920 göst.
(590 puan) tarafından
2 yıla yakındır evliyim 2 yıldan beri sadece 3 tane uzun kollu tişörtüm var eşim hiç oralı olmuyor kaç kere bana 100 lira verde kendime üst baş alim ucuzlarından dedim oralı bile olmadı kendisi bugun kendine 30 liralık tişört almış yarında 250 liraya ayakkabı alacakmış ama bana ne giyeceğimi soran kimse yok durumumuz da kötü değill çok şükür guya bana aşık beni çok seviyor ama giyimimede üstüne düşmüyor profil resmimdeki kıyafet bile kardeşimin kızımın mevlütünde giymiştim şimdi ona desem dicek bi tişört aldım gözüne battı falan tartışmaya girecek en iyisi sizler benim kız kardeşim gibisiniz size içimi döküm dedim :(((((
Reklam


23 Cevaplar

+1 oy
(1,776 puan) tarafından
Ne iş yapıyor eşin 
(590 puan) tarafından
Avm de temizlik görevlisi
(1,776 puan) tarafından
70 tlyede ayakkabı var 1.770 tlyede...
İkisini giyende ölüyor diyin eşinize bunu :)
+1 oy
(675 puan) tarafından
Kendisine 250 liraya  ayakkabı alıyor da eşine para veremiyor mu beyefendi allahtan cimri değil eşim daha bi yarım saat önce 150 lira istedim çıkardı verdi napcan demedi niye böyle yapıyor ki eşin  
(590 puan) tarafından
Bilmiyorum kaç defa dedim artk demeye utanıyorum
+1 oy
(5 puan) tarafından
O bencillik oluyor kendine aldıysa gel snaada alalım eksiğin var mı diye sorması gerek almaya ttiğinde sende de bende geleyim banada alalım diye
(590 puan) tarafından
Benden habersiz almış gelmiş
(5 puan) tarafından
Sende para al kendin al vermezse yüzüne vurusun aldıklarını öle bencillik olmaz sonuçta eşisin kendisinin düşünemsi gerek
+1 oy
(73 puan) tarafından
Canım  alışverişe falan cıkmıyormusunuz birlikte bi mağazaya gir bunu beğendim de istemeyince düşünmezler erkekler sen ihtiyaçım var dieyecen
(590 puan) tarafından
Söylemediğimi kim dedi kaç kere dedim yanaşmado
+1 oy
(86 puan) tarafından
Eşimi alışverişe çıkarıyorum kendim için diye sırf ona bişeyler almak için ama adam kendine hiç bisey almıyor hep söyledi şey önce sen ve kızım diyor adamla kavga ettirerek geçen bayram ayakkabı tişört aldırdım bazı insanlar çok farklı çok bencil 
(341 puan) tarafından
Aynı benim eşim.  Asla kendine bişey almaz alamaz. Asgari ücret den biraz fazla alıyor evimiz kira çocuk bekliyoruz ben herseyden kisiyorum para biriktirelim diye. Kendime hamile kıyafeti bile almadım nasıl olsa evdeyim idare edeyim dedim nasıl kızıp bağırıyor kendini ihmal ediyorsun ihtiyaçlarını alsana diye. Allah basimizdan eksik etmesin valla ne deyim elde ne kocalar var bacii
+1 oy
(755 puan) tarafından
Iyi yaptin icini dokmekler tabi durumunuz. Da iyi kendine sanada alsin bayrama az kaldi bayram aliverisi yapin bi iki elbisenin parasi ne sanki 
+7 oy
(435 puan) tarafından
Millete kendi eşlerini övsunler diye döktunuz sanırım icinizi bazen sinirlerim tavan yapiyo burda..sizin durumunuza pek birsey diyemicem, insanları lafla degistiremiyoruz kendilerinin içinden gelecek 
(649 puan) tarafından
Aynen valla ...
(835 puan) tarafından
O kadr dogru demissin ki kiz kendi derdini yazmis millet esini ovmus nispet yapar gibi sizin esinizde boyle mi dememis ki
(650 puan) tarafından
Ne muhteşemler demi. Sonra ben azıcık konuşunca sivri dilli patavatsız oluyorum. Eşinden istemiş eşi de hemen vermiş. Hanımefendinin öğrenmek istediği de buydu zaten.
(835 puan) tarafından
Aynen oyle resmen yataya tuz basmak bu
(650 puan) tarafından
Boş kadınlar boş
(435 puan) tarafından
Söz meclisten dışarı bizim insanlarımız empati yoksunu
+1 oy
(2,166 puan) tarafından
Bazi erkekler oyle canim benim arkadasimin eside ne karisina nede iki çocuğuna bir corap almiyor kendisine bilmem kac paralik kıyafetler aliyor hem  cimri hem bencil Allah yardimcin olsun 
0 oy
(262 puan) tarafından
Bi siteden kapıda ödeme sipariş versen seni zor durumda bırakır mı? Öyle bir şey yapsan aslında emrivaki olur ödemek zorunda kalır
0 oy
(1,492 puan) tarafından

