Eşimle beraber karar verdik
1 isim ben 1 isim eşim koydu
Ben internetten isim sayiyordum esimde öykü güzel dedi benim de hoşuma gitti zaten çok kararsizdim ikna etti beni öyle karar verdik
Ben nisa dedim Eşim de nur dedi Nisanur oldu
1,512,676 soru
24,672,202 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın