünü kazandım.Kpssye girdim ikinci üniversiteye kaydımı yaptım bu sene.Tum bunları yaparken evlendim Bir kızım oldu şimdi 4 yaşında ikinci bebeğimi bekliyorum.Esimin durumu iyi değildi pazar tezgahı açmak evde sabun yapmaktan tut hep çalıştım bebegimle.Simdi tek hayalim kpss puanımla bi yere yerleşip memur olmak.Ben yurt çocuğuyum orda büyüdüm babamı tanımam bile .Çocuklarıma iyi bi gelecek için çaba ediyorum.Hic yılma olur mu ?Sen daha çok gençsin Kendi ayakların üstünde durup ekonomik özgürlüğünü eline aldığında bu adama katlanmak zorunda kalmazsın.Sakin yanilipda ayrılıp başka bi evliliğe kaçış olarak kendini sürükleme kız evlatların var...Iyi olacaksın.Planini yap..
0 oy
(78 puan) tarafından

Sen bunu yazalı 3 ay olmuş yeni gördüm. InsaAllah şimdi daha iyisindir. Yaşadıkların için çok üzgünüm. Diliyorum çok daha iyi olacaksın.Belli ki yaşın daha küçük. Birsuru güzel şey yapmak için çok zamanın var.Seni üzen biriyle birlikte ömür tüketmek mantıklı değil ailen yanında değilse ve iki evlâdın varsa kendine yapabileceklerin icin zaman ver bir sure icin bu adama sabret.Olabileceklerin en iyisi bu adamın bu süre içinde düzelmesi. Ama sen mantıklı bi plan oturt kafanda istikrarla ilerle . Okulunu bitirmediysen bitir..Kendini geliştir. Ben 9 sene önce kanser teşhisi aldım 0 zaman 25 yaşındaydım bekardım.Bu teşhisi almak benim hayatımda çok şeyi değiştirdi meselâ hayata bakış açımı..Tedavim henüz bitmeden bi kursa kayıt oldum bilgisayar isletmenligi sertifikami aldım.Sonrasinda girisimcilik grafikerlik hasta kabul kurslarini bitirdim Liseyi bitirmedigimden açıköğretime kaydımı oldum bitirdim.Ehliyetimi aldım.Universite sınavına girdim istanbul üniversitesi sosyoloji bölümünü kazandım.Kpssye girdim ikinci üniversiteye kaydımı yaptım bu sene.Tum bunları yaparken evlendim Bir kızım oldu şimdi 4 yaşında ikinci bebeğimi bekliyorum.Esimin durumu iyi değildi pazar tezgahı açmak evde sabun yapmaktan tut hep çalıştım bebegimle.Simdi tek hayalim kpss puanımla bi yere yerleşip memur olmak.Ben yurt çocuğuyum orda büyüdüm babamı tanımam bile .Çocuklarıma iyi bi gelecek için çaba ediyorum.Hic yılma olur mu ?Sen daha çok gençsin Kendi ayakların üstünde durup ekonomik özgürlüğünü eline aldığında bu adama katlanmak zorunda kalmazsın.Sakin yanilipda ayrılıp başka bi evliliğe kaçış olarak kendini sürükleme kız evlatların var...Iyi olacaksın.Planini yap..

0 oy
tarafından

Arkadaşım yaşadığın çok zor bir durum. Senin hatan babanın evinde duruyordun ne diye kayınpederinle gidiyosn gelsin eşin alsın seni. Tenezzül bile etmemiş. Babası gelmiş. İnanmayın bir yapan bir daha yapar. Bir gözünun gördüğüne diğer gözün inanmasin. O adamla birlikte bence durma ben sana kalk bosan diyemem ama seni aldatan başkalarıyla konuşan bı adam var karşında onun nefsi bitmiş gitmiş o her halti yer utanmaz ukala . Kendini ve çocuklarını düşün 

Reklam

İlgili sorular

16 cevap 760 göst.
27, Ağustos, 2018 Ltfycr (33 puan) tarafından soruldu
4 cevap 368 göst.
16, Mart, 16 Eda49 öykü (211 puan) tarafından soruldu
8 cevap 489 göst.
20, Mayıs, 20 Ruyadora (10 puan) tarafından soruldu
2 cevap 293 göst.
13, Şubat, 13 Aslalya (72 puan) tarafından soruldu
9 cevap 1,640 göst.
20, Ocak, 20 Zeryamı 63 (937 puan) tarafından soruldu
3 cevap 463 göst.
30, Ekim, 2018 Nurgül (24 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,572 soru

342,575 cevap

609,014 yorum

3,744 kullanıcı

Kategoriler

...