684 göst.
(57 puan) tarafından

Kızlar pskolojim cok bozuk. Kocam beni aldatıyir sanıyorum 10 gunden cokdu teyzemlerdeyim. Emelyat okdum kisden o yuzden hemde doktorda cinsel iliskiyi yasakladı.  Dusuk tehlikem var. Neyse. İki gun önce telfonunda porno sitesine girdiyini gördum yaygara kopardım. Ben yapmadım  domamus cocugmuzun usdune yemin etti.  Arkadaslarım girdi dedi paylasmısdım burda. Neyse  telfonuna zeng ediyorum yakalayım diye bu gunde catlaklarım olusdu burda paylasdım her kes usdume geldi. Mankenmi olucan dediler. Çatlaklarım olusunca beni hic beyenmeyecek diye dusunce beni deli ediyor. Cok uzgun geciriyorum gunleri. Depresyondayım resmen bebeyume zarar gelir diye öluyorum ama kendimide tutamıyorum.  Kocamı cok seviyor ve cok kıskanıyorum. Kıskanclık beni deli edecek 

13 Cevaplar

+4 oy
tarafından

Sen bi uzmandan yardim al bence canim

(57 puan) tarafından
Nasıl alayım ki kocama desem ne bileyim. Anlar aslında ama etrafsakılar deli oldu bu kiz der
tarafından
Ama napalim allah askina her yolu onerdik sana sen bilirsin artik diyecek bisi yok
(258 puan) tarafından
Psikoloğa deliler gitmiyor ki ne alakası var delilikle. Herkesin psikolojik problemleri var psikoloğa gitmeyenler mükemmel mi yani. Elalem ne diyecek diye de kendini düşünmemen hiç doğru değil.
(655 puan) tarafından
Elalemin lafi bu kadar skyrsa canini sende kimseye soyleme canim soylemek zorun da degilsin evinde ictigin ilaci kim nerden bilecek
(48 puan) tarafından
Ne alakası var deli oldu bu kız diyenler deli aslında,psikolog demek deli doktoru demek değil milletin cahilliği yüzünden niye kendine eziyet ediyosun,3 4 seansta belkide çözücü sorunlarını seni rahatlaticak güvenin gelicek kendine,bebeğin rahatlicam sakinlesiceksin..bence kesinlikle destek almalisin
+2 oy
(1,710 puan) tarafından

Canım  bu kadar takma lütfen o izler bebğimizden kalan izler eşin seni öyle kabul etmeli hem herkesin ne büyük sorunları varken böyle şeylere takılıp kendini üzme 

(57 puan) tarafından
Haklısın canım aslında ama elimde diyilki seytan dplduruyor der ler ya öyle bir sey benimkisi
(1,710 puan) tarafından
Biraz sosyal aktivite yap degişiklik olsun kafan dağılsın böyle şeylere çok takılma.
+2 oy
(618 puan) tarafından

Canım seven insan her halimle sever çatlak var karnında diye senden uzak duracak da zaten o kocadan hayır gelmez .Sıkma canını erkektir bakar da demeyi doğru bulmuyorum ama malasef bunu bütün erkekler yapıyor günah harman olduğunu şöyle böyle şeyler düşünmeye çalış kafanı dağıt.Bize ilişki hamileligimin başından beri yasak 4ay olacak bunu sorun etme kimisi 10ay bekliyor kaldıki ilişki yasak diye herşey yaşla değil yani koçanı tatminnedebilrisin kendin etkilenmeden

+2 oy
(139 puan) tarafından

Eşini sevdiğin icin boyle düşünüyorsun bı de şu yönden düşün o çatlaklar neden oluşuyor bebekten bebek kimden eşinden sen ona evlat veriyorsun onun icin acı çekip fedakarlık yapyorsun eğer ki senn bu fedekarlklarını göremiyorsa Allah ıslah etsin eşini kendini de yıpratma kimse senden önemli değil

+2 oy
(559 puan) tarafından

Cnm bi pırno izledi diye boşanmayamı kalkcan yapma öyle şeyler bak düşük tehliken varmış ameliyatta olmuşsun korkudan yanaşamıyodur sana erkekler bu konuda daha korkaklar bişey olcak diye sana zarar gelmesin diye bwnim wşimde ilişki ye çok düşkündür son ayımdayım dite yapamıyorum ağrılarım oluyo bende yakaladım porno izlediğini ama hiç bir zaman yüzüne vurmadım çünkü vurursam yakalarsam bu sefer arsızlaşıp yanımda gözüme soka soka yapıcak bunu kaldıramam bilmiyomuş gibi davranıyorum oda yakalanma korkusuyla evde yapmıyo zaten bazen dışarda arabasında izleyip eve öyle geliyo dışarda karı kıza gitmesinden iyidir diye düşünüyorum.Amma velakin doğumundan sonra da devam ederse izlemeye işte o zaman sorgulama hakkına sahip ol çünkü ozaman aen saplam ve sorunsuz olacaksın onun gönlünü rahat görebilceksin yani

+1 oy
(716 puan) tarafından

Valla seni her hali ile beğenmeyecekse bi zahmet sevme o adamı.

tarafından
Aynen öyle bacimm
+1 oy
(846 puan) tarafından

Bende de vardı bunlar loğusalığımın ilk günlerinde şimdi de kilolarıma taktım basenlerime ama vericem inşallah. Ben de çok kıskanıyorum kafamda kuruyorum herşeyi işyerindeki bazı kızlar aklıma geldikçe ve onlarla dipdibe çalışmak zorumda olduğu için sinir oluyorum ve o gün soğuk davranıyorum eşime ama bunlar maalesef ilişkimizi zedelemekten başka bi işe yaramıyor.