Umarim deqisir canim.moreli bozmamaya calis Allah buyuk onun kalbinede merhamet versin 

0 oy
tarafından
En sinir olduğum erkek tipi. Benim esim sağol kendi giymez bana alır 
0 oy
(162 puan) tarafından
Allah sabir versin cnm cok sukur esim oyle degil benim 

kendin once brnim ve bebeklerin ihtiyaclarini dusunur ben parasz kalinca kiziyr niye demiyrsun diye 
0 oy
(3,783 puan) tarafından
Erkek karısına bakmak zorunda din sahibi bir adamsa bunu anlat gülüm 
0 oy
(651 puan) tarafından
Yapacağın tek şey kendine aylik harçlık al eşinden . Ben öyle yapıyorum aylik kendi ihtiyaclarim için eşimden harcligimi alıyorum benimde onun da kafası rahat.  Kitafetimi parfumumu makyaj malzemelerimi hep harcligimdan alırım yoksa ona al desem para yok diyecek her defasında ya da birini alıp diğerini almayacak sende konuş esinle bana ev ihtiyaclarinin dışında aylik kendime harcayabilecegim bi miktar para ver de .
0 oy
(321 puan) tarafından
Ben olsam derim cekinme bile 250 ayakkabı alacagına 100 al 150 yede ben kendime alayım diye
0 oy
tarafından
Canim Allah sana sabır eşine de akıl fikir versin ama bazı erkekler evliliği hemen idrak edemiyor eminim sen soyluyorsundur eşine ama işine geldiği gibi davranıyordur inşaallah tez zamanda düzelir ama sen sessiz kalma iyi saatlerinde yaptığının yanlış olduğunu uygun dille anlat sakın kavga etme inatlaşma

Eşlerini metheden hanımlar! Kadın size sormuyor ki sizin eşleriniz nasıl diye çoğunuz bişeyleri ispatlama övgü peşindesiniz yapmayın sizin bu yaptığınız yaraya tuz basmak gibi bişey empati kurun biraz... 
(650 puan) tarafından
Yüklenmek tam olarak budur. Sen beyazı gösterirsin herkes siyah der sana bir darlanma gelir :)))
(2,351 puan) tarafından
Senin yuklenmek anlayisin bu ozaman canim. Benim icin degil mesela bu konu icin:)) ama sen oyle diyosan oyle olsun senimi kiracam:))
(650 puan) tarafından
Tişikkirlir sipirwımın! :) bugün bi öğrencim böyle yazmış bana, çok gülmüştüm :)))
tarafından
Aslı hanıma katılıyorum insanlar bi olay sorun dert karşısında kendi hayatlarından örnek vermek yerine empati kursalar karşısındaki insana daha faydalı, moral olurlar  sizin de düşüncelerinize saygı duyarım herkes benim gibi düşünecek diye bi mecburiyet yok
(2,351 puan) tarafından
Rica ederim ortmenimmmm:))
Ozlem hanim bende sizinle ayni düşüncedeyim aslında sıkıntılı birine ornek vermek yerine onun derdini dinleyip ona önerilerde bulunmak destejk olmak lazim. Burda hemfikiriz. Benim demek istediğim de aksini yapanların art niyetle yapmadigi sadece.
+1 oy
(49 puan) tarafından

