241 göst.
(135 puan) tarafından

Bugün 14. günüm lohusaligimin. Doğumdan öncesinde de havalar sıcak diye pek çıkamamıştım simdi de lohusayim diye çıkamıyorum. Coook sıkılıyorum. Tam 40 im cikicak yaz biticek oysa ben yazları çok severim denize bile iki üç kez girebildim. Bütün planlarım seneye kaldı :((( Bu lohusalık çok uzun yaaa. 

4 Cevaplar

0 oy
(487 puan) tarafından

Bense tam tersi hamileliğimden bu yana dışarı çıkmak istemiyorum, alışverişi kocama kitleyebilsem hiç çıkmıycam dışarı

0 oy
(3,222 puan) tarafından

Canım benim lohusaysanda cikabilirsin ki annenin psikolojisi herşeyden önemli bebeğin sadece hisleriyle şuanda yasiyo sen iyi ol ki bebeğinde daha çok emsin daha çok sütun olsun daha huzurlu büyüsün havalar gayet güzel çik gez bebeginle ne var ki bunda benim doktorum çok gez ama avm ye ve kalabalık ortama girme kış ortasın da bile çıkar gezdir demişti daha yeni doğum yaptigimda bile sadece kalabalık yerlere sokma denize tabi şuanda kanamam var giremezsin ama eve tıkılıp kendini daraltma.. 

(135 puan) tarafından
Canım burda havalar çok sıcak. Antalya malum yani. Akşam biraz serin oluyo ama akşam ezanından slnra çıkılmaz ya lohusalikta. Ondan çıkamıyorum yoksa gündüz markete falan çıkıyorum ama öyle gezmeye değil
(3,222 puan) tarafından
Canım onlarda hurafe bence doktorun musade ediyosa çik akşamları koy anakucagina bebek arabasına dolaş banada hamileyken gece yanlız çıkılmaz ağaç altında durulmaz falan diyolar ama mantığıma yatan hiç bir tarafı yok o yüzden de dinlemiy9rum sende mantığına yatmayan şeyleri yapma bencr
0 oy
tarafından

Sen bayadir yoktum dogurdun demek ha kaçak seni:))

(135 puan) tarafından
Doğurdum yaa sonunda. Ohhh dünya varmış valla. Bu hamilelik bana göre değil yaa ;)))
0 oy
(215 puan) tarafından

40 gün dışarı çıkmayacaksın diye bi kural yok şahsen bizde anne ve bebek rahatsa bi sıkıntıları yoksa bi hafta sonra bile çıkar 40 gün diye senet imzalamiyoruz ki 

(135 puan) tarafından
Kuzum akşam ezanından sonra çıkılmaz derler ya. O bakımdan. Yoksa gündüz çıkıyorum ama havalar çok sıcak
(215 puan) tarafından
Onu da ilk defa duydum acaba kanaman falan olduğu için mi diyolar valla ben 4 aydır yatıyorum hastane dışında bi yere gitmiyorum bebişimiz sağlıklı olsun da ben razıyım çok şükür ki bebeğin sağlıklı olmuş 40 gün değil 40 ay evde olsan değer bence

İlgili sorular

3 cevap 134 göst.
3 gün önce Sedax (12 puan) tarafından soruldu
3 cevap 147 göst.
10, Ağustos, 10 YiğitinAnnesi ❤ (1,374 puan) tarafından soruldu
3 cevap 218 göst.
22, Kasım, 2018 Fısdığım❤ (57 puan) tarafından soruldu
9 cevap 368 göst.
15, Eylül, 2018 Seda Türel (26 puan) tarafından soruldu
19 cevap 269 göst.
23, Haziran, 23 hatice.baser (87 puan) tarafından soruldu
5 cevap 159 göst.
28, Şubat, 28 ▪• |Tuğbaa| •▪ (127 puan) tarafından soruldu

23,126 soru

209,049 cevap

373,221 yorum

2,794 kullanıcı

Kategoriler

...