0 oy
708 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (217 puan) tarafından
Esinizi ilk gordugunuz an neler hissettiniz?Yada ailesiyle tanisinca neler hissettiniz dokulun bakim:)

23 Cevaplar

0 oy
(402 puan) tarafından
Suanda onu bile düşünmek istemiyorum o derece çünkü bazı insanlar yaptigi seyelrle kednilerni soguturlar 
-Reklam-
0 oy
(11,263 puan) tarafından
Bizimki.çocukluk askiydi aşkin ne demek oldugunu bilmeden sevdik birbirimizi buyünce evlenez diyoduk evlendik
0 oy
(918 puan) tarafından

Ablasıyla beraber çalıştığım kuaföre geldiler ablasının numarasını vercekti meğer kendi numarsini vermiş uyanık öyle böyle tanıştık<3

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 875 göst.
0 oy
28 cevap 1,558 göst.
+1 oy
27 cevap 2,069 göst.
0 oy
28 cevap 960 göst.

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,635 cevap

367,026 kullanıcı

...