613 göst.
(248 puan) tarafından

Askeri personel esim haftabir iki gun kalip geri gidiyor izinleri oyle ve cuma aksami geldi dün yani. Hic konusmadik sessizce yemek yedik birbirimize bakmadan sonra esim bir hafta once namaza baslamisti ama şunu belirteyim daha oncede baslayip biraktigi olmuştu. Ama bu kez iyice ilerletmis masallah kuran okudu tesbih cekti gece namazi bile kıldı.  Sonra ben sessizlikten skldm yatma vakti gelince mesaj attim benden skldysan gidim arkadasim da kalayım diye. Biliyorum gitme dicegini. Artik bi yerden konussun istedim. O da ben seni allah icin cok seviyorum neden sklcm falan dedi baya bi dini konudan girdi bir suru sey yazdı. Sonra geldi yanima oturdu baktik birbirimize sarildik. Sonra dediki sen merhametli bir kizsin benden daha iyisin beni anlaycgni blyorum. Biliyorum cok sey yasadin ama gecmisi unutamazsak onumuze bakamayiz baskalari kötüyse sen iyi ol iyi olki o kisi yaptgndan utansin dedi. Yani aileme iyi ol istersen yapmacik ol ama bi sekilde konus zoruma gidiyo artik demek istedi. Ben hic cevap vermeden dinledim baya boyle seyler anlatti senin ailene bise olsa ilk ben kosarim dedi. Bende kinci degilim ama zamaninda annesi babasi bizi ayirmak istedgi icin bilerek ve isteyerek. Bende unutamiyorum napim. Birde ben cok sinirlenince kendide cildirip iki tokat atyo bunu iki kez yapti 2 yillik evliyiz. Unutlmyor iste. Uzun oldu kusura bakmayin. Sizce esimin davranisi nasil . Ne yapmam gerekir iyi olurmuyuz ben ailesine yapmacik olsam hic beceremem ama allah icin olmaya calscm. Sizin fikriniz ne kizlar ?

Reklam


9 Cevaplar

+3 oy
(174 puan) tarafından

Olan olmuş geçen geçmiş herkesin ettiği kendine. Ne yaparsan Allah rızası için ve eşinin sevgisini kazanmak yuvanı huzurlu mutlu tutmak için yap. Ben hep derim Allah biliyor görüyor ya gerisi önemli değil. Haksızlığa uğrasan da karşılıksız fedakarlıklar yapsN da hepsni Allah biliyor. Bir insan olarak üstüne düşen vazifeni yap ve gerisini Allaha bırak. 

(248 puan) tarafından
Bundan sonrasini rabbime biraktim beddua etmiyorum etmemde asla ama allaha havale ediyorum ve hakkimi helal etmiyorum o kadar cok sey yaptilar ki . Tabiki benden kotuleri var allah cumlemizin yardmcisi olsun insallah
(174 puan) tarafından
Amin inşaAllah ama hakkını hrlal etmemek sana yük olur yükden külfetten başka bişey yapmaz ve duygularının düşüncelerinin değişmesine izin vermez. Hakkını helal eder ve sadece Allaha havale edersen öyle rahat edersin ki kuş gibi olursun. Sen helal etsen de etmesen de Allahın en ufak haksızlığı bildiği gördüğü ve esgeçmeyeceği gerçektir, vereceği cevap yeterlidir böyle düşün bence rahat et yüklerinden kurtul huzura eriş ;) ben öyle yaptım en ufak derdim yok çok şükür. Eğer helal etmeseydim gamdan kederden kurtulamazdım boynumdaki o yükle yaşamaya mecbur bırakırdım kendimi ama ahiret var hesap var dedim kim ne yaparsa kendine dedim Allahım sen biliyosun gereken en güzel cevabı ve karşılığı sen verirsin dedim ve bu yükten kendimi azad ettim helal ettim gitti.
+1 oy
(1,783 puan) tarafından
Ailesi bu kadar kötü ise size çektiriyorsa bunu da eşiniz görüyorsa konuş demesi yanlış. Ha konuş ama soğuk konuş hatalarını anlasınlar demesi doğru. O dayakta çok yanlış bi kere yoksa onun dışında herşey iyi olmuş biz kadınlar ilk onlardan adım bekliyoruz keşke ilk adımı da o atsaymış biz dayanamayız küs kalmaya haklı olsakta ama onlar kalıyor işte. RABBİM YUVANA DİRLİK DÜZEN VERSİN İNŞALLAH BUNDAN SONRA MUTLU HUZURLU OLURSUN EŞİNDE SENİ ÇOK İYİ ANLAR İNŞALLAH...
(248 puan) tarafından
Cektiriyor derken alttan alttan laf sokup yaptiklari seyide yo oyle bisey yapmadk diyip basit gormeleri. Ornek verim dugunumden sonra komsular oturmaya geldi gelirken hediye getirmisler tabak canak bardak v.s kaynanam bana gostermeden aldi rafina dizdi . Esime de bunu soyledim ve inanmadi bana annesini aradi o da evet oglum aldim rafa dizdim amaaannn zaten kullanmiyorum size gelirken getirrim demesi . Ne kadar basit ya bunu sorun etmiyorum tabiki ama her olayin icinden boyle siyrilmalari beni cildirtiyor
+1 oy
tarafından

