517 göst.
(66 puan) tarafından

Kızlar dogum yaptım 10 gün oldu kadin bizde bu işe yaradıği yok anca fesatlık yapsın bebek uyuyo yanında telefonla bağıra bağıra konusuyo uyurken gidiyo başına konusuyo gece ben kalkıyorum emzirmeye nadir sabaha karşı kalkarsa ver gazını cikarim der konuşa konuşa başımızda uykumuzu açar annemle anlasamiyolar yani kaynanam ruh hastası olduğu için insanlar evime o varken gelmiyo bide kolaylık bulmus 40 gün tek kalamazsin sana her gün gider gelirim nasıl olsa akbilim bedava diyo evi bebek var diye havalandiramiyorum iki dk odaya goturmuyo eve süpurge atamiyorum mutfaga yediğini diziyo sanki ev çok pis gibi geliyo bana çıldırıyorum kadın gitmiyo fesatlik var deli gibi bişey kendi kendine tribe girer iyi konuş kötü anlar ben napicam şimdi esimde düşkün ailesine nasıl gondericem ben bu kadını 


7 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Güzellikle de ki anne sende evine git artık bunda ne var ki. Sende yorulma biz toplanınca geliriz sana de. Ama o zaman gelince isim var dersin gtmezsn. Bnm kaynanam o durumda olsam her gün gelse derim ben valla. Biraz eşimle çocuğumla baş başa kalalım derim. Bnm kaynanam da ins.oyle her gün gelmez. Bn anneme cikicm doğum yapınca sonra geçicem evime. 

(66 puan) tarafından
Anlayışlı bı kaynanan eşinde annesine düşkün degilse dediğin gibi olur yoksa inan seninde huzurun olmaz çok farklı piskoloji bunlar ya inann
tarafından
Eşim annesini sever ama bnm iyiliğimi ön planda tutar. Yani onu ben aşiladim eşime. Bir gün al bebeğini annene git ağlaya ağlaya eşinde ne oldu sana dicek illaki. Annen değişik değişik konuştu canımı sıktı öyle bir kavga et kaynananla başka kurtuluşun yok aklıma bsy gelmiyor ki yardım ediyor sNa
(6,209 puan) tarafından
Hürrem halt yemiş yaninizda cidden :)
tarafından
Neden ki niye öyle diyorsun canım :)
+2 oy
(6,209 puan) tarafından

Ay kadinin adi kaynana degil mi yapsa suc yapmasa suc. 40 gün lohusa yalnz kalmaz deyip yaninda olmaya calisan kayinvaliden kötü. Ama o yaninda diye yanina gelmeyen ailen cok iyi. 50 kat el yaranir kaynanalar yaranmaz canim benim size

(722 puan) tarafından
Bağlantılar karıştı neyse yanlış anladim galiba :D
tarafından
Anladım cnm :))
(643 puan) tarafından
Çok merak ediyorsan söyleyeyim ekşi oyu ben verdim kizinnyazikdlarini okumamsisin galiba bilerek çocuğun yanında bağıra bağıra konuşuyor fesat bir kadın diyor zaten anne gibi olsa iyi olsa niye göndermeye çalışsın kimse deli değil durduk yere kaynanayi sorun etsin başa gelen çekilir .Başına gelince anlarsin
(6,209 puan) tarafından
Hic merak etmedim kaynana elti görümce deyince yuhaliycak insanlar dolu illa biri vermistir der gecerdim :) ama sagol. Fesat diyen arkadaslar baska bi gonderi altnda acaba agliyoms gbi yapip esine nasil ailesini kotulese diye konuşuyorlardı baska bi yorum altinda. Ona fesat deyip ay ben melegim beni haketmiyo hic biri diye sizlanan insanlar komik geliyo bna
tarafından
Kız zaten agliyor ki ben ona bunu eşine göster demek istedim anlamayana anlatılmaz laf ya nasıl anlarsınız anlayin
+1 oy
(24 puan) tarafından

Coxugunu al ailenin yanina git bence 

(66 puan) tarafından
Öyle yapmak istiyorum da eşimi düşünüyorum iste
0 oy
(229 puan) tarafından

Gönderemezswn görmezden gelecen canım kulağınıda tikayacqn şimdi bişey dersen eşinin yanında dahada kiymetlenir 

0 oy
(17 puan) tarafından

ben 1 senedir evliyim ve kaynanamla oturuyorum o çalışıyor ben evdym 13 haftalgm hamileyim ilkimi düşük yptm hiç yatmadm nereye yatcn beni hep kötülüyo yedi kat yabancıya arkmdana knşuo solenio hep ağlaya ağlaya ev işi temizlik yapıorum halszlk oluo eşimede blio kavga ediyor annesyle ama kayinpedrmi dolduruyo bu kez de ben yap olarak çok sesiz brym sakinim ondan yapio sizce ona nasıl dış gostreblrm

tarafından
Allah böyle insanlari islah etsin. Yapin geregi sessizsen birsey yapamazsin bende öyleyim ya yapacaksin ya yapacaksin oluyor:)
0 oy
(1,053 puan) tarafından

ben bebgimin 40 i cikanan kadr kendi annemdeydim 40 bitince geldim eve kaynanam bizede gel bi ay dedi hep bahane buldum esimi doldurdu onada dedim ben bu cocukla nasil gidiyim soguk annenin evi falan konustum onayladi odaa sende kaynanan yokken esinle konus canimm 

0 oy
(400 puan) tarafından

Bende kaynana olcam o yuzden bisey diyemiyorum suan :) bakalim 3-4hafta snra dogum olcak annemde kayinvalidemde gelck insallah rahat gecer , sen smdi lohusa oldugun icn de kaldiramiyosundr bazi seyleri normal de olsa gözune batmaz belki

İlgili sorular

6 cevap 130 göst.
8 cevap 250 göst.
25, Ekim, 2018 Nurun (36 puan) tarafından soruldu
32 cevap 417 göst.
25, Aralık, 2018 misafir tarafından soruldu
13 cevap 212 göst.
3, Ocak, 3 Bebegimm (165 puan) tarafından soruldu
11 cevap 189 göst.
11, Temmuz, 11 ♥️İkRa'M♥️ (992 puan) tarafından soruldu
8 cevap 350 göst.

22,991 soru

207,352 cevap

370,141 yorum

2,785 kullanıcı

Kategoriler

...