287 göst.
(1,580 puan) tarafından

Sabah hem ben içtim yarım çay kaşığı oğluma verdim rahat rahat kendiliğinden gazını çıkarabiliyor artık hergün tekrarlıcam bunu çok teşekkür ederim beni bilgilendirdiğiniz için <3

13 Cevaplar

0 oy
(2,501 puan) tarafından
Ben icemedim onu yaa nasil yaptin sen
(1,580 puan) tarafından
Bi çay bardağı kaynamış  suya bi çay kaşığı kimyon atıp biraz daha kaynattım oğluma da vermek için ılıttım öyle içtim kaynar kaynar içmedim
(2,501 puan) tarafından
Ben fazla koydum sanırım icemedim hiç
(1,580 puan) tarafından
Doğrudur fazla olunca tadı da kötü oluyor
(336 puan) tarafından
İçemiyordan direk yediğin yemeklerinede koyabilirsin öyle daha hafif oluyor
(2,501 puan) tarafından
O donemi atlattik şükür de aklımda bulunsun diye sordum  ben 1 tepeleme tatlı kaşığı koymuştum ondan icemedim :)
0 oy
(2,929 puan) tarafından
Afiyet olsun şifa olsun bebise :)
(1,580 puan) tarafından
Çok çok teşekkür ederim gerçekten ♥️
(2,929 puan) tarafından
Rica ederim canım . :)
0 oy
(1,256 puan) tarafından
Rezene de verebilir sin uykusunda sorun varsa bimde anason var onuda verebilir sin
(1,580 puan) tarafından
Rezene de veriyorum evet
(6,790 puan) tarafından
Bimde anason satiliyo mu kiz
(1,256 puan) tarafından
Satiliuo ya bim ya a101 a101 de  olabilir
Ingiliz karbonati da  satiliyo a101 deesim hatta al anason verirsin dedi ben almadim  a101 di galiba
0 oy
(480 puan) tarafından
Canım her gün zararlı, gün aşırı kullanılacak. Bi gün kullan bi gün bekle 
(1,580 puan) tarafından
Öyle yapayım o zaman ben kendim içeyim sadece
(480 puan) tarafından
Emziriyorsan sende her gün içme canım
(1,580 puan) tarafından
2 günde bi içerim o zaman teşekkür ederim
(6,790 puan) tarafından
Ne zarari vsr ki kimyon süt yapar
(480 puan) tarafından
Günlük içilmesi bitkilerin her zaman zararlıdır. Bitkiler vücuttan aynı gün atılmaz, toksin fazlalığına neden olur. Gün aşırı içildiğinde denge kurulmuş olur
0 oy
(336 puan) tarafından
Canım her yemeğine mutlaka kimyon koy öyle daha çok etkisini göreceksin
(1,580 puan) tarafından
Öylede yapacam çok teşekkür ederim
(336 puan) tarafından
Rica ederim şifa olsun inşallah
0 oy
(3,401 puan) tarafından
Sevindim senin adına kuzum inşallah 
(1,580 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim
0 oy
(2,684 puan) tarafından
Rezene de verebilirsin cnm 
(1,580 puan) tarafından
Veriyorum kendim de içiyorum
0 oy
(294 puan) tarafından
Korkmayın bir çay kaşığı verin günde iki üç defa daha da rahatladigini göreceksiniz 
(1,580 puan) tarafından
Henüz daha 16 günlük küçük diye korkuyorum
0 oy
(68 puan) tarafından
Benimde herzaman kendim için denedigim yöntem. Çok faydasını gördüm.
(1,580 puan) tarafından
Allah razı olsun gerçekten bu bilgi için çok işime yaradı
0 oy
(3,633 puan) tarafından

Cok sevindim canm  işe yaradığına:) bizde onun sayesinde cok rahatlamistik <3

(1,580 puan) tarafından
Öyle oldu gerçekten gece tekrar yapıp vermeyi düşünüyorum sabah 4 dedi mi kıvranmaya başlıyor
(3,633 puan) tarafından
Günde iki üc kez ver canm hicbsy olmaz ben hep verdim smdi bitti gaz sorunumuz kalmadi 3 bucuk aylk oldk cok sukur
(1,580 puan) tarafından
Ne kadar da etki ediyo verdikten sonra
(3,633 puan) tarafından
1 2 saate etki edyo canm
0 oy
(147 puan) tarafından
Ne guzel faydalı olduysa bizimde aklımızda olsun lazım olur belki
(1,580 puan) tarafından
İşe yara inşallah
0 oy
(608 puan) tarafından
Valla ben günde 1 kez falan değil her emzirmedn sonra 4 5 çay kaşığı verirdim. Ve çok faydasını gördüm 
(1,580 puan) tarafından
Daha 16 günlük küçük diye korkuyorum
(608 puan) tarafından
Evet insan çok korkuyor acaba bisey olurmu die ama yinede bişey olmadı çok şükür
(1,580 puan) tarafından
Ne kadar sürede etki ediyor verdikten sonra
(608 puan) tarafından
Yaklaşık yarim saat sonra canim
0 oy
(400 puan) tarafından
Canim bebegin kac gunlukken verdin
(1,580 puan) tarafından
16 günlükken
(400 puan) tarafından
Bir zarari olmuyormus degilmi hergun yapiyormusun bende yapmak istiyorumda

İlgili sorular

11 cevap 322 göst.
13, Nisan, 13 1kız1oğlan annesi:) (648 puan) tarafından soruldu
18 cevap 237 göst.
8, Şubat, 8 Arel Bulut (320 puan) tarafından soruldu
8 cevap 125 göst.
17 cevap 231 göst.
3, Temmuz, 3 misafir tarafından soruldu
1 cevap 98 göst.
8, Temmuz, 8 Berilnur (799 puan) tarafından soruldu

27,041 soru

252,666 cevap

455,080 yorum

3,061 kullanıcı

Kategoriler

...