Bukadar yasanmisliktan sonra boyle guzel konuşması güzel. Ailesi ile can ciger ol demiyor zaten, karsilastinmi hal hatir sor esin ve evliligin iicin emin ol birsey kaybetmezsin, insallah hersey eskisinden guzel olacak

(248 puan) tarafından
Insallah cok sagol cnm emin ol annecim babacm desem arayip sorsam oyle iyi olurlarki iyi derken gerçek anlaminin dışında iyi demek istedim yalakaliktan aliyorlar. Tepene cikiyorlar sonra da başım sksti diyip duygu sömürüsü yapip para istyolar su an tek korkum esim bir yildan sonra meslegi birakip tazminat alck onunla bir ev alcz insallah buna comak sokmazlar cunku menfaatci insanlar bunlar
tarafından
Insallah canim, eşin  tazminat alacağınızı soylemezse birsey olmaz
(248 puan) tarafından
Canim babasi ***** degilki illaki biliyor alacagini cin gbi babasi para islerine gelince sen merak etme
+1 oy
tarafından

Ben olsam yuvam için çabalardım. Bi düşünün bu yaşa geldik kimleri kimleri hiç sevmememize rağmen, katlanamamıza rağmen idare etmedik  aynı ortamda bulunmadık? Size çok sev, çok bağlan demiyor. Prosedür biraz da sizden istediği. Kesinlikle bana böyle gelse eşim asla aklıma 2.bi olasılık gelmezdi. Kendimi zorlar ne yapar eder gider gelirdim. Çok şükür evin ayrı barkın ayrı. Bence oturun düşünün teraziye koyun. Tüm yaşanmışlıklara rağmen boşanmak mı, yoksa sevmediğin bikaç insana göstermelik de olsa katlanmak mı. Benim gözümde kıyaslanamaz bile. Tokat olayı bilmiyorum nasıl halledilir orası kötü. Sen de şart koşabilirsin ailene senin hatrın için artık daha iyi olacağım ama sen de ne kadar sinirlenirsen sinirlen bana el kaldıramazsın diye. Adam olana çok bile. Yapmacık olamam demişsin ama yuvası için neleri göze alan var tek sorun samimiyetsizlik ve yapmacıklık olsun bence. Sorsan burda kaç kişi içinden gelmeye gelmeye eşinin ailesine iyi davranıyor bence aldığın cevaba şaşarsın. Bundan sonra iyi olsun inşallah aklını bi topla sakinleş şuan düzelebilecek en kolay noktadasınız bana kalırsa 

(248 puan) tarafından
Insallah canım bu tokat olayi zaten ailesi yuzunden cikmisti sanirim yapmacik olursam duzelck. Bende cok sinirli bir insanim ve gecen yil pskiyatri ilaclari kullandim esimden dolayi yine bir noktada bunlar beni cildirtir diye korkuyorum acikcasi. Ama gecen yil bosanmadan döndük biz o zaman hep aglamistim keske ailesine iyi davransaydim da boyle olmasaydi diye neblm iste suan yine ayni hataya dusmek istemiyorum sevdigim icin. Insallah beni cildirtmazlar yine
tarafından
Sağlık söz konusu ise tabi haklısınız tereddütlerinizde hele ki bir anne bu şekilde psikolojik sorunlar yaşamamalı. Biraz da gamsız olmakta fayda var. Dünya yansa umrunda olmayacak insanlar tanıyorum. O kadar mutlular ki. Hassas insanlar böyle takıyor kafaya maalesef. Bismillah diyip yeni sayfalar açın Allah gönlünüze göre versin
+1 oy
(1,043 puan) tarafından

