Vallahi içindekileri yazdın admincim ya
Haklısınız:)
Selmoooooşş
Hele birisi var geçenlerde 2. Olmak için her posta post yukarı çıksın diye istila etmişti puanı nı yükseltmek için. Sanırsın ödül veriliyor 1. Ya da 2. Sıraya girenlere
Beklediğim postu sonunda açtın admin sağol..
1,512,191 soru
24,666,068 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın