231 göst.
(71 puan) tarafından

Üstümün karşısı kiralık idi. Kiralandı. Ve şuan taşınıyorlar. Yahu bu saatte taşınmak olur mu? Hamile halimle çalışıp uykusuz kalıyorum tam evde işin bitmiş yt yatağa, gümbür gümbür sesler, yüksek sesle konuşmalar ... Bu saatte ev taşımanın mantığı nedir bilen var mı acaba. Daha mı ucuza taşıyorlar acaba anlamadım ki,  sinirlerim çok  bozuldu. Uyumak istiyorum uyuyamıyorum :angry:

4 Cevaplar

0 oy
(866 puan) tarafından

Yapman gereken alo polis hemen bir ceza yazsınlar görürler o zaman taşınmayı :ermm:

(71 puan) tarafından
Valla sonu öyle olacak gibi :(
(866 puan) tarafından
Ara ara ben öyle yapıyorum annemlerde olduğum zaman var böyle densizler son ses müzik dinlemeler balkonda kakari kikiri polisi arıyorum uyarı veriyolar olmadi ceza 300 küsür tl
0 oy
(472 puan) tarafından
Mesela bende akşam saati ev taşımak zorunda kaldım pazar günü çalıştığım için boş günüm yoktu ben evde olmayınca da taşıma olmuyordu mecbur akşam saati taşımak zorunda kalmıştım ama biz ses çıkartmadık sessizce hallettik kimse rahatsız olmadı bizden kimsenin vebalini almak istemiyorum çünkü 
(71 puan) tarafından
Keşke yeni komşular da sizin gibi empati kurabilselerdi.
(472 puan) tarafından
Kul hakkı gerçektende zor çok dikkat etmek lazım en azından gündüzden size haber vermeleri lazımdı
0 oy
(1,426 puan) tarafından
Bazen durumlar öyle gerektirebiliyo canim birazcık anlayışlı olmak lazım.

Sende haklısın tabikide ama onların açısından bak belki izin ayarlayamadilar belki bi aksilik çıktı cunku aynisi bizim basimiza geldi araba yolda kalmisti normalde 5 te ev duzulmesi gerekirken saat 9 gibi eve varmistik ama bi ustumuzdeki ve alt katimizdakilerden ozur diledik kusura bakmayin diye
(71 puan) tarafından
Bunlardan tık yok. Sadece taşıyorlar ve konuşuyorlar yüksek sesle.
0 oy
(47 puan) tarafından
Akşam taşınmaları ses gürültü yapacagi icin tabikide doğru degil ama şöle bi ihtimalde olabilir uzun yoldan gelmis olabilirler kalacak yerleride yoksa mecbur o saate kalmıştir belki
(71 puan) tarafından
Keşke haber verselerdi şu saatte taşınma olacak diye.
(47 puan) tarafından
Aynen canim haber vermeleri çok iyi olurmus tabikide

İlgili sorular

4 cevap 99 göst.
5, Eylül, 5 Yiğitin annesii (1 puan) tarafından soruldu
2 cevap 173 göst.
1, Haziran, 1 Sevde26 (305 puan) tarafından soruldu
3 cevap 124 göst.
30, Ağustos, 30 gulyagva (28 puan) tarafından soruldu
19 cevap 627 göst.
17, Ağustos, 17 Eylül mevann Annesi❤ (699 puan) tarafından soruldu
7 cevap 176 göst.
26, Haziran, 26 Gizem751 (59 puan) tarafından soruldu
3 cevap 105 göst.
9, Haziran, 9 Marma20 (24 puan) tarafından soruldu

28,136 soru

262,514 cevap

474,097 yorum

3,132 kullanıcı

Kategoriler

...