1,046 göst.
(50 puan) tarafından
Kızlar suan yedi aylık hamileyim eşim bir günden bir güne hadi gidip bebege sunu alalım demedi ben desem de kendj gelmedi ne aldıysam kızıma tek başıma aldım. Su sıralar bebek beşigiydi ağır eşyalarını alalım diyorum yavaş yavaş alacaz hepsini halledecez diyor sizin eşlerinizde böyle mi sizle gelip.heycanla alışveriş yapmıyor mu. Geçen şehir dışına gitti. Ne aldın kıznla annesine diyorum ben annesine para veriyorum o alıyor eksikleri diyor bu da benim zoruma gidiyo heveslensin o da alsın diyorum sonra aklıma acaba erkek olsaydı daha mı hevesli olurdu gibi şeyler geliyo. Onu geçtim az önce yegeniyle telefonda konuşuyor sana diyor akülü araba alayım mı şunu alayım kızmakla haklı degil miyim bize gelince hiç o şekilde davranmıyor deli oluyorum ta bişey desen küçük çocugu mu kıskanıyon diyecek herkesin ailesi var alsın ona ne ki bizim de çocugumuz olacak masraf çok para ne kadar olsada kenarda kalması lazım sanane ki onun arabasından
Reklam


21 Cevaplar

+2 oy
(1,783 puan) tarafından
Yeğenine alacağına heveslen de çocuğuna al. Bu zamana kadar ne aldıysak hep eşimle aldık tek sadece sıcak su termosu aldım oda var mı diye girdim varmış aldım çıktım evimin yanından. Yarın eşimle kapı süsü avize yapacağız oğlumuzun odasına. Beşiği ablam hediye aldı onu bile eşimle birlikte gidip beğendik sadece parasını ablam verdi. Eşinizin yaptığı çok yanlış ben bazı şey için acele ediyorum bitsin hemen diyorum odası herşey hazır olsun diyorum eşimi sıkıştırıyorum. Hanım bütçem şu an değilde haftaya yeterli olacak o zaman alsak diyor bende tamam diyorum o zaman da alıyoruz yani 2 gün önce de doğum için alışverişe gittik 3 büyük avmye de birlikte girdik aldık saatlerce tek insanın hevesi bile olmuyor bu çocugu sen tek mi yaptın ki...
(50 puan) tarafından
Zaten artık bayaa sinir olmaya başladım geçende ne oldu biliyor musun avm ye gittik eltimlerle kocam dediki yegenine sana mont alayım mı ben de sinirden dedim onun monta ihtiyacı yok sonra e bebek e girdik bakmadı bile doğru düzgun bişey alalım demedi. Eve geldik bayaa fırçaladım ama ben de diyorum işte onunla daha güzel.olur daha hevesli olsun diyorum ben de tez canlıyim biran önce alalım istiyorum ama senin eşin ne güzel her şeyi birlikte yapıyorsunuz
(1,783 puan) tarafından
Allah allah anladığım kadarıyla paradan kaçmıyor ama yeğenine soruyor hanımına sormuyor bebeğimizin bişeyi eksik mi diye çözemedim doğrusu.
(50 puan) tarafından
Aynen canım bize gelince daha erken oluyor. Nesi erken dedim.ben de doģunca çocugu öyle mi gezdirecen töbe töbee
(1,783 puan) tarafından
Ağırlığını koy hata yaptığını anlasın konuş kendisiyle benim de hevesim kaçıyor sen böyle olunca felan de.
(50 puan) tarafından
Diyorum canım ama yine aynı malesef
+2 oy
(2,159 puan) tarafından

Dert etme canım  benim erkeklerin geneli biz anneler kadar hevesli heyecanlı olmuyor. Benim eşim de kızım için alışverişte pek ilgili değildi kayınvalidemi de götürdük üstelik. Bi zıbın gösteriyordum hmm yapıyordu sadece. Hatta birinin üstünde dünya bir yana annem bir yana yazıyordu onu gösterdim annesi bi yana ama para babadan çıkıyır gibi bi söz söyledi. Doğum hediyesini alacaksın demi karına falan diye naz  yapıyorum ne hediyesi ne istiyorsan söyle onu alayım ben anlamam hediye falan diyor.  Hepsini geçtim kızım tekme attıgında çagırıyorum gel babası kızın sei istiyo falan diye oyundan kafasını kaldırıp bakmıyo bile. Umursama yani erkekler genelde öyle ben alıştım sayılır..

(214 puan) tarafından
Benim eşim de tam tersi isteyken her saat başı soruyo poyraz ne yapiyo diye ismini poyraz koyacaz sürekli poyraz nasıl uyuyo mu şöyle boyle evdeyken gelip konusuyo benden çok hevesli benden çok heyecanlı coçuk gibi seviniyo :)
(50 puan) tarafından
Benimkide tekme atınca elini koyuyo tekmelerini sayiýo aslında o da sabırszlıkla bekliyo gibi ama bilemiyorum canım bişey diyorum daha erken diyor bazen konusu geçince diyor ama çok güzel şeyler alacam kızıma diyor
+2 oy
(281 puan) tarafından

Canım fazla kafana takıyorsun bence :) Ben de 26 haftalik hamileyim ve bebeğime hiç birşey almadım bir tane çorap bile :) esime söylesem oda hep erteler sonra alırız ederiz daha çok var. Sen alırsın annemle der. Yani erkekler hissedemiyor hamilelik sürecinde bizi anlayamaya biliyorlar. Sonucda bebek doğmadan onlara o babalık duygusu gelemez :) Bebeğinin kız yada erkek olmasıyla alakası olcağını düşünme eğer öyle olsaydı benim eşim ne yapsa az :) çünkü ailede tek erkek benim eşim sulaleleri hep kız benimde oğlum olucak ve bizim taraflarda soy yürüyeçek  güç demek erkek çocuğu. Ama gel görki benim eşim çok ilgisiz bebekle alakalı şeylere benim gorumcemin de oğlu var ona çok ilgilidir daha konuşamayan bebekle telefonda saatlerce konuşur senin esin gibi ihtiyaçları dahilinde de söyler ne istersiniz falan gorumcemde çok iyidır abi olur mu sen kendi cocuguna yap falan der. Ama yiğenine alsana ben üzülmem çünkü henüz benim oğlum doğmadı o duyguyu yaşayamıyor adam babalık duygusu doğunca gelicek eşlerimize o yüzden merak etme bebişin sağlıkla doğsun gerisi zaten olur :)❤

(50 puan) tarafından
İnşallah canım hepimizinki sağlıkla gelsin ama bizde karşı taraf öyle degil işte abisi kendi ağzıyla diyor şunu al bunu al çocuga benimki de hiç yok demez. Onu geçtim her erkek aynı degil ya biliyorum eşleriyle hevesle alışvrriş yapanlar vardır. Ama doğsun bakalım sağlıkla degişen bişey olacak mı
(281 puan) tarafından
Aynen canım merak etme doğduğunda onu koruma iç güdüsü oluşur :)
+2 oy
(105 puan) tarafından

kocan neden öle yaptıgını bilemedim ama haklısın sen benimde kızım olacak 5 aylık hamileyim hediye kart vardı dün alışverise gittik ben aldım o baktı gidipde sunuda alalım faln demedi bende peşimde kuyruk gibi dolanma ya otur yada git sende bak bişyler begen al dedim alısveriş konusunda oledir belki senn esinde karnını falan severmi benm sever onun icin bişy demiyorum seviyor sadece bilmediginden almıyor diyorum diyince alıyo bakıyo saolsun

