160 göst.
(179 puan) tarafından
Halla hic bisey yok benimle ayni olan arkadaşlar çoktan doğurdu ben halla bekliyorum inatçı oğlumu 

11 Cevaplar

+1 oy
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Allah bi awazda kurtarsn canim
(179 puan) tarafından
Amin inşallah hepimizi
+1 oy
(292 puan) tarafından
Allah sağlıkla kucagina almak nasip etsin inşallah. 40 haftayi geçenlerde oluyor cok az kalmis sabret annesi gelecek insallah sağlıkla:)
0 oy
tarafından
39+1 ne kuzummm 40 oldukk 40 gelmioo cocukkk inat etti :)))
(179 puan) tarafından
Ben de diyorum sadece benimki inat ama benimgibi olan cok varmış
0 oy
(1,780 puan) tarafından

Senin erken daha ben 40+1 de yavruma kavustum<3:D

(179 puan) tarafından
40 haftaya kadar saberdicez ozaman
0 oy
(10 puan) tarafından
Bizde 39+1 olduk gelmiyor kızım. Dün biraz fazla sancı oldu ama yıne gectı.ben nasıl doğurcam hiç doğmucak gibi geliyor bu gidişle :((
(179 puan) tarafından
Valla bana da öyle geliyo sanki hic dogmayacak
(10 puan) tarafından
Bana da oyle geliyordu kontrol diye geldim dun yatıs verdiler ertesi gun aksam aldım kızımı kucağıma şükür darısı sizlere olsun insallah
0 oy
(63 puan) tarafından
Bende seninle aynıyım benim paşamında  rahatı keyfi yerinde bakalım daha ne kadar bekliycek
(179 puan) tarafından
Sabırsızlanıyor insan
0 oy
(924 puan) tarafından
Canım merak etme bi kaç güne gelir bende 39+6 doğum yaptım 
(179 puan) tarafından
İnşallah inşallah
0 oy
tarafından
Gelir canım merak etme bi bakmışın gelmiş 
(179 puan) tarafından
İnşallah yaa sabırsızlanıyorum
0 oy
tarafından
40. hafta sonu doğurddum daha dur be :D
(179 puan) tarafından
Ozaman benim biraz daha beklemem lazim
0 oy
(2,499 puan) tarafından
Nişanın geldi mi canim
(179 puan) tarafından
Yok hic ağrı falan da yok
0 oy
(4,049 puan) tarafından
Gelecek annesi az kalmış merak etme az daha sabır kuzum 
(179 puan) tarafından
Gelsin artik
(4,049 puan) tarafından
Hayırlısı olsun sağlıklı olsun hepimizin inşallah canım benim
(179 puan) tarafından
Amin inşallah

İlgili sorular

2 cevap 57 göst.
17, Ağustos, 2019 Kznnannesi (18 puan) tarafından soruldu
10 cevap 82 göst.
4, Temmuz, 2019 Marma20 (23 puan) tarafından soruldu
3 cevap 72 göst.
27, Kasım, 2019 Zeynooooo (68 puan) tarafından soruldu
5 cevap 89 göst.
15, Ekim, 2019 Rabia___ (32 puan) tarafından soruldu
8 cevap 154 göst.
17, Ağustos, 2019 Sseeddaa (25 puan) tarafından soruldu
2 cevap 283 göst.
25, Kasım, 2018 Yasemene (96 puan) tarafından soruldu

50,075 soru

499,121 cevap

876,989 yorum

4,711 kullanıcı

Kategoriler

...