0 oy
956 göst.
Diğer kategorisinde (1,290 puan) tarafından
Ben ne ara sabah ne ara akşam oluyor bilemez bir halde yarı keyifsiz arayış içinde bir hayat yaşıyorum çok şeye niyet ediyorum ama uygulamaya bir türlü geçiremiyorum bedenim rutin işleri halledene kadar yoruluyor ekstrasına zaman da enerji de kalmıyor sizler nasılsınız keyifler nasıl hayat nasıl gidiyor

23 Cevaplar

0 oy
tarafından
Giymiyor arkasından ittiriyoz :))
(1,290 puan) tarafından
Kolay gelee az sabret yokuşa gelene kadar :))
-Reklam-
0 oy
(5,134 puan) tarafından
Beni anlatmışşın ya :)
(1,290 puan) tarafından
Ahh beee ne olacak bu halimiz ://
0 oy
(266 puan) tarafından
Ne sen sor ne ben anlatım öyle mal mal yaşıyorum
(1,290 puan) tarafından
Napıcaz böyle
(266 puan) tarafından
Yapacak bişey yok maalesef üzgün emoji

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 581 göst.
+1 oy
7 cevap 1,111 göst.
25 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Niloya78 (5 puan) tarafından soruldu
+1 oy
8 cevap 574 göst.
8 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Amerikanbebesi (6,044 puan) tarafından soruldu
+1 oy
16 cevap 424 göst.

Kategoriler


1,512,227 soru

24,666,566 cevap

367,015 kullanıcı

...