1,677 göst.
(1,022 puan) tarafından

Bu öyle birşey ki ne tarifi var ne de anlayabileni...

 Herkez ne yaşadığını bilir.kızlar zor bir evliliğim vardı. 5 yıl boyunca hep dayak yedim esimden cok agresif bir insandı. Çocuğumuz olmuyordu. Tedavilerle hamile kaldım sonra düşük yaptım.  Düşük ten sonra artık hiç olmaz dediler Allahın işi ya yine hamile kaldım ama yine düşük oldu. Hemde ikisi de 4 ayin üstündeydi. Her hareketlerini hissediyordum kojusuyordum yavrularimla. 

Onları kaybetmek o kadar ağır geldi ki bize bir baktık etrafımizda bize destek olan kimse yok ve biz birbirimize tutunduk. Eşim çok değişti çok başka bir insan oldu. Evliliğimiz düzene girdi. Biz tekrar çocuk istiyorduk ama olmuyordu.bu arada geldik 8. Yilimiza <3

İyi bir doktor bulduk gittik görüştük. Bize doğal yolla olmayacağını tüp bebek yapmamız gerektiğini tekrarlayan dusuklerim olduğu için uzun ve zorlu bir süreç beklediğini anlattı.  Hepsine tamam dedik. Ma biraz kilo fazlalığı vardı onu ver istediğin zaman gel dedi. Biz çıktık hastaneden ben sıkı bir diyete başladım eşimde bir taraftan para biriktir meye başladı. 


Ben o azimle 6 kilo verdim 1 ayda. Tabi takvime hiç bakmıyorum. Sonra bir aksam eşim dedi ki adetine kaç gün var biz ne zaman gideceğiz hastaneye. Bi bakiyim dedim actim takvimi 4 gün geçmiş adetim. 1 gün bile sasmazdi...

Sok içinde birbirimize baktık. Dedim ki diyet falan yaptım spor yaptım vücudun dengesi bozuldu bide tedaviye başlayacağız stresten olmuştur dedim. Gecistirdik ama hiç bir şekilde umudumuz yok.


3 gün daha geçti üstünden ama yine olmuyorum. O gün eltimle lazere gidecektik sırf içimde şüphe olmasın lazere gireceğim diye test aldım.  Eve geldim. Kabak gibi 2 tane çizgi bana bakıyor gulumsuyor hayırdır inşallah heyyyy:D

Evet evet hamileydim. Ama ne test bana inaniyordu ne ben teste :P

Eşimi aradım. Eşim özel bir şirkette makam şoförü. Yoğun çalışıyor.  Napiyorsun nerdesin dedim. Başladı bana istanbul trafiğini, gittikleri yerin çok uzak olduğunu gece geç geleceğini karnının aç olduğunu anlatmaya.o kadar bunalmis ki gerçekten güzel birşeye ihtiyacı vardı belliydi.

Hiç tereddüt etmeden lafını böldum.

<3BABA OLUYORSUN<3 dedim.

Sustu. Sustu.sustu...

Yunus dedim..

Ağladı. 

Askm iyi misin dedim..

Harbi mi lan diyebildi :D

Arabanın içinde bağırdı çığlık attı dışarı çıktı etrafına bağırdı.

BEN BABA OLUYORUM.

O kadar mutluydu ki tüm bedenimde hissettim onun mutluluğunu. 

Ertesi gün doktora gittik.

Doktor kaç kilo verdin dedi 6 dedim. Tmm şimdilik yeterli önce kan alalım tedaviyi baslatalim dedi. Bende dedim ki hocam önce muayene olmak istiyorum. Bana dedi ki yumurta rezervin çok güzeldi bakmaya gerek yok direk başlayalım.  Bende bakmaya gerek var dedim zorla geçtim catala :) 

Doktor da büyük bir sessizlik oluştu ;) ona göre bu imkansız di. Ama olmuştu. Aile büyüğü muz vasıtasıyla tanistigimiz için aramızda iyiydi doktorla. Sarıldı bana tebrik ederim dedi. Orda kutladık falan filan neyse bir süre ilaç igne  tahlil serum ne varsa hepsini denedi üstümde :D

Sonra riskli bir gebelik olduğu ve doğuma kadar yatmam gerektiği ortaya çıktı. Çünkü bebeğim 10. Haftaya gelip büyümeye başlayınca vücut bebeği yabancı madde olarak görüyor ve onu atmak istiyor. Yani vücudum hamileliği kabul etmiyor benim.

