699 göst.
(249 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Kizlar demin haberlerde izledim sınır oldum resmen kadın boşanma davası açtı diye kocasi çocuklarının önünde dövüyor ve evdekiler engellemeye çalışacaklarına videoya çekiyorlar normal biseymis gibi resmen adamı izlerken öldüresim geldi o an bu nasıl bi adalet ben anlamadim

Reklam


3 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Gerçekten Allah insana merhamet versin iyilerle karşılaştırsin abi bu nedir yaa

(249 puan) tarafından
Aynen delirdim resmen eşimde adam burda olsa öldüreceksin resmen dedi öyle çok sınır olmuşum ki oda agzımdan tek kelime çıkmadan anladı böyle insanları gerçekten ağır bi ceza versinler uyarıyla olcak şey deil bide diyorki bak videoya çekiliyor delil olarak kullanırsın mahkemede diyo bu nasıl rahatlik
Reklam


+1 oy
(26 puan) tarafından

Davayı açıp misler gibi parasını alsın erkekler pisliğin teki ben anladım artık çekilmeycek olan erkek bedelini ödesin tazminatı ve bizim psikolojimizi bozmanın bedelini ödemeliler devlette bi el atsa artık kadın cinayetlerine çok iyi olacak 

(249 puan) tarafından
Aynen birde bir kadın olarak bazı kadınlar düzelir geçer bu günler sabret diyorlar ya çok kızıyorum sende bir kadınsın nasıl susuyorsun dimi kavga başka bişey şiddet başka bişey şiddetin sonu gelmiyor
(26 puan) tarafından
Bugün ona yarın bize öldürülenler bizim hem cinslerimiz erkeklere haklısınız diyelim de evde doğrasınlar artık bizi yok arkadaş erkekler kıymet bilmiyor suratına tükürcen hak edenin
(249 puan) tarafından
Katılıyorum sana cnm
0 oy
(292 puan) tarafından

Şimdi buna da "Kadın sabretseymiş", "Kesin haketmiştir" ya da "Zamanla duzelir" diyenler çıkar canım bekle gör bak. Bu ülkede kadının kadına yaptığını kimse yapmıyor gerçekten.

(249 puan) tarafından
Aynen cnm işte bu yüzden oluyor şu kitapda da yazıyor allah dövduyor diyenlere özellikle döverek öğretmeli çünkü allah öyle bişey demiyor kadını kızını bi hatası olursa kolla ona anlat uyar anlamasını bir daha anlat yinemi anlamdı tekrar anlat diyor ve yine anlamadiysa döv demiyor tokat at diyor şu eşlerini  evde ev robotu gibi görenler yemek yapcak temizlik yapcak çamayir yikiycak ütü bunu kadın kendisi istemediği sürece yapmak zorunda değil kardeşim allah bunu kadın yapacak dememiş ister yapar ister yapmaz bu  yüzden kadınlarını dövüyorlar yok yapmamış yok güzel olmamış inşallah rabbim de onları yakar ahirette kimse unutmasın allah katında herkez eşittir araştırında öğrenin burda bi tokat ne olcak diyenler var ya ne için atılmış o tokat bi sorun
(292 puan) tarafından
Bütün bunlar TV kültürü tatlım..  Acı çekip sonunda mutluluğa ulaşan kadinlari izleyerek büyüyen nesil, evlenince o kadın olmaya can atıyor.
(249 puan) tarafından
Aynen yeni dizi olan sen anlat karadeniz diye onu herkez alt tarafı bi dizi diyo ama o gibi olan kadın çok fazlaymış bende geçen biyerde vioda izledim adam kadınların başına gelenleri anlatırken resmen tuglerim diken diken oldu
(292 puan) tarafından
Ben TV izlemeyi bıraktım büyük ölçüde o yüzden bilmiyorum canım o diziyi. Ama yediği dayağa sınav gözüyle bakan birine laf da anlatamazsın zaten. Ne annem, ne babam, ne abim, ne kocam, ne de yolda geçen herhangi biri benim saçımın teline dokunamaz mesela kırarım o eli bu kadar basit. insanlar çilemse çekerim kafasında ben anlayamıyorum neden yani
(249 puan) tarafından
Aynen katılıyorum kadınlar farkında değil ama isteseler istediklerinde o adamı döver o vuran ekibide kırar buda kendine güvenden geçiyor
Reklam

İlgili sorular

12 cevap 377 göst.
17, Mayıs, 17 ❤Semos❤ (1,631 puan) tarafından soruldu
13 cevap 406 göst.
12 cevap 249 göst.
13 cevap 302 göst.
3 gün önce Neşe Lavin (913 puan) tarafından soruldu
7 cevap 305 göst.
11, Kasım, 11 Busra3838 (1,417 puan) tarafından soruldu
2 cevap 59 göst.
Reklam

36,601 soru

352,384 cevap

626,595 yorum

3,801 kullanıcı

Kategoriler

...