128 göst.
(57 puan) tarafından

Kızler bebek çikolatası yaptıran var mı ? Hangi siteyi önerirsiniz

4 Cevaplar

0 oy
(349 puan) tarafından

Instagramda bebek cikolatasi diye bi sayfa var takip ediyorum ama cok pahalı gerek yok diye dusunuyorum..disarida kiloyla aynı cikolatalar satiliyo sadece uzerinde isim yazmiyo..zaten ikram ettiklerinde o dış kagidini saklamiycaklar..ben kilo hesabı alip aynali tepsiye dizip servis etmeyi dusunuyorum..benim fikrim bu sen bilirsin tabi canim:)

(57 puan) tarafından
Evet düşündüm bunu da ama o stickerlerı hazırlamak ile uğraşmak istemiyorum artık . Bebeğimin şekerini süslerini ben yaptım sanırım sıkılmışım çok. Kurabiyesini, badem şekerini kendim yapacağım zaten. Çikolatası da Hazır gelsin istiyorum elime.
(349 puan) tarafından
Burda satilan yerde hazir bebek stickerlı satiliyo sadece isim yok uzerinde..20 tlye 50 tane madlen cikolata aliyosun bana daha uygun geldi oyuzden dedim..ikizlerim olucak hersey iki kati masraf olunca biraz cimrileştim galiba :))
(57 puan) tarafından
Oh şanslısın. Burda öyle sticker yapan yer var mı bilmiyorum bile. En iyisini yapıyosun
0 oy
tarafından

Hacı şeriften alıcam ben canım herkez çok öneriyor 

(57 puan) tarafından
Hacı şerifi evet biliyorum.
(279 puan) tarafından
Bende haci seriften yaptieicam her zaman aliyoruz biz cikolatalari cok güzel oluyor
0 oy
tarafından

Haci şerif uygun gbi geldi bna. Cikolatalari da guzelms herkes begeniyo

(57 puan) tarafından
Evet canım arkadaşım ordan yaptırdı.. çokta lezzetliydi çikolatası. Haci şerif dışında site var mı onu merak ediyorum
tarafından
Instagramdan bak yorumu begenisi fazla olan sayfalara
0 oy
(11 puan) tarafından

Bende hacı şeriften yaptırdım kısa sürede geldi tadı mükemmel doğumdan önce yiyip bitirmekten korkuyorum 

İlgili sorular

3 cevap 161 göst.
19, Şubat, 2019 misafir tarafından soruldu

80,837 soru

2,132,709 cevap

7,044 kullanıcı

...