157 göst.
(227 puan) tarafından
Kizlar ya halen karar veremedim. .2 oglumdada belden uyustum. .Ama o igneyi bir daha vurulmak istemiyorum. .ağrısı falan yok ama işte ne bilim korkuyorum illaki. .Genel. olmak istiyorum ama sonrasında neler yaşarım bilmiyorum. .Çünkü kusma baş ağrısı bide bebeği hemen emzirwmiyormssun öyle duydum. .Gerçekten öylemi. .Nasıl bir şey bu genel.anestezi. .Yani etkileri falan neler. .:(( bide çok korkuyorum. ..
Reklam


15 Cevaplar

0 oy
(904 puan) tarafından
Genel anestezi oldum canim kusma veya baş ağrısı yaşamadım rahattı benim icin 
(227 puan) tarafından
Yaa gercektenmi. .ay inşallah böyledir cnm vaka çok korku var içimde zaten. .:((
Reklam


0 oy
(5,306 puan) tarafından
genel anestesiden korkuyorsun belden istemiyorsun :) bence sen dogumdan korkuyorsun canim
(227 puan) tarafından
Vaka bencede oyle cnm doğum korkusu var zaten ama Genel olanlar yani nasıl sonrasında yaşıyorlar neler hissediyirlar falan diye merak ettim. .Ama evet itiraf edeyim korkuyirummmmm::::DDDD
(5,306 puan) tarafından
kiz aliskinsin ucuncu bu :) benim belden uyusturdular keserken hissettim ne yaptılarsa beni bayiltmislar bebegi kafamin yanina getirip resim cekmisler gözlerim acik ama hatirlamiyorum sonra biri seslendi ikbal ikbal diye ameliyathaneden cikarken ayiktim
(227 puan) tarafından
Ya aslında Evet aliskinim ama 6 yıl ara verdim ya..Biraz korkuyorum. .hatırlamıyorum bole acısını. .Ama sadece aklımda kalan belden vuruldugum igne:)))) oyüzden bu sene acaba diyorum genelmi oluyum :))) haftaya Dr benden cevap bekliyor işte ve ben ne diyecem karar veremiyorum. .:((
(3,306 puan) tarafından
Kuzum senin evde flan doğurman lazım artık maşallah ucuncuymus :))))  şaka bı yana cidden tirsiyo insan acı flan yok ama bel olunca bı gerilmiyo değil insan yani
(227 puan) tarafından
Aynen cnm.işte bu yüzden geriliyorum zaten..iğne yani sonuçta :)))))))
(3,306 puan) tarafından
Ama cesur olman lazım iki kere olmus ben yapabilirim de :) ben bes kez biyopsi oldum belimden iğne demir bı çubuk şeklinde bişi sokarak kemik parçası aldılar :D yinede alışamadım ama her defasında sen yaoarsin sevgi diyorum kndime yapıyorum da :D
(227 puan) tarafından
Ya aslında güveniyorum cnm kendime ama işte yinede insan korkuyor vallahi. ..:)))) inşallah yaparım ya inşallah cnm..:)) bu arda geçmiş olsun cnm o dediğin daha zormuş ya..Allah şifa versin cnm :))))
(3,306 puan) tarafından
Sağol canım zor valla spinal hiç bişimis :)))
(227 puan) tarafından
:))) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
0 oy
(235 puan) tarafından

Canım ben de genel anestezi olabilmek için doktorlara yalvarıyorum Kaç gündür şunu hiçbir zaman unutma bünyeden bünyeye kişiden kişiye değişiyor bu sezeryan olayı 3 defa genel anestezi ile sezeryan oldum mükemmeldi hiçbir ağrı sızı Saçmalama kusma öyle bir şey olmadı odana getirilirken böyle gözün açık oluyor uyanık oluyorsun sütün de çok olmasa da hemen geliyor bebeğini de güzelce emziriyor Sun yeterli oluyor ilk gün için Ama şunu da söyleyeyim ilk 3 doğumu özelde yaptım bunu maalesef devlette yapacağım genel olmak için doktorlara yalvarıyorum Kaç gündür Çünkü Devlet hastanelerinde belden uyuşma uygulanıyor Muş:(

