543 göst.
(312 puan) tarafından

Arkadaslar sizinle hikayemi paylasmak istoyorum ben 25 yasindaym 16 yasinda geldim turkiyeye annem burdaydi zaten aylede uc kisiyiz annem kardesm ve ben kardesm evli ha bu arada ben yabanci ulke vatandasiyim esimle 2013te tanistik sosyal medyadan boyle aarkadasca ilerledik tabi o benden hoslanyodu ama ben arkadas ooldugum biriyle sevgili es olamam diye dusunyodum durum boyle devam etti 2017 haziran ayinda bulustuk tanistik ve agustosta annemle tanistirdim eylulde annesiyle geldi soz ttaktilar ben ankarada oturyprum annemle esim ssivasta kina gecesiydi nisandi nisandi dugundu derken  2018 mayista eevlendik cok sukur mmutluyum esim ve aylesi cok iyiler suanda ilk bebisime hamileyim 29+1haftalik evlilike okadarda kotu bi bisi deglmis tabiki dogru insani secerseniz hayatiniz guzellesir sizin hikayeniz nasldi 

Reklam


12 Cevaplar

0 oy
(102 puan) tarafından

Canim keske bu postu diger sayfada açsaydın daha iyi olurdu kapanir bu birazdan 

(312 puan) tarafından
Hangi sayfaki
(7,579 puan) tarafından
Yok yok dogru sayfa sen karistirdin:))
(312 puan) tarafından
Sizde benm gibi her iki sayfasinda uyemisiniz :)
(102 puan) tarafından
Aynen ya bi ona bi buna derken karıştırmışım:))))
Reklam


0 oy
(355 puan) tarafından

Biz de eşime  2015te facebookta bi kitap grubunda tanıştık ben istanbul o afyonda oturuyodu. haziran 2017de buluştuk evlenmek istediğimizi ailelere söyledik annem ben kızımı afyona göndermem dedi eşimde ben gelirim o zaman dedi ağustosta istanbula yerleşti ekim sonu nişan aralık başı düğün yaptık şimdi 28 haftalık hamileyim kızımızı bekliyoruz :) çok şükür eşim melek gibidir bana da aileme de çok anlayışlıdır. Eşimin ailesi de çok iyidir sağolsunlar :) aşkın nerde ne zaman karşına çıkacağı hiç belli olmuyo :) 

(312 puan) tarafından
Aynen kismet demekki zaten anne karnindayken kaderin kimle evlencegin nerye gelin gidecegin belli olurmus aha beni kim demis yabanci ulkeden gelir burda okumak icn aniden evlenir hic evlilik hayali yokkken bizde oglusumuzu bekliyoruz bakalm allah anali babali buyutsun canm hikayeniz cok guzel
(355 puan) tarafından
Amin :) sizinkini de Allah analı babalı büyütsün yuvasınızdan huzur mutluluk hiç eksik olmasın :)
(312 puan) tarafından
Amin canm cumlesinin insalah
(409 puan) tarafından
Bizde facebookta taniştik :)) 3 ay sevgili olduk 1 sene nisanlilik gecirdik..10 senemiz bitti hayırlısıyla..8 yasinda bi kizimiz var simdide ikiz kizlarimiz olucak insallah..allah herkesin evine huzur mutluluk versin
(312 puan) tarafından
Aa cok guzel uc kiz annesi olmak allah mutlulugunuzu artirsin canm masallah bu arada
(409 puan) tarafından
Amin hepimizin insallah canim
+1 oy
(241 puan) tarafından

Zaten evlilik kişiye ve şartlara göre değişen bseydir canım.

Eğer evlendigin insan iyi biri vicdanlı Allahtan korkan biriyse bu merhameti evlilige ve sana da yansıtır.

Ha yok bunun tam tersiyse o hayat zulüm zindan olur.