İlk evliliğim aklıma geldi ablamın gözden düşmüş kıyafetleriydi kıyafetlerim.çar naçar kalmadıkça almazdı. Eve de kolay kolay masraf yapmazdı yok yok demesiyle yıllarım geçti. Ben parttime çalışırdım çalıştığım para bile onda olup yine yok derdi. Kendi çalıştığım para ile Birgün gittim kendime adidastan eşofman takımı aldım çalıştığım 4 günlük para ile iyide para alırdim. Yıl boyunca kavgasını ve işkencesini yaşadım bir daha almayım diye. Ayrıldıktan sonra öğrendim annemin yanında sürekli para yok dermiş annemde bozuk paralarına varasiya verirmis. Sağlık memuruydu çalıştığı yer itibariyle farklar alır oturduğumuz ev ailesine aitti ama o paranın 1 gün yettiğini duymadım görmedim. Ayrildim ya rapor alacaktım yada anlaşmalı bosanacak idik anlaşmaya tamam dedi ben parttime çalıştığım paraları istedim. 6 ay sonra nakit verdi üstüne evlendi tekrar bir ev yeniledi arkasına da evlendikten 1 yıl sonra karısına 50 bin TL lik araba aldı. 

Kısaca yıllardır evin rızkını, lazım olur diye kendine saklamış, yok diyerek. Şuan 10 yaşındaki  kızıma aynısını yapıyor ne diyim kızım benden akıllı çıktı erken farketti ve son aylarda babasıyla olan bağını tamamen kopardı. 
(3,886 puan) tarafından
Eehh allah yarına bırakır ama yanına bırakmaz elbet bir gün çıkartır acısını demek ki seninle evliyken var mis bir planları allah ıslah etsin
0 oy
(308 puan) tarafından
esin haksızlık yapıyor kendisine de alacak sana da alacak eşim kendisine hic almaz zorlarım bazen ben gider alırım kendisine dün yine ciktik sırf eşim.icin ciktim hamile halimle sen yeterki üstün basın guzel olsun dedim 500 tl sırf kiyat et aldık eşime aynı şekild e eşimde bana bu şekil boyle bencil olmayacak esin 
0 oy
(650 puan) tarafından
Canım eşin evliliği henüz idrak edememiş olabilir. 2 yıl içinde sürekli bunu yaşaman zor evet ama biraz sabret bakalım. Bazen erkekler ev hanımlarının ihtiyacı olmadığını düşünüyor. Onlar hep dışarıda oldukları için iş hayatında kendi ihtiyaçlarını karşılamak durumunda olduklarını sanıyorlar. Bazı erkekler eşlerinin masraf çıkardığını düşünüyorlar. Hemen yıl üniversite de yapılan bir araştırma sonucunda bu cümleleri kuruyorum. Ben hiç babamdan harçlık almadım hem okudum hem çalıştım. Hiç eşimden de almadım. Bu yüzden şunu yap bunu yap diyemem birileri gibi. Ama sen, güzel  giyinemediğin, bakımlı olamadığın ya da başkalarının yanında eksik kaldığında bu kişinin yabancı değil onun eşi olduğunu anlat ona. Mesala Ali nin karısı da hep aynı pantolonu giyiyor kocası bir pantolon almıyor kıza diyorlar de. Ben eğitimci olduğumdan çocuklara anlatır gibi anlattım kusura bakma 
0 oy
(2,864 puan) tarafından
Anlamayan bir eşin var Sen de sürekli söyleyeceksin canım anlamıyorsa bu şekil anlatacaksın

İlgili sorular

30 cevap 698 göst.
30, Eylül, 30 ❤️berk bebek❤️ (339 puan) tarafından soruldu
35 cevap 581 göst.
22 saat önce İlos (11 puan) tarafından soruldu
30 cevap 639 göst.
5 gün önce Ftmdila33 (43 puan) tarafından soruldu
29 cevap 854 göst.
12, Temmuz, 12 Derya tanem (73 puan) tarafından soruldu
10 cevap 499 göst.
27, Eylül, 27 Gözdemilaydam ❤❣ (675 puan) tarafından soruldu
34 cevap 728 göst.
18, Ağustos, 18 ♡HtcTrgtKrsd♡ (517 puan) tarafından soruldu

31,493 soru

304,805 cevap

543,585 yorum

3,451 kullanıcı

Kategoriler

...