(50 puan) tarafından
Seviyor canım ama tek alsın demiyorum ki beraber gidelim seçelim diyorum
(105 puan) tarafından
anladım canım takıpda bebegini üzme zamnla anlar hatasını
+1 oy
(264 puan) tarafından
Ben kıyafetleri kendim almıştım bir sefer de eşimle kıyafet aldık ağır taşıyamam diye küvet vs. Araba beşik almaya da beraber gittik.  Ben de eşimi ite kaka götürdüm ama dediğim dedik olduğum için mecbur geldi. Sonuçta ikimizin bebeği gelecek tabii tek başıma oluşmadı herhalde bebek. Çoğu erkeğin canı alışveriş yapmak istemiyor biraz da ondan. Eşim kendine bile kıyafet almaya zor gider hemen sıkılır mağazalarda. Öyle böyle ikna et. Ayrıca yeğenine akülü araba alana kadar kendi çocuğuna gel de bi beşik alalım önce kendi masraflarımızı çıkaralım para fazla gelirse de normal fiyatlı bir hediye alırız de eşine. Akülü arabalar ne kadar pahalı. En dandiği bile 400-500tl. Nasıl hediye bu mübarek gereksiz müsriflik bebeğiniz olacak herhalde saçmasın paraları daha çok lazım olur. Biraz ipleri eline al.
(50 puan) tarafından
Yani alıp gelirse zaten sıkintı büyük canım ben de kıyafetlerini kendim aldım tamamladım büyukleri alalım diyorum kaynanam da sana para versin biz gidrriz diyor dedim onunla  almak istiyorum ben
(97 puan) tarafından
Dedin gibi olay orda zaten arkadasim neden yigenine sahiplenici bi yani varken dogacak cocuguna karsi soguk ve ilgisiz
+1 oy
(443 puan) tarafından

Benimki cinsiyeti belli olsun alalım çıkıp çarşıdan diyo inşallah öğrenince bana eşlik eder 

+1 oy
(15 puan) tarafından

Canım öyle düşünme o şuan babaligin nasıl bişe olduğunu bilmiyo benim eşimde anlamaz pek o işlerden bende önceden sorun yapıyodum ama anlıyorum onu artık ilk oğlum olduğunda herşeyi ni ben aldım geldim gösterdim bakiyo ama anlamiyo tabi tabi birlikte yapsak daha iyi olurdu oğlum büyüdü 4 yaşında daha yeni bişeler aldığımda anliyo oda artık kıyafetler büyük kendide bu kombin olmuş olmamış diyo simdi kızıma hamileyim ben alıyorum yine gösteriyorum aynı tepkiler bazen diyorum nasıllar çok güzel dimi diyo ben Ne anlarım kız kıyafetinden çirkini mi olur hepsi zaten aynı kafa duz dusunuyo yani bunun cinsiyetle alakası yok bazı erkekler hevesli oluyo ilgili oluyo bu tarz konularda esin sana parasını veriyosa laf yapmıyorsa aldığın şeylere öp başına koy neler görüyoruz bi sıkıntı bu olsun canim

(50 puan) tarafından
Yook canım benim almama karışmıyor parasınıda veriyor ama ne bileyim onla olsun istiyorum
(15 puan) tarafından
Ne güzel canım bu huy farklı düşüncede olsa gözüne batardi herşey sen al istediğini göster beklentiye girme bu sebepten tartışma eşinle kabul et onu bu şekilde başka türlü mutlu olamazsın degistirmeye çalışma değişmez tartistiginla kalırsın bu her konuda böyle malesef
+1 oy
(522 puan) tarafından

Allah yardımcın olsun canım gercekdende zor bı durum seninde hevesini kaçırıyor. 

Bizde 30 haftaya kadar bişi almadik sonra rolü aldik çok hevesliydi üstünde babayla yazı yazan zıbınlardan felan aldı beşiğini felan kurunca direk kendi sosyal hesabından paylaştı bı sen eksiksi oğlum diyo adam çocuk doğmadan face Instagram biosuna adını yazdı çok hevesli bu konuda karnımı gelip sever babasının gülü babası kubban diye ağrım olunca gelip konusuyo oglum üzme bak anneyi diye :))) her kontrolumde yanımda doktorum artık diyo ben sizin enerjinize sevginize bayılıyorum diye çünkü oğlumu görür görmez direk gülmeye başlıyoruz ikimizde birbirimize bakıp enerjiniz mükemmel diyo:)) Allah razı olsun eşimden gerçekden çok ilgili çok yardımcı oluyor 