Bir vaazda duymuştum kızını Allahtan korkan bir kimseye ver demiş Allah dostu bir adama. Eger gecinirlerse hayatları güzel olur yok gecinemezlerse Allahtan korktuğu için kızına zulüm etmez demiş.

Mubarekler ne güzel söylemiş..

(312 puan) tarafından
Aynen canm ha bide tek ese bagli degl bu durum tabiki biz kadinlarada bagli bazen biri yukselince biri alcalcak biri konusursa digeri susmali biri sinirlenirse digeri altan almali evlilik boyle surer eskiler hep derdi bize o kocandir senden bi tik yukarda olcak onun dedigini yap izn vermedigi seye asla israr etme diye
(241 puan) tarafından
Heh ışte aynen öyle :)Bir taraf atesken diğer taraf su olsun ki yangın büyümesin :) Ama ışte bu olgunluga yetismis kisiler bulmak zor buluncada kiymet bilmek lazım. Mevla evliliği kimine ikram ederim kimine imtihan ederim buyurmuş bize ikram edenlerinden olmak nasip olsun insaallah :)
(312 puan) tarafından
Aynen ya bazen bende bile olyo ilk hamileligm bide hmen parlarm ben ona bagirir cagirir sesimi yukseltirim oda tm askim sensin yavrum ben bos konustum der susar ben sakinlesince gidip gonlunu alyorum ozur diliyom oda sagolsun hamilelikten gelen bisi diye susuyo tabi cocuk dogunca hepsini toplu bi sekilde cikarmazsa bare :)
(241 puan) tarafından
Yok yok bsey olmaz insaallah. Rabbim ağız tadi versin :)
(312 puan) tarafından
İns canm amin cumlesine ins
0 oy
(292 puan) tarafından

Biz eşimle lise 1'de aynı sınıftaydık. Arkadaştık o zamanlar tabi. Sonra aynı üniversitenin farklı bölümlerini kazandık. O sırada onun da benim de sevgilimiz vardı. O yeni ayrılmıştı üniversiteye başladığımızda. Ben de başladıktan kısa süre sonra ayrıldım. Bu sürede biz zaten arkadaş olarak vakit geçiriyorduk, sonra sevgili olduk :) 5.5 senelik ilişkimizden sonra evlendik. Şimdi 3.5 yıllık evliyiz ben 36 haftalık hamileyim :)

(312 puan) tarafından
İlk hamileliginmi canm masallah 5bucuk sene nasl beklediniz
(292 puan) tarafından
Evet canım ilk hamileliğim :) Çok erken yaşta evlenmeye karşıydık ikimiz de üstelik öğrenciydik nerede yaşayacaktık? Nasil gecinecektik? Hem bunun askerligi vardi daha :)) Hepsini halledene kadar hayatımızı yaşadık ailelerimiz ilişkimizi zaten biliyorlardı en başından beri :)
(312 puan) tarafından
Aynen en iyisi o zaten kimileri gizli gizli yapyo bende gizli yapamam bastan beri aylem bilyodu allah mutlulugunuzu artirsin
(292 puan) tarafından
Sizin de öyle canım benim :)
0 oy
tarafından

Ben eşimle lise de tanıştm. Arkadaş değildim ama arkadaşı ile sevgiliydim. Ama gözüm onda değildi.  Sadece komik biri gelirdi bana eşim. Meğer uzaktan beni sevdi 9 ay boyunca. Haberim yok. Nyse biz ayrıldık arkadaşıyla. Tabi üzüldüm face vardı ya o zamanlar . Eşime yazdım ki Ahmet bnden ayrıldı niye acaba naptm falan dedim. O da senin gibi kızı kacirdi boşver sen daha iyilerine layıksın flssn dedi. 

