129 göst.
(128 puan) tarafından

Oğlum bıraktı beni ve sutumde gelmiyor artık çok moralim bozuk

4 Cevaplar

+1 oy
(180 puan) tarafından

Kaç günlük bebeğin canım nasıl doğurdun

(128 puan) tarafından
Tabikide yani
(180 puan) tarafından
Sütünün gelmediğini nerden anladın o zaman benim de sütüm var ama sağdığımda gelmiyor tabiki emzirirken bebeğin 2-3 emmeye bir yutkunması lazım memeyi istemiyorsa meme reddi yaşıyor olabilirsiniz bu durumda pes etmeden emzirmek lazım veya bebeklerin ağzına tatlı şey sürüldüğünde de emmek istemiyorlar reçel gibi
(128 puan) tarafından
Canm sabah beri vermeye çalıştım zorla almadı baya uğraştım sagip verim dedim sütüm damla gelmedi zaten kiloda almamış doktorumda dedi sütun yok diye sütüm olup olmadığını bilip bitmicek kadar acemi değilim
(180 puan) tarafından
Yardım etmeye çalışıyorum tersliyorsun naparsan yap o zaman sorma buraya allah allah
(128 puan) tarafından
Öyle sorma şeklin varki sütünün gelmediğini nerden biliyosun diyorsun bilmicemmi yani süt olup olmadığını nese saol yinede tartışmaya gerek yok .
0 oy
(174 puan) tarafından

Cnm bol su bulgur rezene cayi ic onlar cok iyi süt yapar baktin yine gelmiyo sütün kurumadan hastaneye gidip sütünü sagdr süt kanallarin acilir

0 oy
(137 puan) tarafından

Hemen vazgeçme cnm ben kucağımda hoplata hoplata emzirdigimi bilirim gogsunun ucuna çok az tatlı bişey sür bide öyle dene bide banyoya girince göğüslerine yukarıdan asagiya masaj yap suyun altında inşallah emer çok küçük bol bol su iç inşallah gelir

0 oy
(5,153 puan) tarafından
Maltana diye bir içecek var bı dene istersen 
(128 puan) tarafından
Ilk başlarda içmiştim faydasını görmedim 4 aylık oğlum artık bi isede yaramaz herhalde

İlgili sorular

6 cevap 528 göst.
6 cevap 207 göst.
1 gün önce Edaburakmustafa♥️ (72 puan) tarafından soruldu
8 cevap 269 göst.
2 gün önce ❤İki oğlan anasi❤ (553 puan) tarafından soruldu
24 cevap 503 göst.

92,836 soru

2,484,914 cevap

7,665 kullanıcı

...