225 göst.
(35 puan) tarafından

Burda cok görüyorum karnim cok küçük hic büyümüyor diyenleri :D 26. Haftaligiz resmen bi anda karnim çıktı kasinmaya da basladi artik cok saskinim cok hizli bi anda cikti eşim diyoki hamile olduguna simdi inandim :D ablam annem nasil çabuk büyüyo diyolar. Kizlar gercekten uzulmeyin 25den sonra hizli büyüyor gercekten 

Reklam

8 Cevaplar

–1 oy
tarafından

Zaten öyle canım. 12.13 de karnım çıktı diyenlere zaten inanasim gelmiyor 

(7,906 puan) tarafından
Ay benim çıktı ama :)) hayatim boyunca hep zayiftim dümdüz karnim vardi bende inanamadim. gazdir dediler gecer dediler. 21 haftalik olduk git gide büyüdü o gaz
(2,621 puan) tarafından
18 19 hafta cikcak insallah o gaz :DD
tarafından
Hatice benimde 12 de falan cikmisti ama tamamen gazdı icindeki :D
(35 puan) tarafından
Cok zayif insanlarin hemen cikiyor ama :) benim ablamda aşırı zayifti benim 6 aylik karnimla onunla 3 aylik karni ayniydi bende cok sasiriyodum bazilarinin cok erken bazilarinin cok gec cikabiliyor :)
tarafından
Bnde zayiftim canım da bnde 25 den sonra iyice çıktı. Öncesinde de vardı ama çok küçük yani. Gazdır demişti doktorum
tarafından
Bende 26 27 de tam cikmata basladi yoksa kimse anlamiyordu dolmusta yer bile vermiyorlardi :D
tarafından
Aynen öyle valla :))
Reklam

0 oy
(664 puan) tarafından

Bende 19 hftaligim daha karnim cikti biraz tesetturluyum o yuzden bol giyiniyorum hic belli olmuyor artik belli olsun yav :)) esim de skldi artik karnin ciksin da hamile oldugunu anlayayim sen nasil hamilesin diyor :)

(35 puan) tarafından
Aynen öyle bende tesetturluyim bol giyiniyorum esim dediki hic belli olmazdi kiyafetlerinden artik belli olmaya basladi dedi :) simdi gercekten hamilesin iste diyor :D
(664 puan) tarafından
Bende artkk buyusun diyorum ya :) esim 1 aydir yok haftaya gelecek insallah bakalim uzun sure gormeyen daha iyi bilirmis :) belki oda anlar hamileligimi benim ki tuhaf canim boyle kocaman olacakmis sanki pompayla sisirebiliyorum hahajja :))
0 oy
(439 puan) tarafından

Ay insallah darısı bana :) bende çıkmasını istiyorum 

(35 puan) tarafından
Cikacak cikacak merak etmee:)
(439 puan) tarafından
ay inşallah19+1  haftalik olduk sanki eskiye bakış biraz çıktı gibi ama daha dışardan belli olmuyor :)
–1 oy
(2,850 puan) tarafından

Evet ya biz bile 26 haftalığız göbeğimden ayaklarımı göremiyorum :D

(35 puan) tarafından
Bende valla corap giymek icin egilemiyorum zorlanmaya basladim :D
0 oy
tarafından

Benim esimde ayni haftada elini karnima koyup gozlerini kocaman acip burda bebk var inandim simdi askim demisti :D

(35 puan) tarafından
:D Allahim bu adamlar cok komik yaa
tarafından
Valla sorma ya ben bi kizmistim omuzuna saglam bi saplak yapistirmistim :D simdiye kadar inanmadin mi diye :D simdi 52 gunluk oglumuz ikimizde fazlasiyla inandik :D sesindem uyku flan haram zikkim oldu baya inandirdi varligina esime diyorum inanmiyordun al iste doya doya inan :D
(35 puan) tarafından
Masallah Rabbim huzurunuzu daim etsinn hep oyle olalim insallah :)
0 oy
(53 puan) tarafından

33 haftalığım bol kazak giydiğimde hala belli olmuyor valla doğru düzgün kilo da almadım 3 kiloyla yola devam:D

0 oy
(3,896 puan) tarafından

Benimde 27 haftaya kadar karnim minicik ti 28 haftaya girdigimde bir anda çıktı 36+4 üz  gayet tekmeleri belli karnim büyüdü ;))) 

(35 puan) tarafından
Masallah Rabbim saglikli bi sekilde kavustursun bebeginize insallah
(3,896 puan) tarafından
Aminnnn cümlemizin evladını inşallah saglikla kucagimiza almayı nasip eylesin  Allah
0 oy
(127 puan) tarafından

ben 33 +4 üm hala karnım yok 8 aylık olucam kimse inanmıyor:)))

(35 puan) tarafından
Bende insanlari inandirmakta güçlük cekiyorum :D
Reklam

İlgili sorular

3 cevap 146 göst.
1 gün önce Erkenci Kuşum (33 puan) tarafından soruldu
11 cevap 281 göst.
30, Kasım, 30 Sevgii2 (19 puan) tarafından soruldu
9 cevap 221 göst.
22, Kasım, 22 Seyhanö (7 puan) tarafından soruldu
6 cevap 153 göst.
21, Kasım, 21 Heyecanlı anne (88 puan) tarafından soruldu
1 cevap 98 göst.
17, Eylül, 17 Ratas61 (475 puan) tarafından soruldu
4 cevap 103 göst.
4, Eylül, 4 Ratas61 (475 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,235 soru

381,920 cevap

683,295 yorum

3,967 kullanıcı

Kategoriler

...