Tabi ben ağladım o dinledi. Her neyse zaman geçti baya. Gel gör ki bn eşime aşık oldum. Ama kalbim cikick vallahi billahi. Senden hoşlanıyorm bana çok iyi geldin falan dedim. Baktım onda ayı mesajı atmış bana. Sonra sevgili olduk. 2012 de. Liseyi beraber okuduk. Üniversteyi de beraber okuduk. Hatta son sene eşim bni kaçırdı evli gittik geldik okula  1 buçuk yıllık evliyim. 33+6 haftalık hamileyim. Eşimi çok seviyorum. Zaten kustuk bu ara. Kavga ettik annemdeyim ama.aradi bni gelip alcm seni özledim dedi. 

Onu çok seviyorum. Kavga da etsem bu adam bana iyi geliyor valla yıllardır kedi köpek gibi yeriz birbirimizi ama ayrı duramayiz. Aramizdaki sevgi başka bı şey gibi ne blym. Onun bana verdiği sevgi çok başka geliyor bana. Bnde ona çok başka bakıyorum. Belki de bu yüzden ayrilmadik. 

0 oy
(105 puan) tarafından

bizde esimle 2015 de tanıştık esim bana yanlış msj atmasıyla başladı biraz birbirimize ters davrandık sonra o bnatanışlm dedi bn istemdem bn tanısalm dedim o istemedi sonra 1 gün gece 12 aradı balkona cık bakıyım sana dedi cıkmadım cıkamm dedim 3 kadar bekledi sürekli aradı msj attı derken cıktım 5 dk gördü gödrüm ondan sonra sevgili olduk cok zor zamnlardan gectik ailem istemedi kücügüm diye haklı olarak sürekli birileri geliyodu beni istemeye teyzmgil yengemgil ben istemeyince kuzenime degil bi tanıdıklarına ablamda arastırmıs iyi olmayınca küstüler fln başıma fazla bişy gelmeden esiltmle konuşmş esiltem esimi cagırır tanısırlar faln istenir söz ama abim hic istemediydi önce kücügüm diye 5 ay icindede nişan kına dügün evlendik 2 senedir evliyiz esimle vok sükür mutluyum ama ailesinden hic memnun degilim annesi babası cok iyiler saolsunlar köyde oturuyorlar tüm kışlıklarımı meyvemizi yaz sebzemizi meyvemizi hep göderrler ama ablaları cok cok fena sadece abisi iyi eltimde iyi allah razı olsun  ama ablaları cok fenalar hertürlü seyi beklerim cok üzerime geliyorler eziyorlar faln ama esimle mutluyum 20 yasındayım 2 senelik evliyim 22 haftalık da hamileyim kızımızı bekliyoruz inş

(312 puan) tarafından
Genc yasta evlenmenin avantajlari iste
(105 puan) tarafından
her konuda avantaj tabi canım ama ailesi konusunda o konuda düşünmüyorum yasım büyük olsa ezemezler
(312 puan) tarafından
Ya kucuk evlenmenin avantaji erkenden cocuk sahibi olursun erken den torun sahibi nebilm ben 16 yasinda isdedilerde annem vermedi suan 25 yasindayim ve daha ilk bebegimi kucagima alcam ohoo o buyucekte evlencekte  ben torun sahibi olcamda ölme essegm ölmee
(105 puan) tarafından
o konuda cok avantajlıyım mutluyum biz gecensene ilk evlendigimzde düşğnüyorduk ama problemlerimiz vardı olmadı tedavi ile oldu bebesim demekmi nasip simdiyeymiş
0 oy
(1,716 puan) tarafından

Biz eşimle 2014 de facebookta tanıştık o istanbul ben çorum 4 yıl boyunca gitti geldi bnim ailem çok sorun çıkardı baş edemeyeceğimiz kadar çok sorun istanbul uzak olduğu için hiç isyemediler 2 yıl sevgili olduk bi yıl sözlü bi yıl nişanlı kaldık. Evlendik.. 20 haftalıpız oğlumuzu bekliyoruz. Çok mutluyum gercekten hayat doğru insanı seçtiğinde güzelleşiyor iyiki eşimi seçmişim. 

