75 göst.
(6 puan) tarafından

arkadaşlar demin diğer platformda canım sıkıldı insanlar isim arıyor herkes fikrini söylemekte özgür buna. müsade eden soruyu soran kişi he öncelik le isteyen istediği ismi koyabilir bu kimseyi ilgilendirmez ama belki bilmeyen vardır ki buna demin şahit oldum çocuklarımıza dini isim koymak güzel bir şey “Sizler kıyamet günü isimlerinizle ve babalarınızın isimleriyle çağrılacaksınız. Öyleyse isimlerinizi güzel yapın.” (Ebu Davud, Edeb 69) Yeni doğan çocuğa isim koymak, bir şahsa, sırtında hayatı boyunca taşıyacağı bir anlam etiketi yüklemektir. Bu sebeple isim koymadan önce, İslâm’ın isim koyma konusundaki tavrını öğrenmek gerekir.

1 cevap

0 oy
(24 puan) tarafından

Çok saçma yorumlar vardı bu paylaşımı iyiki yaptınız kavga etmemek için kendimi zor tuttum orada bilmiyorsan yorum yapma hele ki biri vardi millete Arap ol sen Arap kılıklı falan dedi sinirden deli Olcam sandım ellerine sağlık arkadaşım çok hoş Bi paylaşım olmuş. 

(6 puan) tarafından
aynen canım emin ol bende çok sinirlendim ya bana diyoki hangi ayette varsa yaz buraya yazdım sonra ama şikayet ten kapanmış soru
(24 puan) tarafından
Bende en son aşırı sinirlenip birini fena halde bozdum ama benimde cevabımı yazan hadsiz okuyamadan kapandı soru Rabbim böylelerine akıl fikir versin
tarafından
Nezaman oldu  bilmiyorum ama bundan bi iki gun øncede birisi baslik koymustu iste kiz ismi ariyordu bende ønerdim bi kan isim  ønerilerin icinde  maide vardi kendi kizimin ismi ønerdim belki fikir Olur begenir diye sag olsun basligi yazan Kizi begendi esine paylasicagini søyledim herneyse bi yorum daha gelmis baktim maide nedir yaaa diye bi msj bende dedim maide nedir yaaa derken ? Maidr benim kizimin adi anlamida maide suresinden iste begenmediysen bu sekilde søylemek zorundami pas gec begenmedigin birseye yorum atmak zorundami diye ay bi ters bi ters cvplar cildirtti uymayacagim sana deyipkapadim vallahi sinirimi koymustu cvplariyla
tarafından
Buda ona benzer birseydi galiba bahsettiginiz
(24 puan) tarafından
Bende anlamıyorum insanları artık inanın normalde çoğu şeye çok güzel yorum yaparım ama gereksiz insanlar yüzünden yorum yapmıyorum bu arada isim gerçekten çok anlamlı etrafımız cahil insanlarla dolu olduğu için ve patavatsız bazı şeylere biz susmak zorunda kalıyoruz. İnan bana buraya sırf milleti mutsuz etmek için giren insanlar var buna artık çok eminim.
tarafından
Aynen canim bencede øyle.. cok sagol canim  tabiki hani begenen olur olmaz ismi ama begenmedigin bi isme neden maide nedir ya veya ayse fatma vs hani bu søylenilmek zorundami bi insan begenmedigin icinde kalsin insanlar buraya guzel yorumlar atmak guzel seyler paylasmak icin giriyor..
(6 puan) tarafından
aynen başta da dediği m gibi sormasınlar ozaman zaten burda bazı kişiler dinle alakalı bişey diyince çıldırıyor sinir lerimi hoplatıyor ya hele akşam bitanesi 40 ım çıkmadan mastürbasyon yapsam bişey olurmu yazmış oha dedim ya
tarafından
En iyisi artik yorum yapmamak bazi dengesiz insanlar var..
(24 puan) tarafından
İnsanları anlamıyorum ya ne soracakları soruyu biliyorlar ne dini dediğiniz gibi ne yorum yapan ne de soru soran..

İlgili sorular

6 cevap 80 göst.
3 gün önce Zhraa (19 puan) tarafından soruldu
12 cevap 216 göst.
7, Ağustos, 7 Eyloş1 (414 puan) tarafından soruldu
14 cevap 147 göst.
28, Temmuz, 28 Askinyunus (105 puan) tarafından soruldu
7 cevap 49 göst.
1, Temmuz, 1 2_cocuk_annesi (5 puan) tarafından soruldu
8 cevap 116 göst.
16, Haziran, 16 Burcu79 (8 puan) tarafından soruldu
3 cevap 61 göst.
11, Haziran, 11 Eylül mevann Annesi❤ (633 puan) tarafından soruldu

23,126 soru

209,041 cevap

373,204 yorum

2,794 kullanıcı

Kategoriler

...