Yattım.  Sabırla acıyla agriyla yattım. 24 hafta bitmek üzere allahın izniyle. Sadece eşim vardı yanımda.  Kimse olmadı 1 ay kadar annem geldi kaldı ama oda gidecekti  ve gitti.biz yine eşimle kaldık baş başa. 


Bazen bahsederim bilenler bilir bebek gibi baktı bana. Hem iş hem ev hem yemek hem ütü çamaşır bulasik market pazar... bir kadın ve bir erkeğin evlilik hayatında üstüne düşen ne gibi sorumlulukları varsa hepsini tek başına üstlendi. 

Hala da öyle.  Yeterki iyi ol.yeterki kızımıza birsey olmasın derdinde.


Yatmak çok zor gerçekten.  Hele ki ağrı sızı içinde yatmak çok çok zor. İnanın günde tuvalete bile sayılı kalktım.  Sabah basucuma kahvaltı hazırlar giderdi yattigim yerden yerdim. Öğlen kaçar kaçar gelir karnimi doyurur ise gider. Akşam ne kadar erken gelse onu kâr sayar. İşte beni dövüp  sürekli boşanmak istediğini söyleyen kocam şimdilerde daha bir üstüme düşer oldu. 

RABBİM İKİ CİHANDA DA ONDAN RAZI OLSUN. AYAĞINA TAŞ DEYMESİN. KENDİMDEN ÇOK ONUN BU YAVRUMUZU KUCAĞINA ALMASINI İSTİYORUM. Allah evlerimize kucaklarimizi boş birakmasin.


Bende hep heyecanla beklerdim şafak 99 yazacağım günü.  Ama mecburi sezeryan olacağım için ben şafak sayamamistim günüm belli değildi. Bugün öğrendim safagimi :D

Teyzeleri Allah nasip eder o günleri gorursek Zeynep Asya'ma kavuşmama 89 gün kalmış. Şaka gibi demi. Çok az bir zaman. İnşallah hayirla dünyaya gelir yavrum. Çektiğimiz acılara eziyetlere deyen hayırlı bir evladimiz olur inşallah.


Evet buda kısaca benim hikayemdi. Okuyana uzun gelebilir ama yaşayan için bu sadece bir özet inaninki. Nerden esti neden yazdım neden sizi bu kadar bunalttim bilmiyorum ama bu gece de ben yazmak istedim. Umarım sabırla olursunuz duanizi eksik etmeyin. Sizde benim duamdasiniz iyi ki varsınız hakkınızı helal edin...<3

image

74 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Okurken tüylerim diken diken oldu valla rabbim çocuğunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 

Çok zor zamanlar yasamissin blliki ama sabrına hayran kaldım umudunu hiç kaybetmemiş başarılı bir kadın 

Eşine de bravo valla nereden nereye gelmissiniz rabbim daim etsin inşallah 
(1,022 puan) tarafından
Allah razı olsun Hatice. Rabbim herkezin yuvasına huzur versin. Aslında sabır bir yerde bitiyor ve o zamn tevekkül başlıyor. Komşum var 20 yıl sonra evlat sahibi oldu. Tam 20 yıl.  Her isyana dustugumde o kadın geldi aklıma ve isyanı bırakıp tevekkül ettim. Rabbim mucizesini gösterdi hamd olsun.
tarafından
Amin canım inşallah
Dile kolay valla o kdr yil bekleyip meyvesini almak da çok heycanlidir muhakkak .rabbim isteyen herkese versin evlat çok güzel bir şey ya anlatılmaz ki
(1,022 puan) tarafından
Evet cnm gerçekten anlatilmiyor tarifi bile olmuyor. Ama çok şükür mutluluğu da bir başka güzel.  Bazen düşünüyorum şimdi onun hareketleri bizi böyle mutlu ediyorsa birde kucagimiza alıp o mis kokusunu içimize çekmek nasıl bir duygudur. Allah herkeze yasatsin inşallah kimseyi evlat hasretiyle yakmasin Rabbim
tarafından
Amin canım inşallah.  Rabbim yaşatsın herkese
+1 oy
(4,601 puan) tarafından

Hiç bunalmadım seve seve okudummm üzüldüm umutlandım mutlu oldum inşallah sağlıkla al kucağına yavrunu eşinlede başınız hep böyle güzel olsun kötü günler geride kalsın bir daha da gelmesin yavrunuzu ağız tadıyla büyütün <3❤️❤️❤️