(227 puan) tarafından
Yaa install cnm vaka aslında ikisi bir etkisi vardır eminim. .Ama bu kusma başağrısı bide bebeği emzirememe falan duyunca biraz korkmustum. .bende özelde yapacam cnm bu 3. DoğumuM benimde. .inslaH iyi geçer. .İnşallah :(
0 oy
(2,023 puan) tarafından
Herkese gore farklidir bence. Ben ilkinde basta belden vurdular sonra hissettim diye panik yaptim bagirdim korktum hemen genel verdiler oyle devam ettiler. Odaya geldikten 1 saat sonra falan ayildim ne bas agrisi ne kusma hicbir seyim olmadi. Bu 2.dogum olcak yine sezeryan belden yapsam mi diyorum bebegimin sesini duyarim gorurum diye ama sonra diyorum bosver genel daha rahat kararsizim.
(227 puan) tarafından
Aynı durum cnm.bendede var malesef bir türlü karar veremiyorum. .doktirUm bana bıraktı kararı bugün. .Ama ben daha birsey demedim. .dusunuyum dedim sadece ..haftaya inşallah kontrolim var ve benden cevap bekliyor Dr. .:((
(2,023 puan) tarafından
Genel ol gitsin o zaman bende buyuk ihtimal genel isterim. Nasilsa o gunden sonra bebegimi hep gorucem yanimda olcak o an korku cekmeye gerek yok bence aci hissetmesen bile o baskiyi dokunmayi hissediyosun sonucta bide ugrastiklarini goruyosun tepende bi lamba travma gibi gelmisti bana.
(227 puan) tarafından
Aynen cnm ya sorma o korku yetiyor insana. .bencede Genel olacam galiba en iyisi. .:))
(2,023 puan) tarafından
Yani bende oyle düşündüm cunku ne gerek var bosuna stres korku yasayip gerilicez negatif enerji falan :)
(227 puan) tarafından
Aynennn:)))))))))))))):DDDD
0 oy
(3,028 puan) tarafından
Bnde spinal girdim uyuşmadım genel oldum cnm açıkçası çok korkmuştum tamamen uyumak bni rahatlattı ama yinede bebişin çıktığı  o anı görmeyi çok isterdim sonrasında baş ağrısı fln olmadı hiç omuz ve gögüs altı ağrısı oluyır anestezi etkisinden sıcak tutarsan o bile hemen geçiyor dikişler de ztn bnim içten dikiş bile olarak görünmüyor kızarıklık kendiliğinden eriyor ağrısı oluyr sen ztn 2 kere olmuşsun ilaçları içince de toparlanıyorsun hemen belden vurulmayla aynıdır ikisininde etkisini yaşadım çünkü 
(227 puan) tarafından
Ya inşallah bende hissetmem cnm ..ilk defa olacam Genel. Oyüzden kararsız kaldım biraz ..install iyi geçer doğumum :(
0 oy
(1,218 puan) tarafından
Canım suni sancı aldım.. acilmam 1 cm de kalınca acil sezeryana alindim belden iki kere vurdular tutmadı hemen genel yapın dedim iyiki de genel yapmışım aşırı panik bir insanım baş ağrısı mide bulantısı falan yaşamadım odama ayilmis bir şekilde gittim 
(227 puan) tarafından
İnşallah bende hissetmem cnm ..inan sirf belden iğne olmayim diye istiyorum. .Aslında agirmiyir ama yinede istemiyorum işte. .ne bilim ..:(
0 oy
tarafından
uyandirdilAr bebegi direk gogsume verdiler ve sutumm geldi belden olanlar ayaklarini oynatamazken ben kalktimm yurudumm ne bas agrisi oldu ne bisry aadece uyandirdiklarjnda uykundan yeni kalkmiss seesemligi vatdi
(227 puan) tarafından
İnstall bende öyle olurum cnm..Zaten tek korkum buydu baş ağrısı ve kusma. ..install bende öyle rahat geçer:(
tarafından
korkmaaa canimmm rahat gecioo tabi 2 dogumm yapanda sensin ama.:)
(227 puan) tarafından
Aynen :)))))))))))))))))))
0 oy
(1,779 puan) tarafından
Genel oldum çok rahattım kusma baş.ağrısı hiçbirşey olmadı çok şükür bebeğimi emzirdim süt yoktu o ayrı ama meme verdim yani uyandığımda herşey bitmişti bidaha olsa geneli tercih ederdim
(227 puan) tarafından
Galiba bende Genel istiyecem cnm ..İnşallah bende hissetmem birsey..Tek korkum buydu zaten kusma ve baş ağrısı :((
0 oy
tarafından

Canim ben de iki dogumumu genel an. Sezeryan oldum ayılırken biraz acıyla uyandım ama hemen ayılamadım sesleri duyuyorum tepki veremiyorum falan ama en fazla yarim saat sürüyor bu durum sonra ayiliyodum biraz doğrulup bebeğimi emziriyirdum tabi bebeği tutmaya yardımcı oluyorlardı ama ılk  emzirmede yani 1 saatte tamamen kendime gelip bebeğimi kendim kucaklamıştım ben de belden aşağı uyuşturmadan korkuyorum 3.ye hamileyim inşaallah bu da genel anestezi olacak 

