184 göst.
(641 puan) tarafından
bebeğime zarar vermesin İnşallah lütfen dua eder misiniz yada dua okur musunuz gönlünüzden ne geçersedua edin lütfen şimdiden Allah razı olsun hepinizden Rabbim evlatlarımızı sağlıklı hayirli Allah a layık bir kul Peygamber Efendimiz(s.a.v.) e layık bir ümmet eylesin  ylesi İnşallah

4 Cevaplar

0 oy
(60 puan) tarafından

Allah yardımcınız olsum canım. Dua edicem senin için. Amniyotik bant ne oluyor bu arada

(641 puan) tarafından
Kesenin içerisinde bir doku kese büyürken deforme olduğu için oluyormus
0 oy
tarafından

Gecmis olsun canim Rabbim yavrunu korusun insallah br zarar vermez 

0 oy
(2,473 puan) tarafından

Bazen ne yaparsak ne kadar dr a gidersek gidelim bazi sebepler çıkabiliyor. Allah a sığın  duam seninle rabbim hangi eli boş cevirirki.

0 oy
(151 puan) tarafından
Bende bunun icin doktora gidicem siz gittiniz mi peritologa
(641 puan) tarafından
Hayır kendi doktorum takip ediyor bebeğin üst tarafında yemiş şimdilik tehlikeli değil dedi İnşallah bir an önce kaybolur aklıma getirmeye çalışıyorum olumsuz etkilenmesin bebek diye yokmuş gibi davranıyorum Allah a emanet yavrularimiz
(151 puan) tarafından
Bende de var ama doktorum perinatolog görsün genede biz işimizi garantiye alalm dedi yarn gidicem sende bı görün Allah'a emanet bebeklerimiz bizim elimizden hiç bişey gelmiyor Rabbime emanet ettim kafama takmamaya calsyrm
(641 puan) tarafından
Devlete mi gidiyorsun canım özele mi birde o bölüme nasıl randevu alınıyor ben 19hafyalik oldum 2hafta sonra ayrıntılı ultrason a gireceğim zaten
(151 puan) tarafından
Normalde hep özele gidiyorum ama perinatoloji bölümüne gitmek için devletten kadın doğuma randevu aldm o benim işlemimi yapcakmş o yönlendirmeden perinatoloji ye randevu verilmiyor 16 haftadaym bende

İlgili sorular

4 cevap 144 göst.
28, Ağustos, 28 Ahatice (6 puan) tarafından soruldu
2 cevap 307 göst.
28, Ağustos, 28 derya♥️mete♥️ilyas (2,005 puan) tarafından soruldu
8 cevap 243 göst.
19, Ağustos, 19 Hilal (^_^) (1,083 puan) tarafından soruldu
2 cevap 82 göst.
15, Ağustos, 15 Gözde62 (12 puan) tarafından soruldu
14 cevap 325 göst.
29, Temmuz, 29 hatice (3,637 puan) tarafından soruldu
9 cevap 217 göst.
25, Temmuz, 25 Kedimekimm (265 puan) tarafından soruldu

27,898 soru

259,795 cevap

468,509 yorum

3,116 kullanıcı

Kategoriler

...