Canim eskiyi bos ver benim kayin babam beni dovdu iki tokat atti kaynanam bana oruspu ***** vb baya küfür etti ben evden çıkıp gittim annemlere arkamdan baya laf ettiler eşime boşa gitsin defile resimde neden karım ne yapmışta bosim demiş KAYIN babam babam gile geldi benim yüzüme bakarak ben seni istemiyorum oglumlada boşaltacam dedi bende eşim i aradım eğer kiraya çıkarsan varım çıkmasan yokum dedim eşim eşyalarımızı topladı kiraya çıktık 1 sene konuşmadım eşim  e onlar senin ailen git for otur ama ben gelmem dedim gidip geliyordu  esim 1 sene sonra kayin babam iş kazası geçirdi eşim çok üzgündü ben kalk gidelim dedim barıştık sonra evlerinin alt katını yaptilar taşındık 24 günlük oğlum var şimdi 7 aydır alt li üstlü oturuyoruz tabi unutmadım yaptıklarını  diğer tarafta hesaplanacak yaptıkları ama huzurum için susuyorum şimdi bana kurban oluyorlar el üstünde tutuyorlar ilk torunları bende tek gelinleriyim  YANI KIAACASI BOŞ VER CNM HUZURUN ICIN UNUT GITSIN BIR LAF VAR NEKADAR KARISTIRIRSAN OKADAR KOKAR UNUTMA YAPTIKLARINI AMA ESIN IÇIN UNUT BIR KOSEDE KALSIN

(248 puan) tarafından
Helal olsun sana ne diyimki canim ben oyle onlardan dayak yesem asla affedemezdim galiba. Esime de ayri ev tut desem empati kuruyorum şuan tutardi belki ama ilerde aileme gidelim dye illa baski yapardi diye dusunuyorum cunku gecen sene ben bosnma davasi actim geldi agladi yalvardi onlarla seni muhattap etmicem dedi smdi de ben onlarla konusmuyorum diye zoruna gidiyo . Allah bilsin diyorum bende insallah bu imtihanimi bende kazanirim
(1,043 puan) tarafından
Canım bırakacaksın ne halleri varsa görsün diyeceksin eşin için mutluluğun için susacaksın gerisini boş vereceksin ne halleri varsa görsünler sen eşinle mutlu ol yeter Gerisini boş ver eşinle huzurlu bozulmaması için onuş ama eskisi gibi olma bir düşün Eşim senin ailen ile konuşmuyor senin ailen evine gitmiyor ne kadar zoruna gider ondan dolayı konuşmamızın bence
0 oy
(106 puan) tarafından

Cnm esin için konuşmalısın huzurun için ama sevmiyorsan mesafeli davran fazla samimi olma  esinle akşamları git otur konuş bende eşinin ailesiyle fazla samimi değilim konuşuyorum ama samimi olmak istemiuorum

0 oy
(1,807 puan) tarafından

aileler yuzunden esin arana mesafe sokma neden evden gidiyosun esin hakli iyiymis gibi davran sen boyle yaptıkça esinle sen kotu olursun ama iyi davranirsan sama da iyi davranir mutlu  olursun senin ailene kotu davransa sende ses edersin mutlaja gecmis unut esine evine saril 

0 oy
tarafından

Sen geçmişi unut canım. Eşinle yeni sayfa aç geçmişi hiç yaşamamış gibi olun. Onların ayıbı onlar utansın. 

Siz kendi mutluluğunuzu düşünün derim. Biraz zor ama başka çaren yok ki. Kocani seviyorsan yanında ol

0 oy
(570 puan) tarafından
Bu devirde evlenmekten boşanmakta çok zor. Eşin olumlu yapıcı Bi adım atmış. Tekrar deneyin. Ailesiyle aynı evde değilseniz arada bir görürsün zaten. Mecbur kalmadığı sürece konuşma  Bişey sorarlar sa cevap ver geç. Bende eşimin ailesiyle sorunlar yaşadım. Şimdi böyle yapıyorum. 

İlgili sorular

16 cevap 846 göst.
9, Aralık, 2018 ikranur'un annesi:) (248 puan) tarafından soruldu
10 cevap 653 göst.
12, Ocak, 12 Öykü naz (310 puan) tarafından soruldu
6 cevap 230 göst.
10, Eylül, 10 Canannnn.1 (290 puan) tarafından soruldu
17 cevap 1,551 göst.
2 cevap 222 göst.
4, Temmuz, 4 Brcu Brcu (1,405 puan) tarafından soruldu
6 cevap 162 göst.
28, Mayıs, 28 Bebegimizzz (4 puan) tarafından soruldu

31,232 soru

302,363 cevap

540,298 yorum

3,434 kullanıcı

Kategoriler

...