(1,022 puan) tarafından
İnşallah senâ inşallah güzel arkadaşım. Sende hayirla yavrunu kucağına al eşine kavus.sizde hep mutlu olun arkadaşım.
(4,601 puan) tarafından
Aminnnn inşallah canım benimmm ❤️❤️
tarafından
Sena deidm bir gireyim buraya güya uyuycktm la :) eşim aradı hastaneye mahkum götürmüş :)
+1 oy
(685 puan) tarafından
Hiç sıkılmadan yavaş yavaş okudum Rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah cnm benim 
(1,022 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım benim inşallah Rabbim hepimize nasip etsin sağ salim
0 oy
(3,914 puan) tarafından

Ne güzel anlatmissin sıkilmadan okudum inanki senin yerinde ben mutlu oldum gözünuz aydin canm insallah saglikli bi şekilde Allahinda izniyle alirsiniz kucaginiza az kalmis canm benm <3

(1,022 puan) tarafından
Allah razı olsun cnm. Konuşmak insana iyi gelir derler ama ben yazarak rahatliyorum. Gurbetteyim kimsem yok. İyiki sizi tanıdım. Aslında tanımıyorum ama rahatliyorum burda ;) iyiki varsınız
0 oy
(6,429 puan) tarafından
Senin adina o kadar mutlu oldum ki.rabbim önce sıkıntı vermiş ve sen eşine evlatlarının kaybına sabır etmişsin. Umudunun kesildiği yerde esin360 derece dönmüş ve Rabbim bir evlat nasip etmiş.ne kadar güzel bir mutluluk .Eşin içinde çok mutlu oldum evliligine 4 elle sarılmış. Allah mutluluğunuzu hic bozmasin yavrunu vakti zamani gelince kucagina alirsin inşallah canım ❤❤❤
(1,022 puan) tarafından
İnşallah aslicigim inşallah hepimiz hayirla alalım yavrularimizi kucagimiza. Allah razı olsun güzel dileklerin için.
(6,429 puan) tarafından
Amin canim amin
0 oy
(2,157 puan) tarafından

Cnm sabırla okudum okuttun  daha dogrusu:)Öyle bi yazmışsın ki roman gibi okudukça okuyasım  geldi. Evet çocuklarının düştüğünü biliyordum  ama şiddet gördüğünü falan bilmiyordum:(Ama işte başka bi posta yazmıştım Her dert dermaniyla gelir sen derde değil ardındaki dermana bak diye bi söz var ya demekki sen yediğin dayaklara yanı derdine degil sonrasında gelen mucizeye yani sizin dermaniniza bak:) bebeğimiz sizin ve evliliğiniz için bi ilaç gibi olmuş cnm. Kaybettiklerin(bebeklerin) bile:))sağlıcakla sağ sağlim kucağına alırsın inşaallah cnm bebegini

