191 göst.
(129 puan) tarafından

Çarşamba günü sünnet olcaz ateş filan yan etki yapiyormu biraz bilgi verseniz 

5 Cevaplar

+1 oy
(227 puan) tarafından

Yeğenim 1 yaşını doldueunca sünnet oldu bende yanındaydım çok kısa bi işlem ve gördüğğm kadarıyla hiç bir yanetki yapmadı bir rahatsızlığı falan varsa onu bilmiyorum ama yoksa hiç bi yan etki olmadı inşallah senin bebeğinede hiç bir yan etkisi falan olmax rabbim yarfımcınız olsub

+1 oy
(193 puan) tarafından

Kac aylık oglunuz ??

(129 puan) tarafından
4 aylık oğlum var
(193 puan) tarafından
Bende erken yaptırmayı dusunuyorum sunnet olduktan sonra haber edermisiniz nasıl gecti diye.
+1 oy
(6,430 puan) tarafından

Ablamin oglu 4 aylik gecen hafta oldu ilk gun biraz huzursuz oldu ama ateş olmadi 1 haftada da iyice iyilesti

(129 puan) tarafından
Inş yaa bakalım
0 oy
(66 puan) tarafından

Ben oğlumu 3 aylık sunnet ettirmiştir. Doktor eve gidince hemen bı calpol ver dedi verdim hiç ne ağrı ne sancı ne huysuzluk hiç sıkıntı yyasamamistim elhamdülillah.3. Gün iyileşti zaten 

(129 puan) tarafından
Kremi doktormu yazıyor canm
(66 puan) tarafından
Krem değil ağrı kesici şurup var ya calpol ondan verdi
0 oy
(3,921 puan) tarafından
Oglumu 48 gunlukken ettirdik. Sunetten iki saat sonra agri kesici parol icirdim. Iki cesit krem vardi bir haftada onu surduk sunnet bolgesine. Herhangi bi yan etki olmadi sadece sunnetten 4 saat sonra falan birkaç saat agladi huzursuzdu sanirim uyuşukluğu gecti diye biraz acimis olabilir ama uc gune iyilesti cok sukur
(129 puan) tarafından
Parolu nasıl verdin canm ben calpol versem olurmu hem ağrı kesici hem ateş düşürücü zaten oda
(3,921 puan) tarafından
Olur farketmez bana doktor yazdi evde hicbir ilacim yoktu oda parol şurup yazdi zaten doktor sana napicagini soyler

İlgili sorular

14 cevap 783 göst.
7 cevap 600 göst.
8, Ekim, 2018 yagmur.kdtas (262 puan) tarafından soruldu
9 cevap 304 göst.
15 saat önce SarEsleMom (7,488 puan) tarafından soruldu
63 cevap 1,915 göst.
1 gün önce enes (11 puan) tarafından soruldu
12 cevap 257 göst.
1 gün önce Anneyim2 (12 puan) tarafından soruldu

81,256 soru

2,147,085 cevap

7,070 kullanıcı

...