191 göst.
(119 puan) tarafından

Ben çorap giymiyorum alışık değilim çok kalinda giyinen biri değilim doğumdan sonra niye çekerim onu anlamadım sürekli böyle söyleyip duruyorlar  nedenini bilen var mı ?

9 Cevaplar

0 oy
(166 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Canım gebelikte vucut enfeksiyona acik oluyor bağışıklık düşüyor eğer usutursen ilacta Alamıyorsun bitki çaylarının bile cogu yasak üstelik geçirilen agir enfeksiyonlar doğumdan sonra bebekte saglik problemi yasiyor bende senin gibiyim atlet bile giyemiyordum çorabı gectim ama bebegim için biraz daha dikkat ediyorum artik 

0 oy
tarafından

Ben giyinmiyorum valla desinler ama sonra bisey olursa pisman olurum o ayri :D ikinciye biraz deneyimli oluurm belki o zaman giyerim)))

0 oy
(3,217 puan) tarafından

Üşütme die söylüyorlardr  havalar soğuk malum ne kadar da ev içi olursa olsun hamilesin  çok çabuk enfeksiyon kapabilirsin  

0 oy
(461 puan) tarafından

Ayyy canım diger tarafta sorunu kapattim ama orda kisitli kusura bakma

Bende hamile iken annem hergun arar. Bide gelir kontrol ederdi gorumceleim filan hep giydinmi. Çorap giy patik giy hırka giy. Terlik giy. Bende aksi gibi hiç sevmem sicakligi bana ateş başardı. 

Doğum yaptım en ufak gripte varya kemiklerjm sızım sızım sizlardi. O zaman anladım. 

Sen en azından biraz elinden geldiğince çok skmayacak şekilde giyinben hafife aldım. Şimdi 2 kere grip oldum doğumdan sonra vallahi doğum yapmış gibi butun kemiklerjm sızım sızım sizliyor. 

Bu kadar ağır olacagini tahmin edemiyodum.birde devamlı usuyorsun doğum öncesi kızlık zamani gibi olmuyor.:)

(119 puan) tarafından
Önemli değil canım bende farkında olmadan karıştırmışim sayfaları, :)

Beni de sürekli ateş basıyo ama anlamıyolar karşıdakiler kendileri üşüyo diye bizi de üşüyo sanıyorlar benimde hiç terlik çorap  atlet kalın kaban  giymek gibi  alışkanlıklarım yok giyemiyorum yaşamadan bilemiycem doğumdan sonra yaşayıp öyle öğrenecez artık ☺️☺️
0 oy
(338 puan) tarafından

Geçen hafta kaynanam bizdeydi nerdeyse onunla aynı kapınlıkta giyinmeme rağmen bana sürekli üstüne bi şey al ayağına patik giy terlik giy deyipdeyip durdu çünkü hamilelikte üşütmeye daha meyilli oluyoruz daha sonradan rahat et diye diyolardır. 

(119 puan) tarafından
Benim kaynanamda eşimin ailesi de sürekli söyleyip söyleyip duruyolardi baktılar dinlemiyorum şimdi söylemez oldularr alıştılar herhalde
(338 puan) tarafından
Dinlemen senin yararına olur onlara gene bi faydası yok
0 oy
(818 puan) tarafından

Canım bi bakıma haklılar ben kızmıyorum öyle diyenlere çünkü loğusalık öyle bişey ki terleyip terleyip soğuyosun hasta olmaya çok açık oluyorsun. Benim belim yanım ayağım açık durduğu anda ağrılarım başlıyor ve çokgazım geliyor. Yani haklılar tecrübeli olanlara veya büyüklerimize kızmayalım gerçekten bi bildikleri var.

0 oy
(818 puan) tarafından

Bir de mesela bebek kundaklama meselesi var onda da kesinlikle haklılar . Bebeğin ellerini kundaklamadığında zırt pırt uyanıyor hem kendi dinlenemiyor hem sen ama kundak yaptığında kesintisiz uyuyor.

0 oy
(217 puan) tarafından

Oda surekli sicak bebek var diye kaynanam ve annemde tlfnda surekli yelek giy corap giy falan diolar bnde cok ates basio bni diye giymiom annem buraya gelincs cok soylenir diye korkumdan gttim giyindim kaynanam bnden korkmuyon annenden korkuyon bn giy dedim giymedin dedi :) bnde dedim valla anne sn soylenmion o omur boyu soylenir bna dedim.lohusa olunca insan cok sicaklanio ama herkesin surekli akil vermesineds sinir olyyo insan

0 oy
(32 puan) tarafından

Hafif yüksek topuklu ev terliği giy canım o zaman üşüşürsen gazın çok olur atarken sikinti yaşarsın diye demişlerdir panduf giy yada 

İlgili sorular

4 cevap 118 göst.
21, Ekim, 2019 Sev (366 puan) tarafından soruldu
1 cevap 84 göst.
6, Ekim, 2019 ❣️DenizAselnAnnesi❣️ (904 puan) tarafından soruldu
2 cevap 181 göst.
6, Eylül, 2019 G❣️A (311 puan) tarafından soruldu
1 cevap 50 göst.
24, Ağustos, 2019 ❤Hanifela ❤ (984 puan) tarafından soruldu
7 cevap 185 göst.
11, Ağustos, 2019 Asena'nın annesi∞ (9,543 puan) tarafından soruldu

82,244 soru

2,176,139 cevap

7,122 kullanıcı

...