117 göst.
(981 puan) tarafından

Kizlar az önce gitti gidiyrdan  beşik sipars verdim şimdi onlarin  mi aramasini  bekliycem  yani arıyorlar  diye biliyrm   alanları aradimi  site

5 Cevaplar

0 oy
(547 puan) tarafından

bizde dun siparis verdik ve arama olmadi kargo geldigi zamn adresi bulamazsa ariyorlar yoksa aramiyorlar diye biliyorum

(981 puan) tarafından
Ya beybinest de aldım  oğlumun ismini yazdırmak istyrm o yüzden
0 oy
tarafından

Ben sürekli alıyorum canım ufak tefek şeyleri kargo direkt kapıya geliyor e posta dan takip ediyorum kargoya vermiş mi filan diye

(981 puan) tarafından
Tşk ederim. Cevap icin
0 oy
(461 puan) tarafından

Ben alıyorum hep. Niçin aramalarını bekliyorsun. Eğer bişey söylemek istiyorsan satıcıya mesaj at

(461 puan) tarafından
Alışveriş yaptinmi yapicakmisin canım
Üye yapayım guvenebilirsen.
(981 puan) tarafından
Alis veris yaptm  parayida odedim uye nasil.olcam
(461 puan) tarafından
Üye olmadan nasıl alışveriş yaptım
Sorun orda.
Üye isen alışveriş yaparsın
(981 puan) tarafından
Uye olmadan  diyo   ordan yaptm
(461 puan) tarafından
Anladım guvenebilirsen bana ben sana hesap acayim.
Ad soyad
E-posta adresin
Kullanıcı adı olarak koymami istediğiniz ismi
Birde cep telefonu numarası istiyor.
İsterseniz özelden atabilirsiniz ben hesap açıp size bilgileri özelden yollarım.
Ad soyad e-posta telefon numarasindan bişey olmaz merak etmeyin.
TC kimlik.istemiyor . :)))
0 oy
(543 puan) tarafından

Hayır aramiyorlar canım ben birçok kere gitti gidiyorsanız alışveriş yaptım bir sıkıntı yaşamadım 

(981 puan) tarafından
Ben sadece  beybi neste  isim yazcam o yüzden  diyrm ararlar mk
(543 puan) tarafından
Hayır aramazlar siz onalrinkini mesaj atıp bildireceksiniz site üzerinde soru Sor satıcıya diye bir yer var oradan mesaja stin
(981 puan) tarafından
Tmm tsknederim
0 oy
tarafından

onlar arqmaz seni canım sen arayabilirsin 

(981 puan) tarafından
Tm.cnm  tsk ederimm
tarafından
bide hani açıyorsun ya alisveris yaparken aldigin mağazayı kargo bilgileri yanında soru sor var ordanda mesaj yazabilirsin
(981 puan) tarafından
Uye ol diyo ne yaptıysam olamadım   ondan msjda yazamyrm
tarafından
bazi bilgileri yanlis giriyorsun demekki canim tekrar mail adresini falan kontrol et
(981 puan) tarafından
Yaptm.olmadi  yaaa

İlgili sorular

5 cevap 120 göst.
15, Mayıs, 15 Rabia_ikra (733 puan) tarafından soruldu
6 cevap 172 göst.
26, Haziran, 2019 misafir tarafından soruldu
8 cevap 192 göst.
24, Mayıs, 2019 Cgdemselim (75 puan) tarafından soruldu
12 cevap 108 göst.
21, Mayıs, 21 Dertli ana (315 puan) tarafından soruldu
12 cevap 143 göst.
26, Mayıs, 26 Melikecihan (511 puan) tarafından soruldu

92,854 soru

2,485,284 cevap

7,667 kullanıcı

...