404 göst.
(744 puan) tarafından
Kizlar anlam veremiyorum nasil erkek sızıyor içeriye anlamiyorum ki hayir en basidi bu uygulama telefonlarinda ne ariyor onu bile cozemedim daha yeri geliyor ozel ozel sorular soruyoruz birbirimize icimizi dokuyoruz hepimiz kadiniz diye anlamiyorum vallaha 

16 Cevaplar

0 oy
(1,183 puan) tarafından
Yine bir erkek mi geldi canım
(744 puan) tarafından
Birisi gece ne giyyorsunuz diye sormus ve kizlardan biri fbi gibi mashallah kadinin yani kadin sa bi postunda 20 yasinda  4 gun sonra postunda 24 yasindayim diye yazmis
(1,183 puan) tarafından
Adı neydi canım hatırlıyo musun söyle tepki gösterelim admin silsin hesabını
(357 puan) tarafından
Bellal canım hesabın adı. Ayrıca o fbi benim galiba :D
(1,183 puan) tarafından
Nasıl yani...
(357 puan) tarafından
Busra kızlardan biri fbi gibi bulmuş bi 20 Bi 24 yaşındayım yazmış ya erkek olduğundan şüphelrndiğimiz kişi. Yayınladığı postuna ben yazmıştım bu dengesiz yaş mevzusunu da onu söyledim canım. Bahsettiğimiz kişinin hesabı da Bellal dı. Bunu söylemeye çalıştım
(803 puan) tarafından
Bende bunu söylemeye çalıştım sinirimdem bir post daha acmistim onu hamile bölümü ne acmisim yanlışlıkla hep mavikolatanin yüzüne
(6,884 puan) tarafından
Hoyda yine bana patladi :D
(803 puan) tarafından
Canım yanlış post açtım onu kapatta barışalım diğer tarafta geecekten
(6,884 puan) tarafından
Diğer taraftaki kullanixi ismin ne yada post basligi bulamadim postu
(803 puan) tarafından
Gizledim canım göz işareti var mış gorunmuyr artik arkadaşın biri soyledi bilmiyrdum nasıl yapacahimi
0 oy
(2,727 puan) tarafından
Bende bu uygulamayı nasıl buluyorlar ona anlam veremiyorum mesela acaba erkeklerinde baba oluyorum diye uygulaması var mı acaba :) 
(744 puan) tarafından
Hahaha bide ben burayo tesaduf bulmuştum hani onlar nasil buluyor anlam veremiyom vallaha
(2,727 puan) tarafından
Ben bi bakıyım öyle program var mı çok merak ettim bana da kardeşim dedi yoksa benim de aklıma gelmezdi :)
0 oy
(1,634 puan) tarafından

Vall ao yğzden foto paylaştığım postları 1 2 saatten sonra siliyorum hemen güvenemiyorsun ki kimseye. :ermm:

(1,910 puan) tarafından
Aynn cnm bnde siliyorm:(
(1,634 puan) tarafından
Valla artık çivisi çıktı gerçekten burasının bi kaç kişi hariç kimseye güvenilmiyor
(1,910 puan) tarafından
Aynen oyle cnm guven olmuyo kimseye://
0 oy
(349 puan) tarafından
Eşlerinden ablalarından mı görüyorlar acaba diyelim ki gördüler nasıl bir bosluktur ki kayıt olup sacma sapan soru soruyorlar.. 
0 oy
(2,187 puan) tarafından
Uygulamayı indirmedende giriliyor netten giriyorlardir ben hiç denk gelmedim daha erkeklere 
0 oy
(886 puan) tarafından

O kullananların hepsi etekli erkek te ondan canım karaktersiz haysiyetsizler :D

0 oy
(907 puan) tarafından
Daha hix denk gelmedim erkeğe ama bu merak iğrenç birşey sapıklar işte yer arıyor resmen
0 oy
(693 puan) tarafından
Canim sadece programdan girilmiyo googledanda bisey sorunca yazinca falan cikiyo bu bölüm muhtemelen ordan goruyolar soru sormak isteyince giris yapiyolar diye düşünüyorum 
tarafından
Aynn cnm bnde uygulamayi sildim buraya googdan giriyorum kac aydr
0 oy
(717 puan) tarafından
Bende anlam veremiyorum cidden..
0 oy
tarafından
Olay store de bakın uygulama yorumlarına hep erkek 
tarafından
Hadiiii bakim hemn
0 oy
(803 puan) tarafından
Ewt canım öyle bir post açtım ben mavikolota kapattı sinir oldum o kişi erkek bence sizde bakın kullanıcı adı bellal mi biseydi
(6,884 puan) tarafından
Emin olmadigmz bi durum için ifşa postu acmak pek dogru olmazdi. Ama admine mesaj olarak atabilirsn gerekli tedbiri alicaktir
(803 puan) tarafından
Tamam canım teşekürler
0 oy
(884 puan) tarafından
ben de bi an suphelenmistim o Bellal dan ne giyiyosunuz falan diye sorunca acaba mı dedim amayine de pek emin olamadım
0 oy
(6,884 puan) tarafından
Burda açıkça bsn erkegim yada sapikca seyler yazanlarin altından bile hic erkek çıkmadi inan. Hepsi aramizdan aktif kullanıcılardi.

Bi erkek tatmin olmak için kendi kocasini bile goresi olmayan lohusalarin hamilelerin arasina.mi girer sizce? Ustelik o kadar chat siteleri yada farkli siteler varken?
0 oy
(431 puan) tarafından
Walla burda erkek olsun esim uygulamayi sildirir bna
0 oy
(1,971 puan) tarafından
Kiz benim anlamadığım bu uygulamayi bilmeyen bi dunya kadin var. Onlar bile bilmezken erkekler nasil biliyor da giriyor ne amaçla giriyorlar herkes evli barklı hamile veya çocuklu 
0 oy
(2,210 puan) tarafından
Canim play storeden uygulamanın yorumlarına bakarsan memnun olanların çoğu erkek ztn

İlgili sorular

12 cevap 433 göst.
21, Ekim, 2018 Mimi (43 puan) tarafından soruldu
3 cevap 212 göst.
30, Ağustos, 30 Sumosss (6 puan) tarafından soruldu
6 cevap 421 göst.
6 cevap 356 göst.
24, Ocak, 24 misafir tarafından soruldu
8 cevap 339 göst.
9, Ocak, 9 Hamiş (854 puan) tarafından soruldu
6 cevap 280 göst.
4 gün önce Denizerdem (43 puan) tarafından soruldu

27,430 soru

257,748 cevap

464,802 yorum

3,092 kullanıcı

Kategoriler

...