177 göst.
(854 puan) tarafından

Kızlar burda herkes yazıyor ya işte bebeğim bi doğdu onu gördüm herşeyi unuttum dünyalar benim oldu fln. Bende de oldu oldu olmasına da bu kadar yoğun değildi sanki . Şimdi hep doğum anını düşünüyorum birşey hissetmiyorum bende mi bi sıkıntı var anlamadım :)  Doğumdan önce o kadar duygusaldım ki doğum videolarında hüngür hüngür ağlıyordum. Ama şu bi gerçek kızım 2 aylık oldu sanki yeni yeni tadını çıkarmaya başladım bebeğimin doya doya sevmeye başladım. Öncesinde çok zordu benim için loğusalık çok ağırdı yaptıklarım kızımı sevmekten çok bi vazife gibiydi. Ben annemden hiç sevgi görmedim bi saçımı bile okşamadan büyüttü beni . Korkuyorum kızımı sevmessem soğuk olursam diye :(( annem bana hep bi laf ederdi söylemeye utanıyorum ama hep içimde kaldı dertleşmek istiyorum bana sen benim sıçtığım boksun sadece derdi. Şimdi doğum anını düşündükçe bu aklıma geliyor ağlayasım geliyor resmen travma etkisi yaratmış bu laf bende. 

Reklam


8 Cevaplar

+1 oy
(667 puan) tarafından

Olmazsin insallah canim aksine sen yasamadigin icin sevgini evladina daha cok vermek istersin senin yasadigin duygulari yasamasin diye daha ilk gebeligim ama ne bileyim deli olurum ona ben simdiden annelik sardi hele bebeklere hic dayanamaz oldum anneme karsi cok hassaslastim aglayasim var :)

+1 oy
tarafından
Ilk zamanlarda benim bebegim mi bu diyorsun, kucucuk bakima muhtac, bakalirmiyim, doyurabilir miyim, seninle buyuyor, herseyi ilk sende ogreniyor. Konuşsun bi, benim kucuk kziimin bana bi askim diyisi var dunyalara bedel. Evimizin heryeri a4 kagitlarla dolu, surekli sevgi dolu sozcukler, sen benim canimsin, askimsin,ben gece uyurken seninle uyuyoorum, ruyamda hep seni goruyorum.daha neler neler. bende suan cok duygulandim, insallah sen kizini seveceksin, gormedigin sevgi ile degil, onlarin sevgisi ile onlari buyuteceksin ALLAHIN izniyle :(
0 oy
tarafından

Benim annemde beni malesef sacimi oksamadan taramadan buyuttu annemden gorcegim ne varsa babamdan gordum o tarardi okula o yollardi hastalanirdim gece yarilari babam hastanelere tasir eve gelincede basmda sabahlardi annemde evde dururdu baska kardesim flan yoktu  ilgilencegi ama bnde gidiyim evladimla hastaneye demezdi iste icinde yoktu demek ki annem varken annesiz buyumek icime otura otura bu yasa geldim 1.5 aylik oglum var daha dogmadan aldi annelik sevgisi beni dogumu asla unutamam bi saat gecti hala agliyodum bi insanin yasayabilcegi en guzel seymia diyip durmusum narkozun sersemligiyle ... suanda bebegim ele avuca geliyo artik yavas yavas toparladi daha da artiyo sevgim ilgim uyansin da azcik oynayim istiyoeum ozluyorum cok ozel asla benim hissettiklerimi hissettirmeden buyutucem yavrumu annemin adi sevda benim sevgi annem bana adini yasatamadi ama ben ogluma adimi tam anlamiyla yasaticam :)

+1 oy
(29 puan) tarafından

Annen seni sevgiyle buyutmedi diye byle hissettgini dusunuyosun ama yanlis annelik ogrenilen bisey degil dogustan gelen bi duyguda dgl bebegini kucagna aldgnda hissedersn bnu belki ilk zamanlar alisma sureci cok anlayamzsn sevdgni tecrubeszlk flan filan ama annenn yaptklari snn icine islemis evet ama onlari dusunup takilma sen anne oluyosun simdi onune bak bence

+2 oy
(973 puan) tarafından

Benim çoook duyduğum bir cümledir o. 

Bir keresinde hayatında ilk kez geri cevap vermiştim anneme. 

Sen iş yapalım diye mi doğurdun bizi dedim . niye hiç sevmiyorsun . 