(1,022 puan) tarafından
Biliyorum xnm konuşmuştuk seninle hatta testlerin resmini attığın posta yorum yapmıştım ;) inşallah Rabbim gönlüne göre verir. Vermezse de sırtını dayayabilecegin bir evladin var çok şükür.  Rabbim acısını gostermesin insallah
(2,157 puan) tarafından
Amin cnm aminnn evet cnm konusmustuk :) hakkımızda hayırlısı olsun
(1,022 puan) tarafından
Amin inşallah güzel haberini merakla bekliyorum takipteyim seni:)
(2,157 puan) tarafından
Inşaallah bakalım cnm çok isterim güzel haberler vermeyi:)
(1,022 puan) tarafından
:) inşallah canım
0 oy
tarafından
Maşallah canım benim çok duygulandım. Allah kimsenin yuvasını bozmasın. Hiç bir insanın kucagınıda boş bırakmasın. İnşallah siz  eşinizle daha çok birbirinize bağlanıp destek olursunuz birbirinize. Sağ salim alırsınız inşallah bebeginizi kucagınıza❤❤❤❤
(1,022 puan) tarafından
İnşallah canm. Allah razı olsun güzel dileklerin için.
0 oy
(2,632 puan) tarafından
Saglikca al kucağına çok güzel hikaye.. Bnce kocan çocuğunun geç olmasıyla düzelmiş.. Allah herşeyi düzene sokuyo..  Allahım senide kızınıda korusun
(1,022 puan) tarafından
Kesinlikle öyle cnm. Ben hep diyorum ilk yıllarda evladimiz olsaydı şimdi çoktan boşanmış ve sürekli tartışma halinde olan iki aile arasında mekik dokuyan bir yavrum olurdu. Hani derler ya Allah dağına göre kar verir diye bizimki tam da o hesap oldu işte.  Çok şeyden ders cikarttik çok şey değişti hayatımızda ve artık bir duzenimiz var. İnşallah yavrumla da evimiz daha bir Şenlenmis olur. Allah acılarını gostermesin
(2,632 puan) tarafından
Allah herşeyin hayırlısını veriyo çok şükür hep mutlu olun ins canım..
0 oy
(1,857 puan) tarafından
İlk kez bukdar uzun bir yazıyı sıkılmadan okudum canım rabbim sağ salim kucağına almayıda nasip etsin inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin o zorlu yolları çok iyi bilirim bende 4 cü tüp bebekte kavuştum kızıma o dönemlerde gerçekten yanında eşinden başka kimse kalmıyo en iyi bildklrin seni bir anda yalnız bırkıyo 
(1,857 puan) tarafından
Aynen kuzum benim bir et parçasını gelsindinde bir de sana sorsun o kadar basitmiymiş bu nalet eltiler yokmu zaten yaşamdıkları için bilmezler boş boş konuşurlar benim eltim öyle her tedaviden boş döndüğmde aman napcan boş ver çocuk herşey demek değil olmasa da olur daha neler neler hamile olduğumu öğrendiğinde kocasıyla kavga edip evi bile terk etti pislik
(1,022 puan) tarafından
Aaa üstüme iyilik sağlık niye kavga ediyor.  Bu kadar haset insan olamaz yaa
(1,857 puan) tarafından
Valla kuzum o kadar kıskançki anlatamam öyle uğraşır benimle anlamadım gitti kaynanam kayınbabam beni çok severler belki de o yüzden bilmyrum kişiliği bozuk birazda
(1,022 puan) tarafından
Kesinlikle bozuk. Normal değil yani tamam sevinmesin senin çocuğunun olmasına ama kocayla kavga etmek nedir ya nasıl sinir oldum gece gece
(1,857 puan) tarafından
Bende ilk duyduğumda şok olmuştum abisi eşime anlatmış benim kardeşimin çocuğu olacak sen ndiysun demiş dövmüş sanırım artık ne söylediyse Allah bilir gece almış çocuğunu annesinin evine gitmiş
0 oy
(4,613 puan) tarafından
Allahim sana cektigin zorlugun odulunu vermis cok zor zamanlar gecirmissin bebegin senin umudun olmus bitanem rabbim sag salim kucahina almayi nasip etsin esine dogru yolu gostermis allahim ❤
(1,022 puan) tarafından
Allah razı olsun cnm güzel dileklerin için.  İnşallah hepimiz sağ salim alalım yavrularimizi kucagimiza. Evet çok çok şükür eşim değişti.  İnşallah bundan sonra tekrar bir değişime uğramaz :) zira böyle çok daha guzeliz ;)
0 oy
(2,373 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Okudum guzl bir hikaye esinin dovdugu donmleri okuyunca sinirlndim ama ne mutlu ki dogru yolu bulmus Allah yolundan sapitmasin huzurunuz bol olsun sohbetinz eksik olmasin ins yavrunuda saglikla al kucagina canm..
(1,022 puan) tarafından
İnşallah canım.  Evet çok dövdü evet çok kapının önüne koydu git istemiyorum dedi. Ama bir adım bile atıp gitmedim. Çünkü düzensiz bir aileden gelme ve ailenin ne demek olduğunu bilmeyen bir eşim vardı.  Biliyordum bir gün degiscekti sabrettim hiç gitmedim. Şimdi elimi değil ayağımı öpüyor iyiki gitmedin yuvamizi yikmadın ben ne kadar aptalmisim diye. Yemeğin tuzu az diye bile dayak yedim o kadar şuursuzdu. Ama hamd olsun değişti.
(2,373 puan) tarafından
Masallah subhanaallah Allah bozmasin :)
0 oy
(28 puan) tarafından
41 kere maşallah size. Ne umut dolu ne mutluluk dolu ailesiniz. O kadar badireler atlatmışsın ne gçlü bi kadınsın sen! Bravo :) eşin de değişmiş sana ve evladına ne güzel eş -baba olmuş. Rabbim kızını kucapına almayı nasip etsin sağ salim mutlu huzurlu bi aile yaşantınız olur ve hep böyşe devam edersiniz  :) darısı tüm bebeklerini bekleyenlere olsun inşallah :) 
(1,022 puan) tarafından
Allah razı olsun canım. Teşekkür ederim sende çok güzel yazmışsın. Mutlu ettin beni. İnşallah hepimiz hep mutlu ve huzurlu olalım. Allah hepimize ve eslerimize Hidayet nasip etsin inşallah ;)
(28 puan) tarafından
Amin inşallah hepimize :))
0 oy
(1,001 puan) tarafından