0 oy
(53 puan) tarafından
Universite icin başka bi sehire gittim orda duramadim geciş yapmak istedim yasadigim ilin ilcesine gectim orda ilk tanistigim insan şu an esim :) oda o siralar ameliyat oluyo siniftan birine soruyo sinifta ne var ne yok diye oda sinifa yeni bi kiz geldi gecis yapmis diyo guzel mi diyo guzel ama mehmet ayarlacakmis diyo esimde elini ayagini ceksin o benim diyo oylede oldu bi sene arkadaş gezdik ama herkes sevgiliyiz sanıyodu bizde sevgili olalim dedik olduk :) iki senenin sonunda askerlige gidecem aradan ciksin seni almam lazim dedi gitti geldi bekledim cok kavga ederdik kedi kopek gibi halada ediyoruz simdide küsüz konusmuyoruz ben annemdeyim eve gelcem saniyo gitmiycem 4yildir bi orta yolu bulamadik ama hicte vazgecmedik 4ay olcak evleneli dunyaya bidaha gelsem yine onunla evlenirim cok şansli biri oldugumu hissettiriyo yagmur yagarken elime gelmesin diye gozumun altindan bakiyorum napacagini şaşırıyo ustume cok dusuyo koruyo yorucu calısıyo hic sesini cikarmiyo yorgunda olsa benim gülmem icin elinden geleni yapiyo bide cebindeki yüzü var bazen tuhaflasıyo taniyamiyorum annesi söz konusu olunca annesine bisey dedigimde gözü hic bisey gormuyo benim bebegimizin bile anlamı kalmiyo onuda zamanla kendime gore degistircem ki mecbur degisecek ailesi biziz artık annesi diye her soyledigi yaptigi dogru olamaz bunuda aşarsak sıkıntımız yok cok sükür Allah onu bizim başımızdan eksik etmesin canına can katsın bi ömür ona ihtiyacımız var sevgisine kokusuna minicik adam bizim herseyimiz küs olsakta onu seviyoruz cok ozledik gelin hadi dese artık :(
0 oy
tarafından

Benim eşim çoook uzaktan akrabamız. Ben üniversite 4.sınıfta iken kayınvalidem bi düğünde beni görmüş ve oğluna söylemiş. Benim aileme de söylediler ama henüz öğrenci olduğum için reddettik. Gel zaman git zaman okul bitti mesleğin 2.yılında abim evlendi. Onun düğünü sonrası tekrar söylediler. Bu sefer ben istemedim aynı sıralarda abimin düğün masrafları ve babamların ev alma işi çıktı. Evlenmeyi düşünmüyorum aileme yardım edicem dedim. Sonra duydum ki başkası ile nişanlanmış. Ailede ortak tanıdık olunca duyuluyor. Aradan 1 yıl geçti. Duydum ki nişan atmış. Üzülmüştüm onun adına. 1 yıl daha geçti ben hala aileme yardım etme kafasındayım meslekte 4.yılım. Annem artık evlen diyip duruyor. Tamam dedim artık değerlendiricem karşıma biri çıkarsa. Kim çıktı dersiniz :) akrabalar aracılığıyla tekrar söylediler. Ben çok farklı hissettim o an. Aradan 4 5 yıl geçti nişanlandı, nişan attı. Dedim belki de kaderimiz bir olduğu için böyle oldu bi görüşeyim. Geldiler oturduk konuştuk. Benim içime doğdu çok sıcak hissettim kendimi ona karşı. Bi sürece girdik. 2 yılımız dolmak üzere 30 haftalık hamileyim. Çok şükür diyorum evliliğime. Eşim hep der ben o nişan sürecine çok farklı girdim çok farklı çıktım. Belki de Allah o süreçte bizi birbirimize hazırladı diyoruz.

İşte böyle :) 

0 oy
(3,255 puan) tarafından

Hayatimda yaptigim en doğru karar evlenmek oldu.Baba evinde cok rahattim.okudum meslek sahibi oldum şükür. Evlilik bana tersti zamaninda cok gördüm arkadasim evlendi ayrıldı  ablam evlendi ayrildi hep korktum ya olmazsa yurumezse biterse diye.esim ile tanisma hikayemde roman gibi.ben ilk once kayinvalidemi taniyanlardanim: ) lise 1 de ogretmenimdi ve en sevdigim ogretmendi.3 yil okuttu beni.ama bagimi hic koparmadım. Universiteyi kazandım her firsatta gördüm hocamı. Ama oğlu ile evlenecegimizi nereden bilirdim ki.aradan yillar gecti universiteyi bitirdim.yakin bir arkadasimin istemesi oldu gittim eşim de yakın arkadaşımın eşinin arkadaşı o aksam kakara kikiri felan derken 3 ay sonra arkadasim evlendi eşim cok ulasmaya çalıştı o 3 aylik surecte ama ben hic istememiştim boyle ne bileyim özgürüm ya düşünmüyordum .kizin düğünü oldu dansa kaldırdı beni ilk kokusuna aşık oldum nefes almak buymuş meğerse dedim:)) o gun numarami istedi verdim agustos ayıydı. Bir kac kez tlf da konuştuk sonra buluştuk derken 3 ay sonra 24 kasim ogretmenler gününde annem de öğretmen bugun öğretmenler günü annem ile tanıştırmak istiyorum yemek yiyelim mi dedi olur dedim.birde ne goreyim Ayşe öğretmenim annesi cikmasin mi;) şok olmuştuk eşim de tabiki şok oldu.kayinvalidem o kadar sever ki beni mutluluktan ağlamıştı resmen.hatta o gun bu kizi asla kaçırmam hemen isteyelim bile demişti. 6 ay sonra da söz nişan düğün hepsi 15 gun ara ile oldu .8 senelik evliyim.bir oglumuz var 5 bucuk yaşında şimdi 2.ye 35 haftalik hamileyim.bin şükür 1 kere pişman olmadim.Dunya nin en nazik insanıdır eşim.

0 oy
tarafından

Bende esimle 2015 haziran da tanıştım faceden 2018 mayısta evkebeuk bebde 28 haftalik hamileuim cok şükür mutluyum 

(312 puan) tarafından
Hikayeniz cok kisaymis :) allah mutlulugunuzu artirsin ins
0 oy
(1,586 puan) tarafından

Benim arkadasim biriyle sevgili oldu sevgilisinin yakin arkadasi esimdi. Bi gece bana dediler biz bulustuk falan senide alalim bende o siralar hayatimda kimseyi istemiyodum. Bna sakin ayarlamaya getirmeyin dedim onlarda yok asla falan dediler neyse geldiler oyle tanistik esim bna asik oldu 5 ay pesimden kostu falan ben istemiyodum. Sonra tanistiran arkadaslarimizin dugununde ben ondan etkilendim dugunden sonra arkadadmda kalmya gttigimde eniste ozayida cagirsana falan dedim geldi basladik oyle konusmaya sonra sevgili olduk 1 sene sonra sozlendik 1 senw sonra dugun 2 sene olcak evliyiz iyikim o benim merhametli vicdanli canim esim cok sadigiz iliskimize onu o kadar cok sevyrum ki kelimelerim yetmez. Dunyadaki cennetim  ♡♡♡♡♡ once Allahim sonra esim ve ailem. 

Reklam

İlgili sorular

5 cevap 500 göst.
14, Ocak, 14 Fatmammmm56 (114 puan) tarafından soruldu
16 cevap 629 göst.
8 cevap 480 göst.
3, Şubat, 3 Ümran.şen (1,716 puan) tarafından soruldu
7 cevap 219 göst.
4, Eylül, 2018 aslııı (595 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,212 soru

339,509 cevap

603,188 yorum

3,728 kullanıcı

Kategoriler

...