(50 puan) tarafından
Seninki istisnalardan galiba canım baksana cogu arkadaş anlamiyor ve bizim gibi heycanlı olmuyorlar diyo ne güzel keşke benim.eşimde yegenine degil kendi çocugna heveslense
(522 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun canım doğduğunda daha çok ilgilenir merak etme sen
+1 oy
(237 puan) tarafından

Bn esimle tek bi takim aldim geri kalanlari para verdi gt sen bn anlamam bni ugrastrma dedi.ama iste oluyordu ztn ve aksam geldiginde aldiklarima bakiodu nsl bakik guzel mi diye

+1 oy
(97 puan) tarafından

Yanlis anlama ama neler yasanio gorüo ve duyuyoruz ve yigenine bukadar dusunceli cömert davranirken kendi cocugunu geri planda tutmasi akillarda soru isareti birakio

(50 puan) tarafından
Yook canım o kadar da degil ilk çocuk ve ailede ondan başka yok. Yegeni de ona düskün diye kendi de aşırı düşüyo üstüne işte bilmediginden mi nedir doģsun onada herşey alırım diyor korkuyor galiba ne olur ne olmaz ama içini ferah tutması lazım. Ve böyle biseyi asla eşime yakıştıramam biz birbirimizi cok severek evlendik asla yapmaz böyle bişeyi
(97 puan) tarafından
Bilemem  siz eminseniz sorun yok
(50 puan) tarafından
Eminim ve güvenim sonsuz canım
(97 puan) tarafından
Tamam ozamn sorun yok ;)
+1 oy
(4,271 puan) tarafından

Çocuğun cinsiyetiyle hiç alakası yok canım benim eşimde öyle ilk kizimiz oldu hiç birşey alması kayinvalidemlerle hep birlikte tüm alışverişini yaptım eşim hep arkadan gadi yeter artık hadi bitsin artık alışveriş çıkalım dedi 2. Hamileligimde erkekti gene aynı şey girdik mağazaya 5 dakika veriyorum o sürede çıkmazsan bi daha gelmeyiz dedi alelacele al dim diyorum sende bak biseyler al işte ne alacaksan dedi.. erkekler biz hamileyken baba olmuyor çocuklar biraz anne baba demeye başladıklarında o babalık hisleri onlara geliyor benim gördüğüm bu..

(50 puan) tarafından
Bakalım doğumdan sonra nasıl davranacak
+1 oy
(194 puan) tarafından

Ilk cocukta erkekler nedense bi tuhaf oluyorlar. Benim esim öyleydi mesela hiçbişeyden haberi yoktu acayip hevessiz ve amatör davranıyordu.  Cocuguna cok duskun ama zamanla düştü üzerine. Hep derlerdi annelik karnına düşünce  Allag tarafından oluşuyor fakat babalık zamanl öğreniliyor hakikaten öyleymiş.  Simdi bebegimize cok özeniyor hevesle herseyi beraber yapalım istiyor. Çok kafana takma kuzum sonradan bebiş cok kiymetli olur babası icin :)

+1 oy
(3,121 puan) tarafından

Benim eşim de daha alma taraftarı değil sağ salim kucağımıza alalım alışveriş bı günlük iş diyor yakın arkadaşımız iki defa doğum yaptı iki bebeği de doğumdan bı kaç saat sonra vefat etti o yüzden alma taraftarı değil sadece bı kaç kıyafet var onlarıda benim annem aldı içinde böyle bir korku olabilir belki 

+1 oy
(17 puan) tarafından

Canım aynı durumu bende yaşadım eşimle çok iyiyiz şükür ama bizimde oğlumuz oldu ama oda hiçbirşeyine heves edip gelmedi almadı etmedi halası babası oldu anlıcan herseyini onunla aldık a dan z ye bu duruma bende çok üzülmüştüm erkekler bebek bile olsa bu alışveriş olayını sevmiyor bence 