Bende kusma falan olmadı ama ben narkozu öksürükle attım 
(227 puan) tarafından
Anladım cnm..Oh be içim rahatladı biraz valla yorumlardan sonra...Tamm kararimi verdim bende Genel alacam :)) tskederim cnm yorumun icin:))
tarafından
Rica ederim ne demek birbirimize destek için burdayız:)
(227 puan) tarafından
❤❤❤❤❤❤❤ :))))
0 oy
(2,296 puan) tarafından
Ben ilk uyaninca kustum ama bu iyi bise cunku narkozu kusarak attim ve hemen ayildim bas agrim olmadi ama boynum tutulmus gibi agriyodu doktor narkozdan olur dedi ikinciye belden istiyorum bebegimi ilk gormek istedigim iicn 
(227 puan) tarafından
Anladım cnm...Umarım kusma ile atmam ben ..Çünkü en korktuğum şey kusma ve baş ağrısı. :))
(2,296 puan) tarafından
Korkcak bise yok kusma dediysem oyle bir iki kova degil cok azdi ameliyathane de gozumu acar acmaz birazcık kustum sonra konusmaya oglumu sormaya basladim Allah yardimcin olsun :)
(227 puan) tarafından
Ayy inşallah cnm benim inşallah iyi geçer doğumum. ..olsun ya bebeğim için değer bence :)))
0 oy
(285 puan) tarafından
Ben belden uyuşmayınca genel anestezi ile doğum yaptım. Afedersin mide bulantım gaz çıkarınca geçti, birazcık da boğazım ağrıdı çok öksürdüm ama katlanılmayacak gibi değildi. Ben narkozu ard arda iki türlü de alınca ondan yapmıs olabilir belki. Genel olarak rahattı tabi, korkulacak bir şey yokmuş.
(227 puan) tarafından
İnşallah cnm yaaa valla tek korkum işte bu kusma ..umarim iyi geçer benimde dogumum :))
0 oy
(1,974 puan) tarafından
Acil sezaryen oldum mecbur genel anestezi oldum ama bi sorun yaşamadım allaha çok şükür kusma falan olmadı oğlumuda kendime gelince hemen emzirdim 
(227 puan) tarafından
İnşallah cnm ..Bebek aç geliyor sonuçta yazık yani eğer hemen emziremiyeceksem diye düşündüm bir an ..Ama içim rahatladı tskedeeim cnm.:))
(1,974 puan) tarafından
Sağ salim kucağına al inşallah cnm
(227 puan) tarafından
AMinnn cnm issnlalhhhhh❤❤❤❤❤❤
0 oy
(663 puan) tarafından
Canm bende genel antezle oldum aksam 11:00 daa   emealiyata girib 11:30 cikdim amaaa kendime saat 7:00 da geldim bence eni iyysi bu evet beyeyime mama verdiler zaten sudum gelmiyodu 
(227 puan) tarafından
Anladım cnm ..kusma falan baş ağrısı olmadı dimi cnm...
(663 puan) tarafından
Yok canm olmadi hic bisey rahat sekilde kecdi cok sukur
(227 puan) tarafından
İnşallah cnm bendede olmaz ya..:((
(663 puan) tarafından
Insallah kuzum uzme kendini boyle inanki o sezaryan sorasi bebeyini gordun an  ne arin kaliyor ne sizin en mutlu oldum anydi o gun rabbim herkese hayirli doğumlar nasip etsin amin
(227 puan) tarafından
Aynen cnm umarım inşallah iyi geçer. ..amin cnm benim aminnm❤❤❤❤❤❤❤
0 oy
(1,936 puan) tarafından
Bende bi yan etki olmadı sadece buğazımda balgam varmış gibiydi kusmak istiyodum ama kusamıyodum bide ben kendime gelir gelmez bebeğimi emzirdim
(227 puan) tarafından
Ya Bebeğimi emziroyimde hemen inşallah. .olsun napalım. .yok yok karar verdim cnm.Genel olacam anestezi install. .:))
(1,936 puan) tarafından
Hakkında hayırlısı olsun canım İNŞAALLAH
(227 puan) tarafından
Aminnm cnm benim inşallah ❤❤❤
0 oy
(2,937 puan) tarafından
Genel istedim cok rahatti girdim ciktim sutumde geldi cocugumuda kucagima aldim agri sizi olmadi hemen uyandim sadece öksürük kaldi narkozu öyle atti bunyem o biraz zorladi biraz da uyanirken sayiklamisim o bi dha olsa genel isterdim herhalde o igneden cok kokuyorum
(227 puan) tarafından
Cnm aslında hiç acısı yok ignenin. .Ama işte ne bilim insan yinede çekiniyor. .O yüzden 3. De genel istedim. .İnşallah iyi geçer benimde. .
Reklam

İlgili sorular

14 cevap 254 göst.
5, Ocak, 5 Beyza5 (2,850 puan) tarafından soruldu
9 cevap 172 göst.
12 cevap 156 göst.
1, Kasım, 1 Bebegimmmmmm (99 puan) tarafından soruldu
19 cevap 223 göst.
10, Ekim, 10 Dogaparlak (38 puan) tarafından soruldu
5 cevap 79 göst.
12, Ağustos, 12 Edaçiçekk (16 puan) tarafından soruldu
19 cevap 242 göst.
7, Eylül, 7 Tubatubatuba (121 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,212 soru

339,510 cevap

603,188 yorum

3,728 kullanıcı

Kategoriler

...