122 göst.
(819 puan) tarafından
Kizlar dun bez alcaktim karar veremedim aldim indirdim falan size sorayim dedim 2  5 kilo vardi bide 3  6 hangisini almaliyim sizce
Reklam


4 Cevaplar

0 oy
(2,023 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
1 numara aldim ben 2-5 kilo ilk kizim erken dogmustu 0 numara premature almistik basta 1 bile buyuktu. Bence sende basta 1 2 paket al 36 cok buyuk olur sizma yapar.
(819 puan) tarafından
Aynen cnm paket bakincada digeri yeni dogana gore biraz buyuk gibiydi
(2,023 puan) tarafından
Yani 3 4 kilo dogsa da zaten 5 kiloya kadar siniri var. 5 6 kilo dogmayacagi icin basta 1 2 paket alirsin bebegin kilosuna göre 2 numaraya gecersin.
Reklam


0 oy
(3,036 puan) tarafından
Bnde molfix aldığım cnm yenidoğan 2-5 kilo göbek bağı oyuntulu aldım cnm bakalım bebiş doğusunda ona göre hangisini kullanıcaz belli olur 
(819 puan) tarafından
2 5 daha iyi cnm digeri biraz buyuk gibiydi
0 oy
(317 puan) tarafından
Canm ben kullanıyorum cokda memnunum benim olum var onun icin bi bez daha buyuk kullaniyorum o zaman daha rahat ediyor 
(819 puan) tarafından
Aslinda benim 3. Olucak diger cocuklarimda canbebe kullanmistim memnundumda ama bu ara herkes slepyi cok övüyo diye almak istiyorum
(317 puan) tarafından
Canm bende can bebe kulandim ama en iyysi slepy yumsacik
0 oy
(1,912 puan) tarafından
Eger erken dogum riskin yoksa 3-6 al canim zaten en az 3 kg doguyolar 

Bizim oglan 40 ı bitmeden 4-9 numaralı beze gecfik 

Bacak kisimlarinin rahat olmasi onemli
(819 puan) tarafından
Masallah.. aslinda haklisin cnm paketlerdede diger bezler gibi cok fazla yok duruma gore alinir daha sonrasinda
(1,912 puan) tarafından
Aynen kuzum :)))
(69 puan) tarafından
benim kızda 40 haftalık doğdu ama 2700 doğdu ve slepy pramatüre bez kullandık tam oldu 20 gün somra 1 numaraya geçmiştik
canım sen 1 numara al zaten çok fazla yapıyolar doğduklarında sonra büyütürsün bezi
(1,912 puan) tarafından
Benim oglum gunde 2 kez kaka yapardi yani cok yapmiyodu
(69 puan) tarafından
canım zaten bi pakette 40tane oluyo. benim kızım biraz gazlıydı 3.4 ü buluyodu bezen 8 de oluyodu o yüzden çabuk biterdi her çocuk fatklı
Reklam

İlgili sorular

1 cevap 81 göst.
6 gün önce Nes_li (1 puan) tarafından soruldu
5 cevap 196 göst.
21, Aralık, 2018 Masal (200 puan) tarafından soruldu
2 cevap 106 göst.
2, Mayıs, 2 Yenibiranne (173 puan) tarafından soruldu
3 cevap 112 göst.
19, Mayıs, 19 Asel hira (801 puan) tarafından soruldu
4 cevap 159 göst.
4, Mayıs, 4 Asel hira (801 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,443 soru

341,560 cevap

607,288 yorum

3,736 kullanıcı

Kategoriler

...