+1 oy
(4,713 puan) tarafından

Bende eşime soruyorum altlarda çatlak var mı bak diye olsa nolcak ki diyor kim görcek diyo sonra göbeğimi öpüyor oğlumu seviyor senin eşinde çatlak var diye başkasına gidicekse çok karaktersizmiş sen ikinizden bı parça taşıyosun canından can kanından kan veriyorsun benim eşim o tarz şeyler izlese bu kadar tepki vermem demek ki orada gördüğü bazı şeyleri yaşamak istiyor derim ve yaşatmaya çalışırım 27 haftalık hamileyim ve bize başından beri yasak ilişki ama eşimi yine de bı şekilde mutlu ediyorum yani canım her şey senin elinde 

+1 oy
(133 puan) tarafından

Hayatım erkekler için cinsellik en büyük ihtiyaç. Cinselliği yasaklamış doktor sana evde de değilsin koca la ilgilenemiyorsun eee adam porno izlemiş bunu abartma bence. Porno izleyince aldatmış sayılmaz ihtiyacı gidermek için yapmıştır. Herşeyden maraza çıkaran bi kadın olursan evden soğutursun adamı. Bazı şeyleri de görmezden gelmen lazım 

+1 oy
tarafından

Teyzende kalma canım. İlişkiye girmiyosan bile eşinin yanında ol. Al karşına konuş benim ne eksigim var de?? Neden onlara bakiyosn. Ben kadınlık yapamiyor muyum desene? Bende eşimi o tarz şeylere bakarken gördüm tlfn geçmişinde  bn yaygara cikarmadim sonradan söyledim esime. Bı ara soğudum hatta iliskiye girmekten flan. O da ne oldu sana neyin var neden uzaksın dedi. Bnde konusunu açtım öyle daha da gormedim

+1 oy
(7,005 puan) tarafından

Hamilelik depresyonu olsa gerek yaşadıklarında çokça tetiklemiş..  kendi kendine çözemiyorsun bence mutlaka bir destek almalisin bir pskiloktan psikihatirdan

+1 oy
(57 puan) tarafından

Erkekler kiskanildikca biseyler yapma egilimine giriyolar. Bence umursama canm. Kiskansanda kesnlkle belli etme ben sahsen öyle yapiyorum ve benm rahatlgmdan artk o rahatsz oluyo neden hic kiskanmyosun diye :) icim icimi yesede kesnlkle belli etmiyorum. Bisey gorsemde gormezden geliyorum cunku  konunun ustune dustukce onun hosuna gidicek ve sürekli yapmaya calsicak sakn yapma bu hatayi. Snucta o artk senin rahat ol :) 

0 oy
(5 puan) tarafından

ayni benim gibisin bende asiri kiskancim tvde bi bayan ciksin televizyonu kapatiyorum disari ciktigimizda dusunme bile kafasini kaldirmam ama kendisi oyle degil bakiyor bakiyor cildiriyorum .... ankara taverna videolarini izliyor sari tutku vs. allahim cok uzuluyorum kac defa kavga ettik beni dovuyor boyle yapinca antalyada yasiyoruz gecen gun kepez araba drift slalom yarislari olmus benden habersiz gitmis bide arabanin onunde oynayan kizlari cekmis bana gosterdi annemlerdeyim bide oradaydik kiyameti kopardim bi sekilde baristik ama eve geldik lafini ettim niye gittin diye cekip gitti evden cok uzuldum belki 200 defa aradim bakmadi gece 2ydi eve geldi.. bosanamamda 2 yasinda oglum var ve zorla 2. cocuk yapti 5 haftalik hamileyim ben bu adama cocuk vermek istemiyorum napicagimi bilemiyorum

(73 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun valla okurken çok uzuldum :(
(5 puan) tarafından
kadinlarin derdi hic bitmez hic ben uzulurken karsima gecip guler ben mutsuzken yer icer hic beni takmiyor ya valla Allahim sabir versin yaranamiyorum guzelim hamaratliyim temizim ama ne istiyor bilmiyorm canm
(73 puan) tarafından
Fotoğrafını gördüm maşallah çok güzelsin biraz önceki paylaşımınız okudum yemin ederim çok uzuldum keşke elimden sana bi yardım gelse
Bazen kadınlarım heosi şanslı olmuyo ki senin için dua edicem
(5 puan) tarafından
Allah razi olsun malesefki oyle ☹dikkat et kendine allahim mutluluk versin sana insallah  ❤
(73 puan) tarafından
InsAllah sende mutlu.olursun esin hatasını  ve senim kıymetini anlar :(

64,668 soru

1,775,664 cevap

5,621 kullanıcı

...