241 göst.
(84 puan) tarafından

1 buçuk aylık oğlum var kızlar bir ay iyiydi uykusu şimdide kalkıyo sabah 5 buçuk gibi uyuyo artık çok yoruldum vala ne yapacam bilmiyorum gaz falanda yok olsa ağlar durmaz demi yatıyo emzirirken beşiğe koyuyorum 2 dk sonra uyanıyo delirecem vala artık 

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Uyku duzenine yavas yavas alisacak,gunduz ve geceyi ayirt edemiyor suan bir kac ay daha sabretmen lazim, Allah yardimcin olsun
(84 puan) tarafından
Düşünüyorum acaba sadece benim oğlumu böyle yoksa hekesinkimi anason bile verdim amaa fayda etmiyor
tarafından
Bebek bu ne zaman uyuyacagi belli olmaz. Aglamiyorsa uykusu yoktur. Benim 3 numaram 3 aydan fazla ben gece uykusu uyumadim, 10 uyaniyordu sabah 06,40 7 e dogru uyuyordu bazen 20 dakika uyuyordu bazende gece gibi uuzn sureli uyanmıyordu, onun disinda iki cocugum daha vardi, bebek uyurken onlar uyaniyordu biri okula gidiyordu, o sekilde uykusuz aksam oluyordu yine sil bastan 3 aydan fazla sürdü.  Allah yardimcin olsun endise etme duzelir en kisa zamanda
(84 puan) tarafından
İnşallah canım
0 oy
tarafından

Anason çayı var. Uyuyor bebek onu içince bı kaç kaşık ama korkarım bn vermeye ya. Bsy olur sonra Allah korusun. Bol bol oku cocuguni

tarafından
Rezene çayı ver . Bak o iyi bn kendim tyze kizlarina verdm. Valla.oyle uyudular ki uyandiramadim bir ara :)). Gaz falan cikti gitti rahatladı kuzular
(84 puan) tarafından
Deniyecem şimdi canm inşallah işe yarar
tarafından
Kız yine sor annene falan. Sonra bsy olur çok korkuyorum ben öyle şeylerden. Yavrucuk sende anneni uzme. Uyu biraz❤️
Annesi oku bebegini kuran dinlet derim
(84 puan) tarafından
Güldurdun canım vala beni uyumuyo kucağımda şimdi saat kaç olmuş baksana 11 den beli uyanık 5 kadardabuyumaz 1 haftadır böyleyiz çünkü yok canm duymuştum ben buna zatende denemedim hiç bende İçiyorum her gün verecem 2 çay kaşığı ama işe yararsa oda Teşekür ederim canım..♡
tarafından
Rica ederim canım. Allah kolaylık versin.
0 oy
(156 puan) tarafından

Acaba tam doymuyor mu canım?  O emdikten sonra göğsünden süt gelip gelmediğini kontrol ediyor musun? 

(84 puan) tarafından
Doyuyo canm çünkü emzirdikten sonra gazi çıkıyo doymasa çıkmaz demi
(156 puan) tarafından
Peki gazını alttan mı çıkarıyor yoksa sadece yuttuğu havayı mı çıkarıyor?
(84 puan) tarafından
Altanda çıkarıyo üstende canm
(156 puan) tarafından
O zaman Allah kolaylık versin sana canım. O bebek uyumaya direniyor.benim oğlum da direnir bazen.
(84 puan) tarafından
Amin canım teşekür ederim
0 oy
(176 puan) tarafından

Canım sadece sende değil benimde oğlum öyleydi ilk ay çok güzel uyudu sonra sonraki ay gece boyu hiç uyumadı ama şuan gece sadece ben uyandırsam doyurmak için o zaman kalkiyoryanj ve daha uyku düzenleri yok daha olur sıkma canını geçer bu günler :) zaten hele bi 6 aylık olsunlar bak bakalım nasıl rahatlarsın annesi :)

(84 puan) tarafından
Ne zaman kadar sürdü canm uyku düzeni
(176 puan) tarafından
Henüz oluşmadı bile canım 2 haftada bile değişiyor emin ol sanma ki hep böyle olacak
0 oy
(236 puan) tarafından

Bnimkide oyle cnm gunduz uyuyo gece 3 gbi kalkio 5 bucuga kadar uyumuyo

(84 puan) tarafından
Aynen bizimki 11 de uyanıyo 5 buçuğa kadar uyumuyo allah kolaylık versin canm tüm annelere
(236 puan) tarafından
Amin cnm uykusuzluktan bayilacak hale geliom artk
(84 puan) tarafından
Aynen canm Vala anne olmak kolay değil baya zor vala:))

İlgili sorular

3 cevap 153 göst.
7, Şubat, 2019 hilall (11 puan) tarafından soruldu
4 cevap 93 göst.
17, Ocak, 2019 Sefanın annesi (84 puan) tarafından soruldu

56,052 soru

1,564,843 cevap

5,037 kullanıcı

Kategoriler

...