444 göst.
(469 puan) tarafından

11 tepsi yaptık ve bebeğim hiç durmadı belim kırıldı 

image

Reklam


12 Cevaplar

0 oy
(2,432 puan) tarafından
Masallah bebegin durmadigi hali buysa dursa konu komşu akraba yapacan herhalde 
(469 puan) tarafından
Oldum valla oldum yani yorgunluktan hem de uyumadı yıkadım onu da iki dk uyudu iftar hazırla çay yap annem geldi işten bize bittim yani hala ayaktayım
(2,432 puan) tarafından
Bayramın ilk günü millet size mi doluyor neden bu kadar çok yaptın canına bebeğine yazik
(469 puan) tarafından
Yoo bana iki tepsi gerisi millete anneme ananem e kaynanam a teyzeme oldum valla ve bir bidon on kilo da yaprak sardik geçen hafta herkes çalışıyor bı ananemle ben evdeyiz bize kaldı ben calistigimda onlar çok yaptı mecbur ben de yapıyorum
(2,432 puan) tarafından
Eee ayşegül eeeeee eeeee eeeee yat gari sabaha bisey kalmadi nefes alacak halin kalmamis
(469 puan) tarafından
Kız hala ayaktayım bebek huzursuz bu sefer de
0 oy
(1,097 puan) tarafından

Hey maşallah ya canım ellerinize sağlık :)

(469 puan) tarafından
Saol canım teşekkür ederim
0 oy
(620 puan) tarafından
Yaaa❤ hiç sevmem ama suan da bi sevesim geldi. Nasıl yaptın ya hiç beceremem. Eline koluna sağlık masallah. Şöyle becerikli kadınlara hayranım ya
(469 puan) tarafından
Saol canım. Yorulduk valla
0 oy
(3,728 puan) tarafından
Ooo maşallah kız :) ben de smdi aglayan kek yapıyorum 
(469 puan) tarafından
Saim canım ellerine sağlık
0 oy
(398 puan) tarafından
Kiminle beraber yaptiniz elinize saglik annem felan yakin olsa yada kaynanam felan bizde yapsaydik guzel bisey. Evde kos kos oturuyorum annemler bayramda gelicek kaynanamda 15 inde gelcek ama iyice bunaldim bu ara ful evdeyim..
(469 puan) tarafından
Ananem vardı belim kırıldı zaten ananem 60 yaşında yere oturdu o yap et yoruldum belim kırıldı ya annem çalışıyor kaynanam çalışıyor teyzem çalışıyor kaldı bana
(398 puan) tarafından
Yorulmussun ama degmis bosver :))
0 oy
(342 puan) tarafından

Hey maşallah 

Bayram için çok değil mi :)

Düğünlük mevlütlük gibi maşallah :P

(469 puan) tarafından
Kalabalık anne ananane kaynana teyze kendim
(342 puan) tarafından
Afiyetle inşallah canım
Hayırlı bayramlar
(469 puan) tarafından
Hayırlı bayramlar teşekkür ederim canım
0 oy
(2,474 puan) tarafından

11 tepsi derken nasil yani annene sana kaynana mi bi eve degl dimi tum bunlar o kadr kalabalik olamazsiniz ya :O biz 1 kg tatli alioz zor bitirioruz :O

(1,211 puan) tarafından
aynen bizde oyle iki dilimden fazlasini yiyince midem bulanyo
(2,474 puan) tarafından
Bnde 2 dilim ust uste yiyemem serbetli tatlida 1 dilim yerm  15 20 dk gecer bi dilim daha yerm yoksa bogazim bi tuaf oluyor..

Sutlu tatliyi daha cok severm
(469 puan) tarafından
Annem e kaynanam a ananem e bana bı tepsi de teyzosa yaptim
(2,474 puan) tarafından
Masallaahh :))
0 oy
(516 puan) tarafından
kz pes masallah kzzz ellerine saglk bukadar cokkkk :)) o kadayfli olankardan isterimm :) ❤️
(469 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım anneme kaynanama kendime ananem e yaptım valla gerçek diorum sen nerde isen sana getireyim yollayayım cankm
(516 puan) tarafından
oyy gzl kalbin yeter istanbuldym cnm inan yms kadar oldm allah razi olsn ❤️❤️
0 oy
(3,552 puan) tarafından
Maşallah canım ellerine sağlık hepsi çok güzel görünüyor afiyet olsun canım 
(469 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
(3,552 puan) tarafından
Rica ederim tatlım benim
0 oy
(1,038 puan) tarafından

SiZ sülaleyi mi doyuyuyorsunuz kuzu bune :D

 Hayatta yapamazdim canım çıkardı 

(469 puan) tarafından
Eevt valla anneme teyzeme kaynana anane kendim
(1,038 puan) tarafından
Tüm sülaleye yapmışsın gerçekten nasıl yapabildin ki bide çocuğun hiç durmasına rağmen
(469 puan) tarafından
İşte ge de bana sor belim koptu resmen bebe içerde ağlar baba bakamaz ooo yani bacaklarım hissetmiyorum
0 oy
(1,673 puan) tarafından

Canım MAŞAALLAH bu oğlunun durmamış halimi :D heralde dursaydı bizede yapıcaktın:D:angel:

(469 puan) tarafından
Valla durmadı kız ağla di zirladi baba bakamadi bacaklarım belim koptu oraya buraya ama yaptim çok şükür daha kaynanam geldi kendininkinj aldı gitti
(1,073 puan) tarafından
kiz bizede yapaydin valla gorunce canim cekti soyle serbetli serbetli ohhh ustunede buz gibi cola hic yok demem
(469 puan) tarafından
Yapayım canım nerdesin canın çekti ise yarın da sana yaparum.kuzum
0 oy
(2,849 puan) tarafından
Bu bayram yokum ama olunca bizde annemle tepsi tepsi yapardik sarmasi su böreği katik böreği baklava kurabiye 1 günümüzü alirdi bayramda da pert sekilde gezerdik:))) Allah ağız tadi ile yedirmeyi nasip eylesin.ellerinize kollarınıza sağlık. 
(469 puan) tarafından
Saol canım Allah razı olsun hayırlı bayramlar
(2,849 puan) tarafından
Amin Allah hepimizden razi olsun hayırlı bayramlar canım

İlgili sorular

10 cevap 195 göst.
23, Şubat, 23 Sabr-ı Aşk ❣ (2,164 puan) tarafından soruldu
8 cevap 100 göst.
8, Temmuz, 8 Kubraaa (373 puan) tarafından soruldu
7 cevap 195 göst.
2, Eylül, 2 ❤️Aşk-ı Mucizem❤️ (218 puan) tarafından soruldu
3 cevap 110 göst.
2 cevap 155 göst.
23, Temmuz, 23 misafir tarafından soruldu
18 cevap 377 göst.
27, Mayıs, 27 Ebrarın annesi (1,418 puan) tarafından soruldu

31,167 soru

299,426 cevap

535,157 yorum

3,405 kullanıcı

Kategoriler

...