E başka niye büyütücem sizi dedi. Bana bakacaksınız zorundasınız dedi. Bir tane geçirdiydi :D 

Küçücüğüm. Elimde bahçe hortumu var. 

Betondan ufak bir deliğe tuttum suyu. Çocuk aklı işte. Oyun güya. 

Bir aparkat geçirmişti anlatamam. 3 adım geri gitmiştim. 

Bizim tek sorumluluğumuz. Sağlıklı ve mutlu insanlar yetiştirmek. 


Ben hamile olduğunu öğrendiğimde ağlamıştım korkudan . eşime demiştim ki. 

Her kadın büyüdükçe annesine benzer derler. Ya bende öyle olursam diye. 


Öyle olsaydın daha doğmamış çocuğunu üzmekten korkmazdın demişti :) 

Geçmişe bakmamak lazım . arkaya bakınca düz ilerleyemez insan kardeşim. Hep ileri. Kalbimizde aynı yerde yaralar var. Seviyorum seni. 

Mutlu bir çocuk olsun evladın ❤

0 oy
(854 puan) tarafından

Toplu cevap vereyim demek ki herkesin biyerlerde yarası varmış acaba benim annem istisnalardan biri mi derdim çok varmış onun gibi. Allahın izniyle bizler iyi ilgili anneler olacağız bunu hep her durumda kendime hatırlatacağıım , desteğiniz için sağolun. Günaydın hepinize:)

(4,434 puan) tarafından
canim 31 yasinda anne oldum annem hala daha ustume titrer bebekmisim gibi sever ama gel gorki dpgum yaptım yanimdaydi eve geldik sanki annem lohusa gibi davranmaya basladi ben csgirmadan gelmedi o ilgili sevgi dolu annem gitti yerine baskasi geldi bende hala o beni yalniz biraktigi icin o psikoljiyi atamiyorum uzerimden
+1 oy
(449 puan) tarafından
Benim doğumum okadar zor olduki sezeryan çocuğum kuveze alındı hiç gormeden solunun sıkıntısı vardı o acılar okadar zorduki sersemlikke çocuk gorcek gözüm yok demisim annem eyvah bu çocuğu istemicek kaldı bana demiş hahaha sonra akşama doğru o acılarla kuveze gitmek istedim hemşireler yollamadı o gece bana çok zor geçti bebeğimi görmemek sonraki günler hep gittim fln 20 gün olana kadar hep ağlardım kimseye belli etmeden nasıl büyücek bu derdini nasıl bilcem esimin yollara gitmesi gurbette olmam tetikledi tabiki 20 günden sonra o duygu azaldı şimdi 55 günlük olduk şükür 6 yıl sonra geldi bizim sıpa rahatlığa Alışmışım bazen zor geliyo ama gülüşü yokmu beni benden aliyor ve bugünler geçecek büyüüp arkadaş olacak o günleri düşünüp mutlu oluyorum iyikide doğurmuşum oğlumu ıyi düşün canım 
+1 oy
(4,434 puan) tarafından

öyle dusunme canim sen cok iyi bir annesindir eminim evet bazen robot gibi hissediyorum bende altini al emzir oyalla agkayinca ssustur çamaşırlarını yika hele yorgunken gece sabahladigimizda sanki yapmak zorundaymisimda yapiyormusuk yapi geliyor benim de dogumum zzor oldu lohusayken yalnizdim her isimi kendim yaptim atamadim hala o yorgunlugu. simdide eve hapis gibiyiz havalardan.

ama herseye ragmej deger bir gulusu agu su dudak buzup aglamasi icimi isitmaya yetiyor. 

İlgili sorular

20 cevap 408 göst.
6, Ekim, 6 Duru'nun kraliçesi ❤ (674 puan) tarafından soruldu
6 cevap 210 göst.
16, Temmuz, 16 1kız1oğlan annesi:) (650 puan) tarafından soruldu
4 cevap 252 göst.
4, Temmuz, 4 misafir tarafından soruldu
8 cevap 248 göst.
30, Haziran, 30 ♡♡Burcu♡♡ (197 puan) tarafından soruldu
11 cevap 376 göst.
28, Haziran, 28 misafir tarafından soruldu
2 cevap 128 göst.
10, Mart, 10 Pamuk şekerim (146 puan) tarafından soruldu

32,060 soru

307,401 cevap

546,831 yorum

3,509 kullanıcı

Kategoriler

...