217 göst.
(4 puan) tarafından

Çanta öneriniz varmı instagramdan bakınıyorum da sayfaların çoğunda tükenmiş 

9 Cevaplar

0 oy
(2,529 puan) tarafından

Uygulamada  bazen reklam çıkıyor orda bebek çantaları filan vardı  günlük kullanıma da uygun onlara bakmıştım hoşuma gitti :) ondan aliciiim  :)

0 oy
(215 puan) tarafından

Ben de sırt çantası şeklinde istiyorum ama çok pahalı internette baktım 120 150 uygun bulsam alacam ama hiç uygun bulamıyorum 

(107 puan) tarafından
O bahsetiginiz canta aliexpreste 57 tl  kizlar ben siparis verdim gelmesini bekliyorum sirt cantali bolumleri var biberon yeri var cok hos
(215 puan) tarafından
Hadi ya ne yazınca çıkıyor canım
(107 puan) tarafından
Anne bebek cantasi yaz cikar canim bak arsstir en uygunu 57 civarinda ama gelmesi uzun suruyo biraz alanlarin yorumlarida iyidi bende begendim
(215 puan) tarafından
Bulamadım canım hatta aliexpres sayfasını indirdm aradım bulamadım
(107 puan) tarafından
Tam olarak anne bebek çantalari yaz canim harflerine dikkat et ilk cikan zaten gorursun fiyat araligida 57.46 103.48 yaziyo ona bak buldugunda yani renk secegine baktiginda ustlerine tikla fiyatlarina bak oyle sipris ver cunku bazilari 80 103 degisiyo ama benim aldigim 57 tl su yesili sade rengini aldim
(107 puan) tarafından
Uygulamasindan baksan daha iyi olur
0 oy
(830 puan) tarafından

Yektabebe var instagramda 125 tl sırt çantası ben ondan alıcam cnm 

0 oy
(2,189 puan) tarafından

Bebekmarketi diye bi sayfa var çok şık çantası ben baya begendm 100 lira. Bi kac bebek mağazası gezdim uygun guzelleri var 50 60 70 civari. Ama gozum 100 liralikta kaldi .d

0 oy
(265 puan) tarafından

E bebekten almıştım ben sırt çantası çok pahalı şeyler almanıza gerek yok uygun güzel bir tane kullanışlı çanta alın zaten bi dışarı çıkarken kullanıyorsunuz. 90tl ye falan almıştım geçen sene biraz da indirimleri takip edin uygun fiyata alırsınız. 

0 oy
(722 puan) tarafından

Bende şam mi almasam mi kararsız kaldım 2 yaşında kızım var 2 ay sonra da doğum yapicam

0 oy
(643 puan) tarafından

Ben büyük çanta kullanıyorum kendim için bebeğimin eşyalarını da ona koyacağım hep büyük çanta sevmişimdir bavul gibi ayriyeten çanta alamya gerek yok bence bis sürü çanta ve sırf çocuk çantası diye çok pahalıya satıyorlar bilemedim 

0 oy
(2,058 puan) tarafından

Thepack marka canim tek kelime ile mukemmel donanimli 150 tl aldım 

0 oy
tarafından

Ebebekde gordum ben ordan alicam

İlgili sorular

12 cevap 546 göst.
4 cevap 396 göst.
2 cevap 164 göst.
31, Ekim, 2018 Yasemene (98 puan) tarafından soruldu
17 cevap 148 göst.
14 cevap 533 göst.
24, Mayıs, 24 Ümran.şen (1,308 puan) tarafından soruldu
1 cevap 138 göst.
15, Nisan, 15 Minnoş bir anne;) (1,254 puan) tarafından soruldu

22,991 soru

207,357 cevap

370,146 yorum

2,785 kullanıcı

Kategoriler

...