Ilk basta üzülmüştüm  derken okumaya devam edince çok mutlu oldum:) .önce zorluklara karşı bi imtihan ve sonrasında kazanılmış  mutlu bir aile ve gebelik <3Rabbim insaAllah zamanı gelince sağlık ve sıhhatle kucaklarimiza almayı nasip eylesin:) bn biliyorum ki hic bir kul dertsiz olmaz Rabbim insaAllah geride kalan imtihanlarımızı  kolay eyler<3

(1,022 puan) tarafından
İnşallah canım.  Zaten rabbim dert versin.vermezse sıkıntı vermezse Rabbim beni unuttu diye uzulelim. Bu dünya imtihan dünyası. Hepimizin sınavı farklı oluyor kimi aile kimi es kimi evlat kimi komşu. Ama önemli olan kul olarak sabretmek ve tevekkül etmek. Allah iyilerle karsilastirsin hepimizin yuvasına çocuk sesi huzur mutluluk sağlık versin inşallah ;)
(1,001 puan) tarafından
Amin insaAllah canm benim :))
0 oy
tarafından

Sabırla okudum cnm tıpkı akıcı bir roman gibiydi ve çokta duygusal senin adına cook sevindim bi tanem<3

(1,022 puan) tarafından
Sağol cnm teşekkür ederim. Biraz yasanmisliklar biraz yazmisliklar birazda eskiden radyo programcisiydim sürekli şiir yazar okurdum ordan kalma bir alışkanlık sanırım.  Yazmayı ve okumayı çok severim.
tarafından
Vayyyyy belli ama var bi sairlik
(1,022 puan) tarafından
;) Sağol cnm
0 oy
(3,199 puan) tarafından

Çok etkilendim gerçekten  :( Rabbim sağ salim  şekilde kucağına   o cennet kokusunu almayı nasip etsin inşallah  .. 

(1,022 puan) tarafından
İnşallah Hatice çok sağol canım
0 oy
(1,281 puan) tarafından
Helal olsun bacım ne duygusal bir post olmuş  :/ rabbim hayırla sağlıkla bebeginizi kucaginiza almayı nasip etsin heo musmutlu olun❤ INŞALLAH bende buraya eşimle mutlu günlerimizi yazarım  :(
(1,022 puan) tarafından
İnşallah canım.  Rabbim şu mübarek cuma günü hürmetine yuvana huzur mutluluk sağlık versin inşallah
(1,281 puan) tarafından
Amin Allah razı olsun
0 oy
(295 puan) tarafından

Cook duyqulandim yaaa valla nerdeyse alicam allahim sonuna kadar boyle mutlu mesut etsin sizi canm benim oyle guzel kalpden yazmissinki  valla hic bitmesin isdedim su an senin mutlulunu yasiyorum <3

(1,022 puan) tarafından
Allah razı olsun canım.  Yazılar elbet biter ama mutluluklarimiz bitmesin inşallah.
0 oy
(4,216 puan) tarafından
Çok güzel anlatmışsın canim bir an hiç bitsin istemedim ☺ Allah'ım inşallah sağ salim kucağına almayı nasip eder. Başta zorluklar olmuş ama herşey düzelmiş çok şükür masallah ne güzel.❤❤
(1,022 puan) tarafından
Evet cnm çok zorluklar oldu ama Rabbim beterini yasatmadi çok şükür.  Nice hayatlar var bu günüme şükür diyerek geldim ben bu günlere.  İnşallah yavrumu da sağ salim alırsam kucağıma inan dünya mali umrumda değil bu mutluluk yeter bana
(4,216 puan) tarafından
Alacaksin inşallah canım Allah'ım yardımcın olsun ❤❤
(1,022 puan) tarafından
Aminnn inşallah canim
0 oy
(19 puan) tarafından

MaşeAllah Rabbim evladına sağlıkla kavusmayı nasip etsin Rabbimin mucizesi.Rabim esinle muhabbeti daim eylesin.ağlayarak okudum.çok duyglandm :'(

(1,022 puan) tarafından
Allah razı olsun canım.  Rabbim herkezin muhabbetini mutluluğunu daim etsin inşallah herkezin yuvasına huzur versin
0 oy
(1,379 puan) tarafından
Çok sevindim canım maşallah bebeğini sağlıkla kucağına al insalah aminnnnm  
(1,022 puan) tarafından
İnşallah canım allah razı olsun

İlgili sorular

7 cevap 302 göst.
26, Ocak, 2019 Nedime Karalar (1,568 puan) tarafından soruldu
25 cevap 715 göst.
8 cevap 312 göst.
10 cevap 418 göst.
8 cevap 438 göst.
12, Nisan, 2019 Gkcen.55 (54 puan) tarafından soruldu

81,183 soru

2,144,681 cevap

7,068 kullanıcı

...