+1 oy
tarafından

Canim her insan bir degil, yeri geliyor kardesler sahi farkli kisilikte oluyor. Bende 3 çocuk dunyaya getirdim, ilkinde kaynanamla beraber yaptik alisverisi. Ikincide ben kendim tamamladim, 3. De esimle yaptik cunku 2 cocukla yapmak zor oluyordu. O yuzden boyle seyler dusunmeni gerektirecek birsey yok, seninle alisverise gelememesi seni ve cocugunu sevmiyor anlamina da gelmiyor insanlarin yaoi geregi, bazıları cok haşir neşir olur bazıları benlik birsey yok para verim esim halleder dusuncesinde. Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin

+1 oy
(1,043 puan) tarafından

Cnm benim eşim tek carsiya çıktı daha 5 aylık hamileyim 3 tane çit çitli alıp gelmişti 2 defa alışverişe gittik her şeyini beraber aldık şuan oğlum doğdu 17 günlük bezini bana lazım pet hep kendi aldı eşim daha oğlumuz doğmadan odasına 250 tl ye mobilya koltuk yaptırmış bana da supriz yapmış benden çok o hevesiydi hamileligimde kişiden kişiye değişir sende ona söyle beraber gidelim onun musait oldu gu güne denk getir  ben tek gidemem  beraber gidelim de hevesledir o da gelir 

+1 oy
(124 puan) tarafından

Bence hiç öyle düşünme Şüket. 20 haftalık olduk daha bir çorap bile almadım. Kazanç bir kayınpederlerimle. Ne para verir ne de git al der. Günü gelince annemle halledersin. Acelesi var mı biraz bekle gibi cümleler kurduğundan kuracağjndan 2. Çocuğum tecrübeliyim o yüzden hiç sesimi bile çıkarmam en azından  para veriyor be git al diyor.  Erkekler anlamaz zaten böyle şeylerden hele ilk se hiç hiç anlamazlar. Dert etme yani şükür et

+1 oy
(110 puan) tarafından

Anlamıyorum boyle insanları  ya o senın evladın calsıyorsan da ekmek parası kazanıyorsanda cocugun ıcın cok sukur benm esım oyle degl ben acele etmem o edr herseyı olsun der brlkte gıder secer alrz bnu yapmak bırzda senın elnde

+1 oy
tarafından

Canm haklisn ilk gebelgn birlikte heyecn yasamak istiyosun ama bi de şu açidan dusun bazi annelr eslernin para wermedgnden yakinyo yawrusuna alamadgni anlatiyo haline şükrt engel olmuo almana en azindan:)

+1 oy
(22 puan) tarafından

Ay cok haklisin canim sinirlenmekte Ben olsam dayanamam esimle konusurum acaba cinsiyet ayrimi mi yapiyor sonucta cinsiyet bile bi kismini erkek ayarliyor Boyle düsünmesi cok sacma bide ilk cocuk mu canim sonucta ilk cocukta daha bi heyecanli olunmasi gerekiyor ilk defa Anne baba oluyoruzz

İlgili sorular

24 cevap 633 göst.
28, Mayıs, 28 ❤️Asya'nın Annesi❤️ (1,397 puan) tarafından soruldu
2 cevap 426 göst.
10, Aralık, 2018 Tuğçe Önal (66 puan) tarafından soruldu
6 cevap 379 göst.
4 gün önce Gizem (98 puan) tarafından soruldu
19 cevap 377 göst.
4, Mayıs, 4 YiğitinAnnesi ❤ (1,706 puan) tarafından soruldu
8 cevap 433 göst.
28, Mayıs, 28 misafir tarafından soruldu
3 cevap 562 göst.
27, Ekim, 2018 Ayşesena (10 puan) tarafından soruldu

31,231 soru

302,356 cevap

540,291 yorum

3,434 kullanıcı

Kategoriler

...